Ik open mijn ogen langzaam van de zonnestralen die in mijn ogen schijnen. Ik merk al meteen dat ik niet in mijn eigen kamer ben en dat er een ontzettend knappe jongen naast me ligt. Mijn hoofd bonkt als een gek en voorzichtig stap ik uit het bed zonder de jongen wakker te maken. Veel herinner ik me niet van gister, maar dat is misschien ook wel beter.
Ik raap mijn kleding van de grond en trek ze langzaam aan. Ik zucht en kijk in de spiegel die aan zijn muur hangt. Mijn haar zit flink in de klit, maar mijn make-up zit nog best goed. Ik probeer zoveel mogelijk klitten eruit de kammen met mijn vingers en doe uiteindelijk maar gewoon mijn capuchon op om het te verbergen.
Zodra ik al mijn spullen bij elkaar geraapt heb kijk ik nog een keer naar de jongen. Ik ben gewendt om vroeg weg te gaan zonder nog iets van me te laten horen en dat is ook precies wat ik nu ga doen. Ik loop de slaapkamer uit en merk dat dit huis ontzettend groot is. Na een paar minuten heb ik eindelijk de deur naar buiten gevonden en stap het huis uit.
Ik begin te lopen en kijk even rond. Ik herken het hier een beetje en weet de weg naar het café dus ook wel terug te vinden zodat ik mijn auto kan halen en misschien even wat water bij Harold. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn jas en versnel mijn pas. Ik het echt geen idee hoelaat het is, maar ik weet wel dat ik nu les hoor te hebben.
Ik zie het café al opdoemen en stap er snel naar binnen als ik er ben. Harold kijkt me verbaasd aan en ik schraap mijn keel even. "Heb je een flesje water voor me?" vraag ik en haal even diep adem. "Ja tuurlijk, is alles wel goed?" vraagt hij ondertussen. "Ja" zeg ik alleen en pak het flesje water van hem aan.
Ik geef hem het geld ervoor en hij knikt als bedankje. "Ik moet nu weer gaan, tot snel" zeg ik en loop naar de deur. "Ik hoop het niet" zegt hij lachend en ik grinnik voor ik naar buiten stap. Dat zegt hij dus ook altijd, hij wilt wel dat ik kom, maar niet om te drinken of naar bed te gaan met de eerste jongen die ik zie.
Ik open mijn auto en stap in achter het stuur. Ik leun in mijn stoel en drink wat water voor ik mijn ogen sluit. Ik open mijn ogen weer en gaap. Ik ben echt kapot moe valt me nu pas op. Ik start mijn auto en gooi het flesje die inmiddels al leeg is achterin mijn auto neer. Ik kijk even of er niks aankomt en rij dan naar Bradford High.
Ik weet niet of ik het al gezegt heb, maar de kamers waar de meeste leerlingen slapen zitten gewoon in het gebouw zelf. Sommige studenten slapen bij hun ouders of alleen in een apartement als die dichtbij zit. Ik parkeer mijn auto en stap uit. Ik pak mijn tas en sluit de auto nog af voor ik het gebouw in loop.
Ik sluit de kamerdeur achter me en zucht opgelucht als ik zie dat Jessy er niet is. Begrijp me niet verkeerd ik vindt haar echt aardig, maar in deze staat ben ik liever even alleen zodat ik me kan opfrissen. Ik loop de badkamer in en trek meteen al mijn kleding uit voor ik de warme douche instap.
Ik pak mijn lievelings shampoo, rozegeur. Ik was mijn lichaam en haar goed. Als ik klaar ben zet ik de douche uit en stap eronder vandaan. Ik pak mijn witte handdoek uit de kast en sla die om mijn lichaam heen. Ik föhn mijn lange zwarte haar en borstel de klitten er goed uit. Ik loop de kamer weer in en slaak een gilletje als Niall op mijn bed zit.
"What the fuck, studiebol!?" roep ik boos naar hem en hij glimlacht naar me. "Hello crazy red lipstick, lekker gedoucht?" vraagt hij en ik hou de handdoek beter vast. "Wat doe je hier en wie liet je binnen?" vraag ik bot en blijf op mijn plek staan. "Jessy gaf me de sleutel toen ik zei dat ik je boek wilde lenen" zegt hij en haalt zijn schouders op.
"En waarom ben je hier?" vraag ik nog eens. "Ik wilde vragen waarom je niet in de les was" zegt hij en ik rol met mijn ogen. "Wat boeit jou dat nou en het gaat je ook niks aan!" zeg ik weer bot en wijs naar de deur als teken dat hij weg moet gaan. Wat is er mis met die gast? Je kan toch niet zomaar de kamer inlopen als ik aan het douche ben en ik ken hem nauwelijks.
JE LEEST
Crazy Red Lipstick!~NiallHoran
FanfictionJamie Johner ook wel JJ genoemd is een student op Bradford High. Met haar fel rode lipstick maakt ze de stad onveilig en de jongens helemaal gek. Slechte cijfers, veel problemen en alles laat haar koud. Ze raakt steeds dieper en dieper in de put en...