Y/N=Bölümün bir kısmı texting olacaktır. İyi okumalar ^^
2 Hafta Sonra
Sıcak suyu kapatıp küvetten ayrıldı genç adam. Jimin'in ısrarı yüzünden bu gece bir doğum günü partisine gidecekti. Parti Yoongi tarafından Hoseok'a hazırlanıyordu. Hoseok ve Yoongi bir süredir çıkıyorlardı. Şanslarına Jungkook bu olaya sevinemeyecek kadar berbat hissediyordu. Taehyung'un evine geldiği günü unutamıyordu. Bariz bir şekilde Sehun'dan hoşlandığını belli etmişti. Jungkook o konuşmaları hatırladıkça kalbine saplanan hançeri tekrar tekrar hissediyordu.
Derin bir nefes alıp dolabının karşına geçti. Beyaz dar bir gömlek, siyah yırtık bir pantolon, deri ceketini dolaptan çıkarttı ve yatağa koydu. Saçlarını, hafif ıslak kalacak şekilde kurutup çıkardıklarını giydi. Telefonunu cüzdanını ve kulaklıklarını ceketinin cebine koydu. Ayakkabılıktan siyah deri botlarını giyip evden çıktı.
Saat 19:19 olmuştu. Parti saat 19:30'da başlayacaktı çünkü Hoseok akşam 19:35'de doğmuştu. Yoongi'nin bu kadar ayrıntılı düşünmesi Jungkook'un Hoseok'u biraz kıskanmasına sebep olmuştu. Jungkook derin bir iç çekti. Ardından bir taksi çevirip adresi söyledi. Kafasını cama yaslayıp müziğin ritmine kendini bırakmıştı.
Büyük siyah-beyaz renklere boyanmış villayı gördüğünde taksiciye parasını ödeyip arabadan indi. İnsanlar çoktan toplanmıştı. İçeri girdiğinde etrafa göz gezdirdi. Konukların bir çoğunu tanıyor, bir çoğunu ilk defa görüyordu. Gözleri Yugyeom'un gözleri ile buluştuğunda tavşan dişlerini göstererek gülümsedi. İnsanlara çarpmamaya özen göstererek hızlı adımlarla uzun zamandır görmediği arkadaşının yanına gitti ve ona sımsıkı sarıldı. Ayrıldıklarında Jungkook ağzı kulaklarında konuşmaya başladı.
"Burada seni görmeyi beklemiyordum!"
"Hoseok hyung ısrar edince gelmemezlik yapamazdım. Hem seni fazlasıyla özledim."
Jungkook Yugyeom'ın cümlesi bitince tekrardan sarıldı ona. O da fazlasıyla özlemişti onu.
"Ah dostum artık geri dönmelisin. Sen yokken okulun hiçbir heyecanı yok."
Jungkook Yugyeom'ın dediği şeye sadece gülmekle yetinmişti.
Yugyeom, Jungkook'un eski okulundan bir arkadaşıydı. Onunla birlikte defalarca okuldan atılma tehlikesi yaşamış ama yine de bir şekilde atılmaktan paçayı kurtarmışlardı.
Genç adam tüm parti boyunca Yugyeom ile takılmıştı. İlk önce Hoseok'un yaş pastası kesilmiş ve hediyeleri verilmişti. Ardından sıra dans ve içme konusuna gelmişti. Yugyeom ile ikisi bir süre dans etmiş ardından iki şişe bira alarak evin terasına çıkmışlardı. Bir süre sonra Yugyeom Hoseok ile kapışmak için aşağı inmiş, Jungkook ise yukarıdan onları izleme kararı almıştı. Jungkook yukarıdan dans edenleri izlerken aniden kulaklarına dolan mesaj sesiyle irkildi. Telefonunun şifresini girip mesajı açtı. Jungkook, bilinmeyen numaradan gelen mesajı kaşlarını çatarak okudu. Ardında etrafına bir göz gezdirmiş ve gözetlenmediğine emin olduktan sonra cevap vermişti.
BİLİNMEYEN NUMARA: Neden bu kadar güzelsin?
JUNGKOOK: Sen kimsin?
BİLİNMEYEN NUMARA: Kim olduğumu siktir et ve soruma cevap ver. Neden bu kadar güzelsin?
JUNGKOOK: Kim olduğunu söyleyecek misin?
BİLİNMEYEN NUMARA: Senin yüzünden kimseyim. Seni tanıdıktan sonra sende kayboldu benliğim.
JUNGKOOK: Vay canına çok romantiksin ama hâlâ soruma cevap alamadım.
BİLİNMEYEN NUMARA: Kim olduğumu öğrenirsen o siktiğimin gömleklerini atacak mısın?
JUNGKOOK: Gömleklerimi neden atayım?
BİLİNMEYEN NUMARA: Çünkü vücuduna yapışmadan durmuyorlar.
JUNGKOOK: Ah gerçekten kim olduğunu söyleyecek misin? Jimin sensin değil mi?
BİLİNMEYEN NUMARA: Üzgünüm yanlış tahmin :( Direkt aklına onun gelmesine şaşırmamalı hiç ayrılmıyorsunuz. Çoğu gece seninle uyuduğunu düşünürsek çoktan onu öldürmem gerekiyordu.
JUNGKOOK: Pekâlâ tanıdığım biri olmalısın diyeceğim ama birlikte uyuduğumuzu nereden bilebilirsin? Hay sikeyim kimsin sen?
BİLİNMEYEN NUMARA: Senin hakkında her şeyi biliyorum Jeon. Kim olduğuma gelirsek. Benim kim olduğumu boşver. Sen benimsin işte bunu bilsen yeter.
Vee kestiğğğğğk gelmiş geçmiş en saçma bölüm olma konusunda aday. Fakat uzun zamandır bölüm atmıyorum. Fazlasıyla meşguldum daha yeni taşındık sayılır, sınav haftası anca bitti tabi sınavlar bitince performanslar başladı onlar bitti dedik bu sefer de ikinci yazılılar başladı falan filan. Dedim şöyle bir bölüm yazayım da atayım artık 62726 yıl geçti. Acele ile yazdım o yüzden bir dahaki bölüm çok daha iyi olacağına emin olabilirsiniz. Size BTS ile veda edeceğimm Kendinize dikkat edin sevgiler saygılar ♡♡♡
NOT: Fake Love tek kelime ile EFSANEVİYDİ. Lütfen bol bol izleyin💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Mine ~TaeKook~
FanfictionGenç adamı hızla kendisi ile kapının arasına aldı. Yavaşça kulağına yaklaşıp derin bir nefes aldı ve kulağının arkasına yavaşça nefesini bıraktı. Genç adamın bütün vücudunu titretecek bir sesle fısıldadı. "Sonunda..." derin bir yutkunma sesi yankıla...