Klop
Klop
Klop
Langzaam open ik mijn ogen en gaap. Als ik om me heen kijk merk ik dat ik nog steeds op de zelfde plek zit en vast in slaap gevallen was.
Klop
Klop
Klop
Weer dat geluid dat me wakker gemaakt heeft, wat the fuck is het? Als het geluid weer klinkt sta ik op en merk al meteen dat het de deur is. Eenmaal voor de deur sta ik al klaar om die persoon zo'n harde klap te verkopen dat zijn oogballen eruit rollen en hij de rest van zijn leven door een rietje moet ademen, maar zodra ik de deur open staat er tot mijn verbazing Matt.
Hij leunt half tegen de deurpost en glimlacht ontzetten sexy. "Ey, ben je vrij vandaag?" vraagt hij en kijkt me lief aan. Ik durf nu al te wedden dat ik eruit zie als een zombie en ik ben ontzettend moe, maar wat afleiding kan vast geen kwaad, toch? "Uhm ja is goed, geef me even om me op te frissen" zeg ik en laat hem binnen.
Jessy is er niet, maar die zal wel naar Daniel zijn gegaan. We hebben vrij van onze lessen voor ongeveer 2 weekjes ofzo. Matt neemt plaats op mijn bed en ik loop snel de badkamer in nadat ik wat kleding gepakt heb. Ik neem een snelle douche en trek een simpele spijkerbroek aan met een zwart shirt en vest.
Ik borstel mijn zwarte lange haar en laat het over mijn schouders vallen. Ik breng mijn normale allerdaagse laag mascaralaag op en eyeliner. Natuurlijk niet te vergeten mijn fel rode lipstick en haal nog even diep adem voor ik de kamer weer inloop waar ik Matt aantref nog op de zelfde plek alleen dan met de foto van mijn zusje in zijn hand.
Hij kijkt op en ik slik. "Wie is dit?" vraagt hij en glimlacht lief, maar op een reden is deze glimlach anders dan die van Naill, maar ik kan er niet precies opkomen wat het is. Ik schud het mentaal van me af en glimlach klein terug. "Dit was mijn zusje" zeg ik en leg een kleine nadruk op 'was' en zijn mond vormt een 'o'.
"Sorry" zegt hij alleen en ik wuif het weg met een steek in mijn hart. "Wat wilde je vandaag doen?" vraag ik terrwijl ik mijn schoenen en jas aan doe. "Je aan nog een goede vriend van me voorstellen en nog iets, maar dat hoor je daar wel" zegt hij en loopt naar me toe. Voor even vraag ik me af wat, maar ik duw het weg aangezien ik het zo wel te horen krijg.
Hij pakt mijn hand en nadat hij er een kusje op gedrukt heeft trekt hij me zachtjes mee de deur uit. Samen hand in hand lopen we het gebouw uit en hij leidt ons naar de plek waar hij zijn auto geparkeerd heeft. "Het is niet ver rijden" zegt hij en houdt de deur van zijn auto voor me open. Ik bedank hem en stap in.
Nadat we de weg op gereden zijn klikt hij de radio zachtjes aan en een of ander vaag rap nummer komt op. Ik heb nooit echt veel van dit soort muziek gehouden, maar ik besluit mijn mond er maar over te houden aangezien hij het wel goede muziek vindt. Ik kijk uit het raam en de huizen vliegen voorbij waardoor er een frons op mijn voorhoofd verschijnt.
"Hoe snel rijden we?" vraag ik en wend mijn blik op Matt die zijn ogen even van de weg afhaalt zodat hij kan kijken. "Niet snel, geen zorgen" zegt hij en wend zijn blik weer op de weg. Ik knijp mijn ogen een beetje samen, maar voor ik erop kan reageren stopt de auto al en stapt hij uit om mijn deur te openen.
"Komt u maar, mooie dame" zegt hij en helpt me uit de auto. "Dankje" zeg ik en hij glimlacht even voor hij me aan mijn hand naar een groot gebouw trekt. Ik heb een beetje moeite om hem bij de houden en zucht zacht. Als we bij de deur aankomen klopt Matt op een nogal vreemde manier en na een paar minuten wordt de deur open gedaan door een oude vrouw.
Ze heeft blond haar, maar je kan duidelijk zien dat het geverfd is door de grijze uitgroei. Voor een vrouw rond die leeftijd heeft ze ongelooflijk veel make up en stinkt ze erg naar rook. "Jullie zijn hier voor hem?" vraagt ze en aan haar accent te horen, komt ze niet hier vandaan. "Ja" zegt Matt alleen en we worden binnen gelaten door de oude vrouw.
JE LEEST
Crazy Red Lipstick!~NiallHoran
Hayran KurguJamie Johner ook wel JJ genoemd is een student op Bradford High. Met haar fel rode lipstick maakt ze de stad onveilig en de jongens helemaal gek. Slechte cijfers, veel problemen en alles laat haar koud. Ze raakt steeds dieper en dieper in de put en...