Podívám se na hodiny a uvidím, že už se blíží obě ručičky k 11.
''Je 11PM asi bych už měla jít na hotel ať se na zítřek pořádně prospím. Jdu na prohlídku bytů po škole.'' odůvodnila jsem.
''Jej, Perr já úplně zapomněl, že tam jdeš zítra já nemůžu Lott jede na přespávačku se školou a musím být doma s Daisy.'' omlouval se Loui.
''To neřeš zvládnu to.'' usmála jsem se.
''Tak já bych tam s tebou zašel. Jestli teda chceš'' nabídl se Luk.
''Klidně.'' usmála jsem se.
''No nic, ale teď už vážně musím jít, ráda bych tady s vámi zůstala, ale než dojdu na hotel ještě hodím sprchu tak bude zase už ráno.'' sklonila jsem pohled na mé ruce, které naráz chytl někdo. Luke.
''Půjdu s tebou mám to po cestě domů.'' promluvil Luk.
Oblékly jsme se a vzaly si věci.
''Nini ty nejdeš?'' zeptala jsem se.
''Noo, nemohl bych tady dnes spát?'' zeptal se mladík když zrovna držel Lottie za ruku. Louis si je prohlídl od paty až po hlavu a začal nevěřícně kroutit hlavou a smát se.
''Můžeš, ale u mě v pokoji a se mnou!'' řekl Lou.
''Ale notak brácho, to nemyslíš vážně.'' zakňučela Lottie.
''Ale jo myslím. Smrtelně!'' zasmál se. Všeci hned pochopily, že si Louis dělal srandu.
''Můžeš, ale vážně žádné kraviny vy dva. Nechtěl bych pak máti vysvětlovat jakto, že jsi těhotná když jsem tě měl hlídat.'' nakrčil čelo.
''Neboj žádný ehm... ehm... jen spánek.'' slíbil Niall a Lottie přikyvovala. Pak na něj Loui kývl, že v tom případě jo a ty dva se zase usadily u telky.
''Tak jo no... My teda jdeme. Ahoj zítra lidi.'' rozloučila jsem se.
''Čaute.'' rozloučil se i Luk. Pak jsme oba odešly ruku v ruce směrem k hotelu.
Stály jsme před hotelem, který byl vážně nádherně osvícený, přece jen byl to nejluxusnější hotel v celém Londýně.
Stouply jsme si naproti sebe a pořád se držely za ruce.
''Můžu tě zítra ráno tady vyzvednout?'' zeptal se Luk.
''Můžeš, budu moc ráda. A ty byty zítra platí?''
''Jasně, že jo. Aspoň budu vědět kam za tebou budu chodit.'' zasmál se.
''A budeš mi radit, ale ne, že mi poradíš byt, který bude nejblíž k tobě, ale bude nejhnusnější.'' zaškněřila jsem se.
''Neboj tak zlý zase nejsem.'' uchechtl se.
''Já se bojím.'' přiznala jsem se. Luk se na mě jenom díval nechápavým pohledem a nic neřekl.
''Toho co na nás zítra poví škola.'' dodala jsem a sklonila hlavu. Luk mě hned objal a zašeptal ''Neboj to bude dobrý.'' a dal mi pusu do vlasů.
''Budu ti věřit, ale i tak se bojím.''
''Vždyť není čeho, Perr.''
''Ale co když se rozejdeme za chvíli. Bude to divný.''
''Tak na to teď nemysly. Teď jsme spolu.'' řekl.
Tak to se mu snadno říká, on zůstane v partě a já budu sama, protože je mi jasné, že mě bude nenávidět. Musím se nějak nenápadně dozvědět o jeho ex abych věděla jak se k ní chová. Ale stačí mi když vidím jak se chová k ostatním lidem, kteří nemají nic moc společného z naší partou. Je k nim takový odtažitý moc se s nimi nevybavuje a taky je až moc upřímný. Když jsme šli dnes po chodbě, nějaké holky řešily co si oblečou na ples, který je vždy na začátku roku a jedna řekla té druhé ať jí poradí, které šaty jí budou víc slušet a tím krásně nahrála Lukovi, který ji na to řekl svůj názor a to takový, že to vůbec nemusí řešit, že jí nic slušet nebude a taky, že by měly takovým šeredám zakázat chodit mezi lidi. Jo to řekl ten roztomilý, usměvavý, hodný Luk. Takže jo celkem se bojím toho co bude potom, po nás. Ale asi taky měl pravdu.
*Z pohledu Louiho*
Ti dva odešly a já jsem tady zůstal sám s Daisy, která spí a pak Niallem a Lottie, kteří se k sobě nějak měly, ale přitom nevím o tom, že by se daly dohromady, protože vím na 100%, že jeden z nich by mi to řekl.
''Co je to dnes s váma? Vy spolu chodíte?'' zeptal jsem se na rovinu a sedl si k nim na sedačku.
Oni se na sebe podívaly pohledem 'a co jsme vlastně my dva' bylo to celkem vtipné proto jsem se asi začal smát.
''Ne nechodíme spolu.'' rozhodla Lottie.
''Jsme jen kamarádi.'' dodala.
''Aha, že se chováte jako něco víc než kamarádi. Držíte se furt za ruce, nečemu se společně hyhňáte a taky to s tím spaním.'' řekl jsem.
''Tak se máme rádi, ale nechceme se dát dohromady, protože to prostě nejde. Já jsem ve 4. ročníku a ona 1.'' pronesl Niall.
Já jsem jenom přikyvoval, protože si myslím, že dělají dobře, že se nechcou dát dohromady, ale taky vím, že by jim bylo spolu dobře, ale jak chcou. Přece Niall už je dospělý.
''Tak kdo kde bude spát?'' zeptal jsem se, protože jsem vůbec jak to ti dva mezi sebou mají.
''Budu spát u tebe v pokoji.'' rozhodl Niall.
Lottie se na něj podívala smutným pohledem, protože ona si spíš přála aby spolu byli, ale nechtěla se hádat s Niallem.
Já jsem jenom přikývl a šel jsem nachystat Niallovi druhý polštář a peřinu. Niall sice mohl spát v pokoji pro hosty, ale my jsme vážně už jako bráchové, protože Niall tady spí skoro pořád, takže jsme si už zvykly spát spolu v jednom pokoji. Dokonce i postely, naštěstí mám už pro 'dva'... Je pro dva, ale v pohodě se tam vyspí ještě s rezervou 4 lidi jak jsem se mohl přesvěčit v létě. Nechal jsem do pokoje otevřené dveře a slyšel jsem ze spodu rozhovor našich hrdliček. Ne dělám si srandu, nebudu se jim nijak smát.
''Ale víš, že já bych chtěla něco jiného.'' řekla naštvaně Lottie asi se už nějakou chvíli dole hádaly.
''Vím, ale nejde to. Moc rozdílů je mezi námi.'' špital Niall.
''To jsou jenom výmluvy, prostě se mnou nechceš být, vidím ti to na očích nemusíš mi tady lhát.'' řekla ještě víc naštvaně.
''A když jsem chtěl já tak zase ty ne. Ježiši ty nevidíš, že tě mám rád? Proč myslíš, že jsem už 2 roky a něco sám. Chci být s tebou, ale když s tebou můžu být vidím jak je to všechno špatně.'' naštval se už i Niall, který se málokdy naštve.
''Tak spolu nebudeme!'' řekla Lottie, která už vybýhala schody do pokoje. A pak hned práskla dveřmi. Nini vzal ze spodu pití, pozhasínal a šel za mnou do pokoje. Položil pití na stůl a šel do koupelny se osprchovat, protože já už jsem byl po sprše, stihl jsem to při té jejich hádce. Šlo na něm vidět, že ho to hodně mrzí a jediné co jsem mohl dělat bylo mu říct, že to bude zase dobré jako dřív, ale neudělal jsem to spíš jsem jim pomohl aby se k sobě daly. Takže když Niall přišel osprchovaný v boxerkách do mého pokoje a vzal si na sebe tričko, které tady má (btw. Niall tady má půlku svého šatníku) tak jsem si nemohl pomoct.
''Běž za ní. Určitě už leží tak tam běž, protože jinak neusne, ale nezůstávej tam celou noc vážně nechci něco našim vysvětlovat.'' prolomil jsem ticho. Podíval se na mě a lehce se usmál.
''Tak jo. Neboj tak max. za hodinu budu tady.'' přikývl a šel za Lottie.
Šel jsem pak zkontrolovat Daisy jestli si nedkopala peřinu jak to má ve zvyku, ale naštěstí ne, protože když ji pak přikrývám zpátky pokaždé se bojím, že jí probudím a to nechci. Zavřel jsem dveře a šel do pokoje kde jsem taky zavřel a vzal jsem notebook. Rychlo jsem ještě napsal Perrie jestli už je na hotelu, která mi hned odpověděla, že jo a taky, že jde už spát tak jsem ji popřál krásné sny a taky ještě v rychlosti napsal Lukovi.
(Ano tohle jsou naše přezdívky na messengeru)
Louis Tommo- Mám z vás radost a ještě jednou promiň jak jsem začal vyvádět já se jen lekl, že k ní budeš hnusnej, protože vím jak to máš poslední dobou s holkama a ani se ti nedivím... Ale pak jsem viděl jak se na ni koukáš a uvědomil jsem si to.
Luke Hemmo- Díky. To neřeš nemusíš se omlouvat měl jsi na to právo. Perr je po dlouhé době holka, která je normalní a vidí mě jako Luka a ne jako toho co se příšerně spletl v jednom pitomém vztahu. A prostě mám ji rád.Louis Tommo- Jo, ona je neuvěřitelná. Přeju vám to z celého srdce. Niall se před chvílí pohádal z Lottie kvůli tomu co s nimi bude a tak byl z toho špatný, protože se Lott vzala a šla do pokoje a nezapomněla samozřejmě prásknout dveřmi tak jsem mu řekl ať jde za ní, ale ať se vrátí na spaní... Chápeš ne?
Luke Hemmo- Jo chápu. Já si myslím, že by se mohly dát dohromady, ale taky pravda Niall za chvíli bude na vysoké a Lottie půjde teprve do 2... Stejně si myslím, že by to mohly aspoň zkusit.
Louis Tommo- Nechám to na nich, já jim sem tam nenápadně pomůžu, ale rozhodnutí nechám na nich.
Luke Hemmo- Jo, budeme ti s nimi pomáhat neboj. Tommo jdu spát jsem z dneška úplně mrtvej, pořád nemůžu uvěřit, že s ní chodím :D .
Louis Tommo- Božínku, jsi jak malý. Já asi zkouknu jeden díl nějakého seriálu a pak půjdu taky už spát. Dobrou...
Luke Hemmo-Dobrou :D ... Hezký sny o Danielle, zítra půjdeš na lov!
Bože s kým já se to bavím... Ale ne Luke je můj kamarád stejnou dobu jako Niall k obům z nich mám hodně blízko, oba jsou to bratři. Dřív u nás býval Lukey taky furt jako Niall i tady furt spával dokonce tady má pořád svý věci, ale pak se špatně zamiloval a už to šlo s ním z kopce, ale dnes jsem po dlouhý době viděl zase Luka, který znám už spoustu let a to díky Perrie. Ta holka nám snad všem změní životy!
(Tohle by měl být Louiho pokoj, představovala jsem si úplně jiný, ale tohle taky není nejhorší. Ten který jsem si představovala jsem bohužel nenašla nikde :( ...)
Doufám, že se vám to líbí ♥
ČTEŠ
♥ Family Forever ♥ (Lourrie)
Hayran KurguMiluju ji, chci ji milovat, ale nemůžu ji milovat. Nevěří mi, že to co k ní cítím je opravdové. Myslí si, že je to jen hra. ''Já nejsem tvá hračka Tomlinsne!'' křikla po mně. ''Ale já tě miluju! Miluju tě Perrie.'' ''To jen kvůli tomu, že mě nemůž...