🚫🚫 Kids should not read this 🚫🚫
YAOI
SHOUNEN-AI
BOYS LOVE
B×BBoboiboy × Fang
Boboiboy × Kaizo
Fang × Kaizo🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺
Awal pagi lagi Fang dah tercegat kat depan pintu. Tak sabar dia nak jumpa Boboiboy.
Botol kecil yang dipegang direnung Fang. Dia tersenyum sebelum melangkah memasuki rumah.
"Abang!! Abang!! " Fang garu kepala. Mana pula dia ni?
"Lahap!! Lahap!! Mana korang ni?!! "
Nama Lahap dipanggil. Kelihatan Lahap keluar dari bilik air. Ditangan Lahap, ada banyak baju² yang baru siap dicuci.
"Ha.. Balik pun kau. Kapten masih tidur kat bilik. Boboiboy kat luar tengah tolong aku jemur pakaian ni hah. Baru sampai ke? "
"Taklah. Dah sebulan aku kat sini. Tak nampak? "
Lahap menjeling tanda geram. Ditinggalkan Fang sorang² kat ruang tamu.
Fang mengikuti langkah Lahap menuju kearah halaman belakang. Dia ternampak Boboiboy sedang sibuk menjemur pakaian² abangnya.
Bagaikan seorang pencuri, Fang berjalan kearah Boboiboy dengan perlahan². Dia kemudian memeluk Boboiboy dari belakang.
"Guess who's back!!~"
Hampir² Boboiboy terjatuh akibat terkaman dari Fang. Fang mencium² tengkuk Boboiboy hingga menimbulkan rasa geli.
"Eii..., lepaslah. Aku tengah sibuk ni. " Boboiboy menepis tangan Fang yang cuba memicit pipinya. Fang ketawa kecil. Dia melepaskan pelukannya sebelum menarik baju yang berada ditangan Boboiboy.
"Kau?! " Boboiboy menoleh garang.
"Rindu aku tak? " sebuah senyuman diberikan.
Boboiboy akui, dia memang rindu. Tapi, tak cool lah kan kalau mengaku.
"Sikit pun tak. Dah, bak sini baju tu! " Boboiboy menarik baju yang diambil Fang. Fang cuma mengangkat bahu tanda dia taknak berbalah dengan Boboiboy.
Jelas sekali Boboiboy masih ingat kepadanya. Means, kesan sampingan racun tu mungkin dah tak ada cuma yang perlu diubati ialah heat Boboiboy yang akan datang tiap² malam.
Fang bersandar di dinding sambil memerhati Boboiboy menolong Lahap menjemur pakaian. Boboiboy berjengket sedikit untuk mencapai tali ampaian yang dirasakan comel oleh Fang.
"Nak aku tolong? "
Boboiboy menoleh. Kelihatan sebuah senyuman girang terukir dibibirnya namun bertukar kepada muka garang selepas tu.
"Kau nak cakap aku ni pendek ke?! Dah!! Ketepi!! Aku boleh buat sendiri! "
Fang garu kepala. Aik? Tetiba je bad mood? Datang bulan ke apa? Fang segera mencium pipi pau Boboiboy dan mengambil kain ditangan Boboiboy untuk dijemur.
Fang menoleh melihat Boboiboy. Boboiboy diam sambil buat muka merajuk. Bibirnya muncung kedepan.
"? Kenapa ni? Marah je dari tadi? Aku ada buat salah ke? "
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...