💋 FUJO & FUDAN ZONE 💋
BOBOIBOY × FANG
BOBOIBOY × KAIZO
FANG × KAIZO[+18]
YAOI
BOYS LOVE
BOY × BOY
SHOUNEN-AI😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
Boboiboy terbangun bila terdengar bunyi sesuatu dari dapur. Dia berpusing dan terlihat Fang dah tiada disitu.
Dalam keadaan mamai, Boboiboy turun kebawah dan menuju ke dapur. Dia kemudian ternampak Fang sedang memotong sesuatu.
"Buat ape ni? "
Boboiboy memeluk Fang manja. Baju tidurnya yang longgar dan besar menyerlahkan sisi comel Boboiboy. Fang tersenyum.
"Pegi mandi dulu. Aku nak buat breakfast ni. Kau nak makan ape? "
Boboiboy tidak menjawab malah dia hanya memeluk Fang erat² dalam keadaan mamai dan menghidu bau maskulin Fang.
"Boboiboy, aku tengah tanya ni. Kau nak makan ape? Aku masakkan. "
"Aku nak makan kau. Hmn~!"
Boboiboy menjawab sebelum menggosok manja kepalanya ke belakang Fang. Fang mengeluh. Orang tanya bagus², lain pula yang dijawab. Fang meletakkan pisau ke dalam bekas sebelum berpusing menghadap Boboiboy.
"Kan aku dah kata, pegi mandi. Ke, kau nak aku rape kau kat sini, hm? " Fang menyentuh muka Boboiboy. Boboiboy menggosok manja pipinya ditangan Fang.
"Hm!! "
Fang mula menyentuh weak spot Boboiboy, puting pinknya. Fang meraba lembut puting Boboiboy mendesah manja sebelum mencium bibir Fang.
"Ah.. Ah... Hah.. Ah.. Fa-fang... Ah.. "
Fang menyentuh ass Boboiboy dan mula memasukkan jarinya. Semalam mereka tak sempat nak buat sebab Boboiboy takde mood. Fang pun tak paksa.
Pakaian dibuka. Fang membaringkan Boboiboy ke atas meja sebelum memasukkan dicknya kedalam ass Boboiboy.
"Ah!! Ah!! Ah!! Fa-fang!! Ahh!! Hyah!! Hya!! "
Boboiboy mencengkam erat lengan Fang sebelum dia cumming. Fang bergerak lagi sebelum dia cum dalam ass Boboiboy.
"Hmn!! Mmmn!! Hi-hya!! Ha!! Ah!! Ah!! Fa-fang?! Pe-perlahan!! Ah!! " Boboiboy mendesah manja sebelum cumming lagi.
Fang membiarkan peluhnya mula menitis² keatas badan Boboiboy. Boboiboy merangkul lehernya sebelum mencium bibirnya. Fang bergerak lagi.
Meja bergoyang² hingga terjatuh beberapa barang. Boboiboy mendesah kuat bila Fang menjilat cuping telinga nya dan cumming lagi untuk kali yang ke-3.
"Hya!!! Ah!! Ah!! Ha!! Ahh!! Fa-fang!!! Ak-aku!! Hyaaah!!!!"
*squirt* *squirt*
Boboiboy terbaring lemah diatas meja. Fang memandang Boboiboy sebelum menariknya kedalam pelukan.
"Ak-aku dah cakap, ja-jangan sampai kotorkan dapur!! "
Boboiboy memukul bahu Fang perlahan. Milk dah melekat kat meja dan lantai dapur. Fang cuma tersenyum sambil mengucup ubun² Boboiboy.
"Alah, kejap lagi bersihkan lah. Kau juga yang goda aku tadi, kan?"
Boboiboy segera memukul tangan Fang, malu. Fang kemudian mengangkat Boboiboy ala² bridal style untuk ke bilik air.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanficKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...