💎 FUJO & FUDAN ZONE 💎
BOBOIBOY × FANG
BOBOIBOY × KAIZO
FANG × KAIZOKIDS SHOULD NOT READ THIS!!
[+18]
YAOI
BOYS LOVE
BOY×BOY
SHOUNEN-AI🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
"Ke-kenapa?! "
Fang memandang Boboiboy dibawahnya. Dia berasa kesal kerana dia dah buat Boboiboy nangis.
"Maaf, Boboiboy. "
Fang membuka ikatan di tangan Boboiboy sebelum duduk di birai katil membelakangi nya.
Boboiboy bangun lalu memerhati Fang yang sedang membelakangi nya. Entah kenapa dia rasa lega sangat lepas Fang membuka ikatan di mata nya.
"Fang.. "
"Sudah! Tinggalkan aku sendirian. "
Boboiboy memandang Fang sayu. Perasaan itu tiba² menyerang hati Boboiboy. Dia cuba nak beritahu tapi sikap dingin Fang membantutkan niat Boboiboy.
"Ta-tapi... Ak-aku nak.. "
"Aku kata tinggalkan aku sendirian!!! "
Tengkingan Fang mengejutkan Boboiboy. Boboiboy berusaha menahan diri daripada menumbuk kepala Fang sebelum menyedari Fang kelihatan seperti menangis.
Fang terkejut bila sepasang tangan kecil memeluk nya dari belakang. Dia tahu, Boboiboy sedang memeluknya tapi bukan Boboiboy yang sentiasa bermanja dengan nya. Boboiboy yang sedang memeluk diri nya sekarang ialah Boboiboy baru, yang menyukai abangnya.
"Dah. Aku dah tak boleh cintai kau lagi. "
Fang membuka pelukan Boboiboy lalu keluar dari situ. Boboiboy terkaku di atas katil. Dia merasakan satu perasaan yang sangat sakit. Dia memengang dada. Disitu lah dia berasa sangat sakit. Air mata pula jatuh tiba².
"Ke-kenapa... Aku.... "
Boboiboy mula berasa pening yang teramat sangat. Boboiboy menekup hidung nya. Darah sedang galak keluar dari hidung. Badan nya menggigil seakan² seperti kesejukan.
"Fa-fang..!! "
Boboiboy cuba memanggil Fang namun kesakitan yang dialami membuatkan suara Boboiboy tenggelam. Boboiboy berusaha untuk berdiri namun dia terlanggar dengan barang² diatas meja kecil di sisi katil.
KRUSHHH!! DGANG!!
"Boboiboy?! Kau tak apa²?!"
Kaizo segera mendekati Boboiboy dan terkejut memandang darah di tangan dan hidung Boboiboy. Boboiboy tidak dapat bersuara lagi. Dia hanya mampu memandang pintu, di mana dia seperti terbayang Fang sedang berlari kearah nya sebelum memeluk diri nya.
"Fa-fang......... "
Boboiboy pengsan di dakapan Kaizo. Kaizo terus menghantar Boboiboy ke Hospital Pulau Rintis menggunakan kelajuan nya.
YOU ARE READING
[ 18+ ] [Yaoi] Keep Out!! [✓]
FanfictionKetika menjalankan misi bersama, Boboiboy terminum racun dari puak orang asli di planet kelahiran Fang. Tak disangka, racun yang diminum bukan racun untuk membunuh tetapi ianya seperti dadah. Mengkhayal kan. Sikap Boboiboy berubah jadi slut. Dia dan...