😍 FUJO & FUDAN ONLY 😍
BOBOIBOY × FANG
BOBOIBOY × KAIZO
FANG × KAIZO[+18]
YAOI
BOYS LOVE
BOY × BOY
SHOUNEN-AI😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
*Back to scene 18*
Author : CUT!!!!!!
kaizo &Boboiboy &Fang : Huh?
Author : Kaizo!! Skrip mana yang kau baca ni?!
Kaizo : Ehehehe.... Aku gurau je lah.. *tersengih-sengih *
Author : Suka-suki hati kau je!! Kalau readers salah faham macam mana?! Aku juga yang perlu tambah scene lain!!
Kaizo : Alah, sorry lah. *garu kepala*
Author : Aduhhh... *pandang arah readers* Sebenarnya, scene terakhir kat mana Kaizo berdialog dalam hati tu salah!! Bukan itu yang ada dalam skrip !! So, bagi pihak si sewel tu, kitorang nak minta maaf sangat². Tolong anggap macam tak pernah dilakon kan je.
Kaizo : Eheheh... *pandang arah readers juga* Maaf ye.. Aku suka sangat nak rosak kan story director kitorang tu. 😂😂😂
Author : Dah!! Cepat mulakan Scene yang seterusnya!! Ingat, jangan nak suka-suki hati kau je tambah ayat sendiri!!
Kaizo : okay!! 😄😄
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Boboiboy sibuk mencari sesuatu di biliknya. Ochobot yang baru masuk dalam bilik menegur.
"Ape yang kau cari tu, Boboiboy? "
"Tak.. Aku nak cari.... Hah! Jumpa pun!! "
Boboiboy menarik kotak yang berada di bawah katilnya. Ochobot mendekati Boboiboy. Cepat² Boboiboy menutup kembali kotak tersebut.
"Ape dalam tu? "
"Takde apa²!!!"
Boboiboy terus berlari menuju ke bilik air sambil membawa kotak tadi. Ochobot menggaru kepala besinya.
-Rumah Fang [malam]
"Happy birthday, Pang~~"
Kaizo memeluk erat Fang. Fang tersenyum. Boboiboy yang berada di sisi nya turut tersenyum. Lilin ditiup.
"Selamat hari jadi!! "
Gopal, Yaya dan Ying turut sama datang ke rumah Fang. Fang menyambut kedatangan mereka dengan gembira.
2 jam lepas tu, orang ramai beransur pulang ke rumah. Kaizo pula dah lama terbongkang tidur kat atas sofa sebab mabuk.
Tu semua salah Kaizo sendiri. Boboiboy dah larang daripada sediakan arak untuk tetamu tapi,
"Alah, jangan risau. Aku takkan bagi kat bebudak cam korang untuk minum. Lagipun, aku takkan mabuk punya lah. "
"Tapi, benda macam tu tak bagus untuk kesihatan. Lagipun, dari mana Kaizo belajar minum benda² macam ni?? "
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...