Kapitola 22.

14 3 0
                                    

*O rok později*

*Z podlehu Louiho*

Tak a maturita je za námi. Za ten rok se toho stalo hodně. Taťka se s mamkou dal zase dohromady a měli už i svatbu. Lukey je stále s Perrie a bydlí spolu. A já jsem se dal dohromady s Danielle. Byli jsme spolu skoro rok. Nedávno jsme se rozešli, protože ona zůstává v Londýně a já jdu do New Yorku. Pořád nemůžu uvěřit že mě vzali na práva do New Yorku. Bude mi to tady chybět, ale sám sem si to takhle vybral. A co Perrie a Luk? Luk se dal s klukama zase dohromady a mají kapelu 5 seconds of summer. Jsou hodně úspěsní a když říkám hodně tak vážně hodně. Všude o nich píšou a měli turné po celém světě. Včera mi oznámili že se stěhují do Sydney. Sydney v Austrálii i s Perrie. Naše parta se rozlétá do jiných zemí. Mysleli jsme si že budeme pořád spolu, ale asi ne. Určitě ne. Odlítají za týden a já už zítra abych se zabydlel a tak.

Celkem se letu bojím, protože jsem ještě nikdy neletěl tak dlouho. A navíc poletím sám. Se někde ztratím.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------

*Druhý den*


''Loui, budeš mi chybět. Musíš za náma někdy přiletět do Sydney a nebo my za tebou.''
''Vy mě taky. Neplač Perr. Šak se neloučíme napořád.'' pousměju se.
''Držím ti palce, bro. Nevím jak to budeme zvládat každý pátek bez tebe. Kdo se mnou bude hrát FIFU? Šak tady ti idioti to neumí.'' zasměje se Luk a strčí do Ashe, Michaela, Caluma a Nialla.
''Taky nevím jak to budu zvládat. Pátky byli naše!'' zasměju se i já.
Nojo každý pátek jsme se všeci povinně sešli a hráli FIFU. Ano vídali jsme se i jiné dny, ale v pátek museli všeci a povinně. A když byli kluci na koncertě tak jsem si aspoň vovali přes Skype.
''Budeme si volat?'' zeptá se Niall nás všech.
''Jasně že jo!'' ozve se Mikey.
''No, nevím. Já v New Yorku, Niall v Londýně a vy v Sydney.'' sklopím hlavu.
''Ne! Takhle nemysli!'' popostrčí mě Ash.

Jen co to dopoví po letišti se ozve zvuk který označuje že mám jít už do letadla. Ještě se rozloučím se všemi znova a vyrážím. Budou mi tak moc chybět.


*Z pohledu Perrie*

Už měsíc bydlíme s klukama v Sydney a měsíc a půl se nám neozval Lou. Když přiletěl tak jen napsal smsku že je v pořádku a už na bytě a od té doby nic. Když mu zavoláme tak to vždycky spadne do hlasové schránky. Dokonce jsem volala i Jay jestli je v pořádku a jestli s nimi komunikuje. Žeprej si volají skoro každý den a když si nevolají tak aspoň napíšou. Taky jsem se jí zeptala proč se nám neozve a řekla že neví. Je mi po něm smutno. Naštěstí mají kluci za pár dní koncert v New Yorku tak ho navštívíme. Takové menší překvapení.
Už se těším až ho zase uvidím a budu moct obejmout, promluvit si s ním.
A taky až mu povím tu velkou novinu. Lukey mě požádal o ruku a já řekla ano. Jsme zasnoubeni.
Když jsme spolu začínali a někdo mi řekl že se tohle stane tak bych mu nevěřila, ale stalo se a jsem díky němu ta nejšťastnější holka na světě.
A když mluvíme o tom co bylo dřív tak jsem našla fotku z doby kdy jsme začínali. Je dokonalá a hrozně jsem se u ní nasmála. No není dokonalá? 

 No není dokonalá? 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
♥ Family Forever ♥ (Lourrie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat