4.Crazy Red Lipstick!

726 46 3
                                    

Ik smeer zoals elke ochtend mijn fel rode lipstick op mijn lichtroze lippen. Gisteravond was het echt gezellig met Niall, dat moet ik toegeven. Hij heeft me vanalles vertelt over zichzelf en we hebben veel gekletst. Helaas begon hij elke keer over mijn familie waardoor ik dichtviel en van onderwerp veranderde, niemand weet van mijn verleden en dat vindt ik het fijnst.

Hij heeft me daarna naar huis gebracht wat voor mij een hele verandering was. Normaal ga ik altijd met jongens mee naar hun huis en nou ja je snapt het denk ik wel, maar hij stond erop om me veilig terug te brengen wat hem een verbaasde blik opleverde van mij. Ik snap niet dat hij zo aardig doet tegen me terwijl ik zo bot af doe.

Helaas veranderd dat vandaag allemaal weer. Ik hou mijn schoolreputatie het liefst zoals die nu is, mensen willen mijn vriend zijn maar ik wijs ze af. Niemand mag weten van Niall en mij, of eigenlijk is er geen 'Niall en ik'. Ik leg mijn lipstick zuchtend terug en wrijf mijn lippen weer over elkaar om het wat beter uit te smeren.

Als mijn make-up goed zit borstel ik de klitten uit mijn haar en stijl het. Ik loop de kamer weer in en zie dat Jessy nog slaapt dus doe ik zachtjes om haar niet wakker te maken. Ik heb haar al een paar dagen niet gesproken en vind het best rot. Ze was zo aardig tegen me en dan doe ik zo terug, ik zal wel vragen of ze wat met me wilt drinken bij starbucks ofzo.

Ik trek mijn zwarte strakke broek aan met mijn zwarte shirt en mijn zwarte vans eronder. Tot slot pak ik nog mijn zwarte spijkerjack en besluit nog wat eten te halen voor ik naar de les ga. Bradford High heeft een kantine in het gebouw zitten voor studenten die een les niet hebben of over willen slaan en die kunnen dan wat eten of drinken kopen.

Ja je kan lessen overslaan en later doen, maar je moet ze natuurlijk wel doen anders haal je je cijfers niet. Natuurlijk moet ik nog ontzettend veel lessen inhalen laat staan toetsen, maar ik maak me er niet druk om. Ik trek toch nog snel mijn vans uit en pak mijn zwarte dichte hakken die ik vervolgens snel aandoe.

Ik pak mijn tas en prop zoals elke ochtend mijn spullen er met moeite in. Als het na een tijdje er eindelijk in zit pak ik nog mijn mobiel en sleutels en vertrek uit de kamer. Ik weet dat Jessy na mijn lessen al weer terug is en dus kan ik dan wel vragen of ze meegaat. Mijn hakken maken klik geluidjes als ik mijn weg loop naar de kantine die tegenover een deel van de lokalen is.

Ik zie dat er geen rij is en kan dus meteen bestellen. "Hmm een broodje" zeg ik en de vrouw knikt voor ze er een voor me pakt en in een speciale lunchzak doet, wat ik natuurlijk niet begrijp aangezien ik die zo ga eten maarja. Ik betaal haar het bedrag en loop met het zakje in mijn hand naar een tafel ergens achterin.

Ik neem plaats op een stoel en begin rustig te eten aan mijn broodje. "Crazy Red Lipstick!" hoor ik een bekende stem roepen en krijg meteen de neiging om mijn hoofd tegen de muur te slaan. Kom niet hierheen, kom niet hierheen en natuurlijk na een paar seconde gaat de stoel tegenover me naar achter en zet hij zijn lichaam erop.

Ik kijk omhoog in twee blauwe ogen en een grote glimlach. "Alles goed?" vraagt hij en kijkt me vragend aan. "Ga weg" zeg ik alleen en hij fronst. "Wat? Waarom?" vraagt hij verward en ik zucht. "Wat er gister is gebeurd mag niemand weten begrepen?" zeg ik bot en hij zucht een keer heel diep.

"Hmm, vanwege je reputatie of niet?" zegt hij en ik rol met mijn ogen. "Dat maakt niet uit, je houdt het voor jezelf!" zeg ik en wijs met mijn vinger in zijn gezicht. "Ik bijt in je vinger hoor" zegt hij dan ineens en kijkt aandachtig naar mijn vinger die bijna in zijn gezicht hangt. "Durf je niet" zeg ik dreigend en blijf wijzen met mijn vinger.

Hij grijnst en in een seconde bijt hij in mijn vinger en slaak ik een gil voor ik mijn vinger meteen terug trek en hem aankijk alsof hij gek is, wat hij ook is. "What the fuck studiebol!?" roep ik bijna naar hem en hij lacht. "Ik waarschuwde je" zegt hij lachend en ik kijk hem alleen droog aan, maar wanneer hij bijna stikt in zijn drinken van het lachen kan ik het niet helpen om te glimlachen.

Crazy Red Lipstick!~NiallHoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu