🚫🚫Fujoshi & Fudanshi Only🚫🚫
YAOI
BOY×BOY
SHOUNEN-AI😊😊😊😊😊😚😚😚😚😚😚😚
Boboiboy terbangun bila tersedar seseorang sedang menggosok² punggungnya menggunakan tangan. Bulat matanya melihat Kaizo sedang tersengih² seperti kerang busuk.
"Ap-ape yang Ka-kapten buat kat sini?! " selimut pantas diambil. Kaizo tersenyum manis.
"Tak ingat? "
Boboiboy ingat. Tapi, dia taknak ingat. Memalukan!!!
"Nak aku bagitau? " semakin menjadi² senyuman dibibir Kaizo. Diusik pipi pau Boboiboy.
Boboiboy menepis tangan Kaizo sebelum merenungnya garang.
"Ka-kau ambil kesempatan atas ak-aku!! Tak guna!! " Boboiboy menaikkan selimutnya hingga ke atas bahu bila Kaizo mula mendekatinya.
[Kaizo] : Author, apesal mula je chap baru dah ada scene 'tu'? Taknak rehatkan Boboiboy ke?
[Author] : Alah, dengan Fang elok je sampai 12 round? 😏😏
[Boboiboy] : 😡😡 *baling batu kat author*
[Author] : *lari and sembunyi kat Fang*
[Boboiboy] : *Blushing* *Run*
[Fang] : ??
[Kaizo] : 😑
[Author] : 😄
Boboiboy hampir² terjatuh dari katil akibat berundur namun sepantas kilat Kaizo menangkap tangan Boboiboy dan merangkul pinggangnya."Kau yang goda aku, jadi bukan salah aku. Hebat juga kau atas katil, eh? " sebuah senyuman terukir di bibir Kaizo sebelum mencium leher Boboiboy kejap.
Geram, Boboiboy menumbuk perut Kaizo.
"Ja-jangan kacau aku lagi dah!! " Boboiboy berjalan menuju kearah bilik air sambil berselubungkan selimut tebal Fang.
Kaizo tunduk sambil menahan senak di perut. Dia kemudian ternampak sesuatu yang agak membanggakan diatas katil.
Sedikit tompokan darah dan milk putih dari dia dan Boboiboy. Dah terbukti dick Kaizo lagi huge dari Fang dengan melihat sedikit tompokan darah di atas katil beradu Fang.
"Nasib kau lah, Pang. "
-------------------------------------------
Dah seharian Kaizo asyik mengusik Boboiboy. Ketika Boboiboy berpecah kepada 3, Kaizo akan menculik salah seorang dari mereka lalu dia akan kiss dan hug ketat².
Kaizo pun suka-suki hati dia je nak raba sesuka hati. Kadang² kat tengkuk je. Lama² kat punggung. Sebab geram sangat, Boboiboy kick celah kangkang Kaizo.
Sakit tuuuu....
Kaizo terguling² atas lantai menahan sakit. Dia kemudian mengesot menghampiri Boboiboy yang sedang sibuk mengambil sesuatu ditempat yang tinggi.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...