KEEP OUT!! 15

8.5K 252 12
                                    

💧💧FUJO & FUDAN ZONE💧💧

BOBOIBOY × FANG
BOBOIBOY × KAIZO
FANG × KAIZO

YAOI
SHOUNEN-AI
BOYS LOVE

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Boboiboy bangun awal hari tu untuk menyediakan sarapan. Dia menyediakan banyak makanan berasaskan lobak merah. Dalam fikiran nya, Kaizo menggemari lobak merah dan Fang menggemari lobak putih.

Kedua² adik beradik alien itu bersama² menuju ke dapur. Bersinar² mata Fang melihat lobak merah dihadapannya.

"Aik?? Banyak nya lobak merah?? Lobak putih takde ke?? "

Pertanyaan Kaizo menyentakkan Boboiboy dari kerja nya. Boboiboy garu kepala.

"Kenapa? Bukan.... Lobak merah makanan favorite kau ke? "

"Taklah. Pang sorang je makan lobak merah. Aku lobak putih. "

Bulat mata Boboiboy mendengar ayat Kaizo. Dia memandang Fang yang diam di sebelah Kaizo.





































DUPP DAPP DUPP DAPP 💓💓










































Jantung Boboiboy berdegup kencang bila melihat muka bersinar Fang. Boboiboy segera mendekati Kaizo dan memeluk lengannya.

Kaizo menoleh dengan hirisan lobak putih di mulutnya. Boboiboy tertawa melihat aksi comel Kaizo.

Fang yang berada di depan mereka berasa meluat. Nak je dia tarik Boboiboy supaya jauh dari Kaizo.

Seketika, Fang tersenyum memandang lobak merah didepannya. Rupa nya Boboiboy masih ingat pasal makanan kegemarannya.

"Pang, apesal kau tersengih² tu? "

Fang memandang Boboiboy dan Kaizo dihadapannya. Sebuah senyuman manis terukir di bibirnya. Fang tahu, dia perlu berikan masa kepada Boboiboy untuk mengingati semua nya.

"Takde lah. Jom makan. Aku dah lapar ni!! "

Dengan penuh kegembiraan, Fang duduk di kerusi dan mula menyudu makanan ke mulutnya.

"Mnnnnn ❤❤❤❤ sedapnya!!  Terima kasih sebab masakkan semua ni untuk aku!! Aku sangat² menghargai nya!! "

Fang mengukir senyuman manis. Jantung Boboiboy semakin kuat berdegup apabila melihat senyuman ikhlas Fang. Bagaikan sebuah belati yang sangat tajam ditusuk ke hati nya.

Kaizo duduk dikerusi lalu tangan nya mengambil popia berisi lobak putih. Dia berasa sangat bahagia saat popia tadi memasuki mulutnya.

"Ak-aku nak ke tandas kejap!! "

Kaizo dan Fang memerhati Boboiboy berlari ke bilik air. Kedua² mereka kemudiannya mengangkat bahu tanda tak tahu.





[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]Where stories live. Discover now