🔞🔞 Attention🔞🔞
Boboiboy x Fang
Boboiboy x Kaizo
Kaizo x FangShounen-ai
Yaoi
Boy x Boy
Jangan kecam author sebab author dah bagi warning kat atas tu.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Fang gelisah tak tau nak buat apa. Dia menjeling Boboiboy yang turut sama gelisah dalam tidur. Badan Boboiboy dah berpeluh² menahan something.
"To-tolong.. Ak-aku.. Fang!! Ak-aku dah tak tahan!! Ah!" suara desahan Boboiboy semakin menjadi². Fang meneguk air liur masam. Dia menyesal tak lindungi Boboiboy tadi.
Flashback 10 minutes ago..
Mereka dalam perjalanan ke planet kelahiran Fang kerana sebuah power sphera telah dicuri oleh puak orang asli.
Mereka sampai di koordinat yang diberikan namun mereka terus ditangkap selepas sampai kerana power sphera yang dicuri ialah power sphera yang boleh meramal masa.
Mereka berusaha sedaya upaya mereka untuk mendapatkan semula power sphera dan usaha mereka berhasil. Ketika dalam perjalanan pulang, seorang budak lelaki memakai topeng kayu memberi Boboiboy semangkuk kecil air. Boboiboy menerima baik pemberian tersebut lalu meminumnya.
"Hoi! Sape kau, hah?!" sergahan Fang mengejutkan budak lelaki tadi sebelum menghilangkan diri.
"Ish, kau ni. Dia bagi aku air je lah." Boboiboy mengelap bibirnya dengan belakang tangan. Manis sungguh air tadi. Macam air oren pun ada.
"Ye lah. Kot kalau dia bagi kau racun, camne? Aku juga yang susah nanti."Fang berjalan mendahului Boboiboy ke kapal angkasa milik nya. Dia menoleh kebelakang bila perasan Boboiboy tidak mengekori.
"Boboiboy!!" Melihat Boboiboy yang dah pengsan atas tanah Fang terus menghumban power sphera kedalam kapal dan berlari menuju kearah Boboiboy.
Melihat sahaja keadaan Boboiboy, dia dah tahu apa akan terjadi kerana dia pernah terminum cecair tu.
Dia membawa Boboiboy ke rumahnya dan membaringkan Boboiboy ke atas katil. Semasa dia menggendong Boboiboy, dia terasa sesuatu yang keras, panas dan basah di belakangnya.
Terkejut dia melihat dick Boboiboy sedang berdiri 😂😂.
"To-tolong..haa.. Ak-aku Fang!! Ap-ape yang pa-patut aku buat?!" Boboiboy memandang Fang dengan badan peluh². Kedua tangannya tak lekang memengang dicknya.
"Err... Ka-kau perlu mast**bate, Boboiboy." Fang pandang tempat lain. Merah sangat mukanya.
"Ta-tapi, ak-aku tak pandai. To-tolong aku, Fhanggggg..!" Boboiboy seakan² sedang merayu.
Fang terkejut beruk melihat Boboiboy yang dah macam ular. Boboiboy sedang mendesah bagai sambil muka nya dah merah padam.
"N-nah, Boboiboy. Ak-aku rasa kau pa-patut minum air untuk hil - warghh!!" Boboiboy menarik kolar baju Fang sebelum mendekatkan ke muka nya. Bunyi desahan Boboiboy makin menjadi².
"K-khau..! Kena tol-tolong akhu..! Che.. Chepat!!" Boboiboy menarik keras kolar baju Fang.
"A-aku panggil abang aku! Kejap!!" dan dengan kepantasan kilat, dia menunggang helang bayangnya menuju ke arena tempur dan mengheret Kaizo yang sedang sibuk berlatih pedang dengan Lahap.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanficKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...