🔞🔞🔞 YAOI 🔞🔞🔞
BOBOIBOY×FANG
BOBOIBOY×KAIZO
FANG×KAIZO★BOYS LOVE★
♂ Fujoshi & Fudanshi Zone ♂
🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕
"Kau ni dah kenapa, siap Lahap seret kau pula ni?" Kaizo yang sedang meneliti komputer di hadapannya direnung Fang selamba.
"Pang masih nak tidur tapi dia ni hah. Suka-suki hati dia je nak seret Pang. Kenapa abang nak jumpa? Pang ngantuk lah."
"Eleh, jangan kau nak kelentong abang kau sendiri. Kau sebenarnya nak ciu-! " Fang segera menolak Lahap masuk dapur.
Tajam Kaizo memerhati tingkah aneh Fang.
"Kenapa? Apa yang dah jadi? Bagi tau aku, sekarang." tajam mata merah itu memerhati alien dihadapannya.
"Err.. Ehehehe... Takde apa² abang. Cepatlah bagitau." gesa Fang.
"Ni, penawar yang abang cari tu dah hilang. Means, dah takde. Abang dah cari kat semua galaksi but nothing."
"Jadi, macam mana dengan Boboiboy? Dah memang takde cara lain ke? "
"Kita boleh buat penawar tu tapi..... "
"Kenapa, abang?"
Kaizo memandang muka Fang. Dia mengalihkan pandangan kearah komputer sebelum memandang Fang kembali.
"Kau sendiri yang kena cari bahan utama penawar tu. "
"Bahan? "
"Ya. Air mata dari Ratu Puak Tipble. Jangan berangan nak bawa Boboiboy sekali. Dia, aku punya. "
" 😑 "
"Dalam dua hari, aku bagi kau masa untuk jaga Boboiboy sebelum kau pergi kat Pulau Jinkla. Aku pun tak pasti kalau Boboiboy akan ingat kau lepas ni sebab kesan racun tu akan memudaratkan memori dan badan si mangsa."
Mendengar penerangan Kaizo, Fang terus berlari ke bilik. Dia membuka pintu dan kelihatan Boboiboy sedang menyidai selimut di beranda bilik.
"Kau buat ape pula tu? "
Pertanyaan bodoh Fang disambut dengan dengusan geram Boboiboy.
"Aku tengah goreng ikan ni. Tak nampak ke?" Boboiboy menepuk² selimut yang dah dijemurnya. Fang tergelak.
"Aku tau. Tapi kenapa kau basuh? Lagipun baru semalam kot Lahap cuci."
Muka Boboiboy mula merah. "Ni semua sebab kau lah! Aku!! Ak-aku...! "
"Ye? Kenapa? " Fang memberi senyuman gatal. Dia berjalan menuju kearah Boboiboy yang dah ambil baldi kat lantai sebagai shield nya.
"Ja-jangan dekat, pervert!! "
Senyuman Fang semakin menjadi². Dia dengan tangkas memeluk pinggang Boboiboy sebelum mengambil baldi di tangan Boboiboy.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...