4. Bölüm

1.3K 76 29
                                    

"Güzel, çünkü eğer sorun olsaydı yinede seninle birlikte dinlemeye devam edecektim."

Yazarın Ağzından

Dün gece olanları hatırladıkça heyecandan yatakta tepiniyordu Jungkook. Resmen birlikte müzik dinlemişlerdi. Başını yastığa gömüp güldü. Aşık olmuş liseli kızlar gibi hissettiriyordu ona. Saatini kontrol edip hazırlanmak için ayağa kalktı. Tüm gün yataktan çıkmamıştı. Zaten dün sabaha karşı eve döndüğü için öğlene doğru anca kalkabilmişti. Jimin'e olan biteni anlatması + aynısını Hoseok'a anlatmak zorunda olması akşama kadar telefonla konuşmasına neden oldu.

Saat çoktan 23.08 olmuştu. Jimin'in Jeju'dan kuzeni gelmişti. Jimin onu bara götürmek istediğini söylemişti. Jungkook Jimin'in ısrarlarına daha fazla dayanamamış ve onunla bara gelmeyi kabul etmişti. Tabiki Hoseok'ta onunla birlikte gidecekti. Yoksa tekrar bir kavga tehlikesi ile karşı karşıyaya kalamazdı.

Siyah kotunu giydi. Üstüne de kaslarından dolayı ona dar gelen siyah gömleğini giymişti. Onun üstüne de üşümemek için siyah deri ceketini giydi. Cüzdanını, telefonunu ve kulaklığını alıp evden çıktı. Tamamen siyahlara bürünmüştü bugün. Yoldan geçen ilk taksiyi çevirip adresi şoföre verdi.

...

Jungkook'un Ağzından

Yaklaşık 1 saat önce bara gelmiştim. Sıkılmıştım aslında, Jimin'in kuzeni Namjoon Hyung ile iyi anlaşmıştım. Oldukça kafa dengiydi. Ayrıca Namjoon Hyung uzun zamandır konuştuğu birini çağırmıştı. Seokjin Hyung en az onun kadar iyi biriydi.

Onlar ikisi birlikte takılıyordu. Hoseok, Yoongi ve Jimin ise ayrı bir grup olmuşlardı. Sanki Jimin aralarını yapmaya çalışıyor gibiydi.

Derin bir iç çekip elimdeki viski dolu bardakla oynamaya başladım. İzlendiğimi hissettiğim de etrafa göz gezdirdim. Çoğu kızın ağzını suyu akıtarak bana baktığı yetmezmiş gibi birde erkekler bakıyordu. İyce rahatsız olmuştum. Elimde ki içkiyi kafama dikip çıkarmış olduğum ceketi giydim. Jimin'e mesaj atarak arka çıkışa yürümeye başladım.

Gönderilen: ChimChim

Dışarı hava almak için çıkacağım haberin olsun.

Telefonumu ceketimin cebine koyup çıkış kapısının önündeki merdivenlere oturdum. Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım. Onu çok özlemiştim. Gökyüzünden bir yıldız kaydığında gözlerimi sıkıca kapatıp elimi kalbime koyddum ve dileğimi diledim.

Yazarın Ağzından

Gerçekleşmeyeceğini bildiğin dilekleri dilemek zaman kaybıdır bazen hayatta.

Jungkook barda onu izleyenleri göz gezdirdiğinde görememişti onu. Oysaki bara geldiğinden beri gözlerini ondan alamayan biri vardı orada. Jungkook'un giydiği gömlek biraz çıldırtmıştı onu. Pek hoş şeyler düşünmemişti. Dudaklarını hızlıca yalayıp onu izlemeye devam etti. İçkisini birden kafasına dikip ayağa kalkması ile aynı anda ayağa kalkmıştı o da. Nereye gittiğini öğrenmek için gittiği yöne doğru yürümeye başladı. Yoongi onu gördüğünde hafifçe gülümsedi. O da biliyordu onun Kook'u ne kadar çok istediğini. Onun için her şeyi göze alıyordu. Aslına bakarsanız Kook hariç herkes biliyordu onun aşkının büyüklüğünü.

Arka çıkışın merdivenlerinde oturduğunu gördü onu. Kapının önünde öylece durmak istemedi genç adam. Kollarının arasına alıp sıkıca sarılmayı. Kook gökyüzüne bakarken oda ona bakıyordu. Gökyüzünden bir yıldız kaydığın da Jungkook gözlerini sıkıca kapatıp elini kalbine koydu. Yıldızın kaydığını görünce genç adam da istemsizce aynı hareketi yaptı. İkisi de farkında olmadan aynı dilekleri diledi aynı anda. Aynı yıldızın altında. Aynı içtenlikle. Aynı aşkla...

"Kim Taehyung benim olsun."

"Jeon Jungkook benim olsun."

Veğğğ buracıkta bitiriyorum efenim. Biliyorum biliyorum çok kısa ve uzun zaman geçti aradan önceki bölümün üzerinden ama vakit bulamadım yazmaya. Yazım hatam olursa affedin efenim. Kontrol etmeden atacağım çünkü. Yarın diğer bölümü vaktim olursa yayınlayacağım ve bundan daha uzun olacağına emin olabilirsiniz. Size bu mükemmellik ile veda ediyorum. Hoşçakalın❤💞

 Hoşçakalın❤💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You Are Mine ~TaeKook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin