Fujoshi & Fudanshi Zone
Boboiboy × Fang
Boboiboy × Kaizo
Kaizo × FangUnder 18 should not allowed to read this.
Boyxboy
Yaoi
Bxb🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼
"Aku nak.... "
"Makan kau. "
Kaizo mula membuka mulutnya untuk menggigit leher Boboiboy. Dia menjilat batang leher Boboiboy sebelum menahan tangan Boboiboy yang berusaha menolak badannya.
"Ka-kapten?! Ke-kejap..! Ja-jangan!!!!! " Boboiboy berusaha menolak namun apakan daya, badan dia kecik je berbanding Kaizo.
"Takut? " Kaizo menyeringai jahat. Dia menjilat bibirnya."Ja-jangaaaaaaan!!!!!! "
DUSH!!!!
"Aduh!!! Apesal dengan kau ni?! " Kaizo meraba pipi kirinya, merah akibat ditampar oleh Boboiboy. Pedas gila!
"A-aku dah bagi amaran tadi!! Ka-kapten yang tak dengar!! " Boboiboy menarik selimut tebal hingga paras bahu.
"Hish! Orang gurau je terus nak tampar orang! " sambil membebel, Kaizo menyeluk poket seluar sebelum menyerahkan sepucuk surat berwarna ungu.
"Nah, Pang bagi kat kau petang tadi. Aku lupa nak bagi sebab sibuk sangat dengan kerja." surat bertukar tangan.
Boboiboy membuka surat tersebut lalu membacanya. 15 minit membaca, kening Boboiboy berkerut² memandang Kaizo yang masih setia menunggu disitu.
"Bahasa ape ni? Aku tak tahu nak baca. "
Kaizo mengambil surat dari tangan Boboiboy sebelum mengeluh.
"Aduhh.. Adik aku sorang ni. Dia mesti dah hilangkan mesin translate yang aku beli untuk dia dulu. Bertuah betul!! " Kaizo membebel sambil menggaru kepalanya.
"Kapten boleh translatekan? "
Kaizo mengangguk. Dia mula membaca,
"Hai, Boboiboy!! Maaf lah sebab aku tak guna jam kuasa untuk hubungi kau. Nasib baik ada burung untuk hantar surat aku ni kat kau. Bukan apa, aku rindu kat kau 😙😙.
Then, aku pun tau kau masih marah kat aku pasal semalam and awal pagi tadi. Dah buat macam mana kalau aku nampak kau sexy sangat masa mandi semalam 😄😄. Takkan aku nak tengok je kalau dah kat depan mata, kan?
Aku pun nak minta maaf juga pasal pagi tadi. Aku tau kau taknak but... Eheheheh... Aku senang sangat hard kalau dekat dengan kau 😍😍.
Ohya, aku lupa nak bagitau kau. Aku akan balik dalam masa 3 hari. Dalam tempoh tu, kalau kau rasa badan kau panas kesan daripada racun, jangan keluar dari bilik!! Kalau ada orang ketuk pintu bilik tu, jangan bukak. Aku takde dengan kau 3 hari 2 malam, so aku tau nafsu kau akan naik bila badan kau jadi panas. Aku taknak kau tidur dengan sesiapa. Lebih² lagi abang aku yang satu tu.
Dia belum tahu pasal kita tapi badan kau milik aku. Aku takkan biarkan sesiapa pun akan sentuh kau!! Janji dengan aku okay?
Ah, itu je kot. Aku pun bukannya reti sangat nak hantar² surat ni. Ingat ye, bila aku balik je nanti, kita berkurung dalam bilik. 😎😎😎 Aku nak cium kau puas² and peluk kau kuat². Jangan benarkan abang aku terbaca surat ni. Dia tu pervert sebab tu takde kawan sangat. Aku takut dia rape kau masa aku takde.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...