Ik open de deur van de kamer en stap zachtjes naar binnen. Ik ben net thuis gebracht door Matt en hoop dat Jessy al slaapt. Jammer genoeg voor mij val ik dit keer over de nog steeds niet opengemaakte doos en neem een glazen beeldje met me mee zodat het geluid nog harder is, goed bezig.
"JJ? Ben jij dat?" hoor ik een zachte stem zeggen en kijk op om Jessy te zien staan nog in haar normale kleding. "Ik dacht dat je sliep en wilde je niet wakker maken, helaas voor mij viel ik over de doos" zeg ik en ze lacht zacht terwijl ze me overeind helpt en het tot mijn verbazing nog hele beeldje terug neer zet op de kast.
"Gaat het?" vraagt ze en ik knik voor ik het ontzichtbare stof van mijn broek klop. "Je bent nog wakker?" zeg ik en de verbazing is goed te horen. "Ja ik wist niet zeker waar je was en heb je een tijd niet gezien, dus maakte ik me zorgen" zegt ze en friemelt aan haar eigen vingers terwijl ze me van onder haar wimpers aankijkt.
"Ik was bij Matt, geen zorgen alles gaat goed met me" zeg ik en leg een hand op haar schouder terwijl ik haar voorzichtig richting haar bed duw. Zonder nog een woord uit te wisselen kruipen we allebei in ons eigen bed en na een aantal minuten slaap ik al weer.
~~~
Ik word wakker van mijn wekker en druk hem met een grote zucht uit. Het is nu 10 uur in de ochtend en Niall zou hier om 11 uur zijn. Ik stap mijn warme bed uit en loop de badkamer in voor een lekkere warme douche. Als ik na een kwartier eindelijk de douche uit ben droog ik mijn lichaam en wikkel er een handdoek omheen.
Ik föhn en stijl mijn haar voor ik de kamer weer in loop en zoals normaal Jessy aantref met een boek in haar handen op der bed. "Jess, het is zaterdag moet je niet met Daniel naar de kermis?" vraag ik en ze kijkt glimlachend op van haar boek.
"Jawel, hij komt me zo ophalen" zegt ze en leest weer verder. Ik knik en besluit het maar te laten zitten aangezien ze diep in haar boek zit en vast niet gestoord wilt worden. Ik trek een normale spijkerbroek aan met een paar scheuren erin en daarboven een simpel grijs hemdje. Ik trek nog mijn zwarte vans aan en een zwart spijkerjack.
Mijn make-up hou ik een beetje simpel door alleen wat mascara op te doen en natuurlijk mijn fel rode lipstick tot slot. Als ik mijn lipstick wegleg wordt er op de deur geklopt en een paar seconde later word hij open gedaan. Ik loop de kamer in en begroet Niall die er verrassend genoeg weer goed uit ziet.
"Ey crazy red lipstick" zegt hij met een lichte grijns en ik rol met mijn ogen. "Whatsupp studiebol" kaats ik terug en hij lacht. "Klaar voor de kermis?" vraagt hij en ik knik. "Jij betaald de suikerspinnen" zeg ik streng en wijs naar hem waardoor hij lachend knikt. "Komt voor elkaar mevrouw" zegt hij en kijkt me trots aan waardoor ik in de lach schiet.
Jessy loop haar kamer in en ik hoor haar nog iets mompelen als 'als die niet voor elkaar gemaakt zijn weet ik het ook niet meer' maar ik negeer het en loop met Niall samen de kamer uit richting het plein voor onze school. "Waar wil je zeker weten in?" vraagt hij terwijl we beginnen te lopen naar de kermis die gelukkig niet verweg is.
"Parajump" zeg ik en hij kijkt me aan met een grijns. "Word je daar niet bang van?" vraagt hij plagerig waardoor ik hem een klap tegen zijn schouder geef en lach tegelijk. "Auw, dat deed pijn!" roept Niall nep huilend en sommige mensen kijken onze kant vreemd op, wat ik begrijp als je zo'n idioot ziet lopen.
"Daar is het al!!" roept Niall dan ineens en ik schrik waardoor ik bijna val. "Niall jeezz, je liet me schrikken man!" zeg ik meteen en hij grinnikt. "Sorry, maar kom nou" zegt hij en trekt me aan mijn arm mee naar de kermis. Als een debiel die in een koekjesland is gekomen kijkt hij rond naar alles wat er te doen is en ik kan mijn lach bijna niet inhouden.
"Kom we gaan eerst naar de parajump" zegt hij en trekt me mee naar de kaartjesverkoop. "2 Graag" zegt Niall tegen de oude man met de ontzettend lange baart en geeft hem het gepaste geld. De man reikt ons twee kaartjes uit die Niall in een of andere spastische beweging uit zijn hand rukt en begint te rennen naar de parajump met mij achter hem aan trekkend.
JE LEEST
Crazy Red Lipstick!~NiallHoran
FanfictionJamie Johner ook wel JJ genoemd is een student op Bradford High. Met haar fel rode lipstick maakt ze de stad onveilig en de jongens helemaal gek. Slechte cijfers, veel problemen en alles laat haar koud. Ze raakt steeds dieper en dieper in de put en...