Proloog.

2.2K 52 4
                                    

Hij duwt me tegen de muur zonder de kus te onderbreken en ik voel zijn handen onder mijn shirt glijden. Mijn handen liggen op zijn borst en werken hun weg naar de onderkant van zijn shirt. We onderbreken de kus even om onze shirts uit te trekken, maar binnen een seconde duwt hij zijn lippen weer ruig op de mijne.

Zijn handen beginnen mijn broek los te maken terwijl de mijne die van hem uittrekken. Hij legt zijn handen op mijn heupen en tilt me op waardoor ik mijn benen om zijn middel moet binden om niet te vallen. Hij draagt me al kussend naar het bed en legt me erop. Hij klimt boven op me en leunt met zijn gewicht op zijn handen om me niet te pletten.

Ik lig in alleen mijn uitdagende zwarte lingerie en hij in zijn witte boxershort. Hij schuurt zijn heupen tegen de mijne en ik sla mijn benen om zijn middel om hem dichter tegen me aan te trekken. Ik voel geen fijn gevoel in mijn onderbuik zoals je hoort te hebben als je naar bed gaat met iemand waarvan je houdt.

Maar dat is het nou net, ik hou niet van hem. Hij is een one night stand, de volgende dag is hij weer weg. Ik heb geen gevoelens voor de mannen waarmee ik slaap, maar waarom zou ik? Gevoelens wegstoppen is iets waarin ik ontzettend goed ben, ze zitten alleen maar in de weg en ik wil alleen maar lol hebben.

Hij trek mijn lingerie setje ruig uit en gooit ze in de hoek van de kamer gevolgt door zijn eigen boxershort. In no time gaat hij in me terwijl hij mijn nek ruig kust. Hij neemt mijn fel tussen zijn tanden en ik voel hoe er een zuigzoen ontstaat. Ik kreun terwijl hij verder op en neer gaat. Hoe ik hier kom?

Simpel, een club, veel drinken, een auto en dan eindig je hier. Waarom ik dit doe? Gewoon om mijn emoties en frustraties eruit te laten. Ik doe dit omdat ik onzeker ben over mezelf en niet weet wat ik moet doen. Ik werk mezelf zo veel dieper in de problemen en er komt een moment dat ik er niet meer uit ga komen.

Er is een probleem dat er voor zorgt dat ik er niet mee stop. Ik realiseer me dit allemaal nog niet. Ergens achter in mijn hoofd gaat een groot alarm af met sirenes en rode lichten, maar mijn kille kant duwt dat zover achterin mijn hoofd en sluit het in een geluidlozen kamer. Of dit alles ooit stopt, ik zal het niet weten....

------------------

Haaiii Red Lipstickss,,

Copyright © 2014 by SammyRosss.

Een van mijn eerste fanfictie over Niall Horan, hij is altijd de lieve vind ik dus dacht ik laat ik er eens een boek over beginnen, ik hoop dat jullie ervan gaan genieten en laat een Comment achter en Vote en FOLLOWW!!

Dit was de pronoloog!! Normale hoofdstukken zullen VEEL langer zijn!!

Liefss, Sammyy!:)

Crazy Red Lipstick!~NiallHoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu