KEEP OUT!! 20

12.1K 246 69
                                    

😙 FUJO & FUDAN ZONE 😙

BOBOIBOY × FANG
BOBOIBOY × KAIZO
FANG × KAIZO

[+18]

YAOI
BOYS LOVE
BOY × BOY
SHOUNEN-AI

😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

"Hmn... Huh? "

Kaizo terbangun dari tidur diatas sofa. Dia terdengar bunyi dentuman dari tingkat atas.

Dengan penuh susah-payah, dia bangun untuk mengambil air di dapur. Kaizo kemudian merasakan sesuatu yang agak ganjil dari dalam perutnya.

Kaizo berlari menuju kearah sinki dan muntah disitu juga. Dia memuntahkan segala makanan yang di makannya semalam.

"Tak.... Tak guna betul... Uhuk.. Uhuk.. Blergh... "

DUM!! DUM!! PANG!!

Sekali lagi, bunyi dentuman kedengaran dari tingkat atas. Masih dalam keadaan pening / mabuk, Kaizo berjalan menuju ke atas. Banyak barang² yang telah menjadi mangsa langgar lari Kaizo.

Kaizo menaiki tangga namun tersandung. Dia menekup hidung nya.

"Rrrrr... Blgrgh..... Bufghhhh"

(Okay, author tak tau apa yang budak tu merepek 😒)


"Hah.. Hiyahh!! F-fang!! Ah!! Hiyahhhhh!!! "

Kaizo menggosok telinga nya. Salah dengar ke apa ni? Kaizo menaiki tangga kembali sebelum sampai di depan pintu bilik Fang. Semakin kuat bunyi desahan tersebut.

"Hah... Fang!! Su-sudah!! Ak-aku... Aku dah tak boleh... Nak... Te-teruskan... Lagi.. Ahh!!?? "

"Tapi kau dah janji dengan aku, kan? Jadi, kau kena ikut kemahuan aku. "

"Ah!! Ah!! Ta-tapi!! Hiyah!! I-ini dah ke-keterlaluan.. Hiyahh!! Ah!! Ah!! "

"Malam ni birthday aku. Kau sendiri yang datang kat aku dan kata kau boleh buat ape je untuk aku. Jadi..... "

"H-huh..?? "

Kaizo ternampak dalam keadaan kabur Fang sedang menggoyangkan badannya secara kasar terhadap Boboiboy yang dah lemah atas lantai bilik.

Sesekali Fang akan memeluk Boboiboy sebelum mencium nya.

"Aku pun nak join!!!!! "

Fang dan Boboiboy terkaku. Kaizo masuk dalam keadaan terhuyung-hayang sebelum duduk di sisi Boboiboy.

Kaizo mencapai sesuatu di bawah katil. Sebuah botol arak dikeluarkan.

"Ap-ape yang abang..?? "

"Syhhh.... Budak belum matang tolong diam. Tengok ni. "

Kaizo membuka penutup botol tersebut sebelum meminum nya. Dia kemudian mencium Boboiboy yang masih terbaring lemah di atas lantai bilik.

"Hmfgh.... Humfff..... Klafgh.... Ngggh... "

Secara tak langsung, Boboiboy dah terminum arak tadi. Kaizo menjilat hujung bibir nya. Dia perasan Fang sedang merenung nya tajam.

"Macam mana ada botol arak kat bilik Pang? Dan siapa bagi abang kebenaran untuk masuk? "

[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]Where stories live. Discover now