- Oké, ez elég bizarr – szólalt meg döbbenten Raven.
- Mit is látunk? – fordult a technikus felé Roan.
- Egy hatalmas csarnokot? – kérdezett vissza Raven.
Így volt. A vasfalak egy hatalmas csarnokot rejtettek. Kétszer akkora volta területe, mint egy focipálya. Magasságra legalább negyven méter. Mindenféle tárolók hevertek szerteszét, kisebb rakodó autók, targoncák, oldalt állványok, amiken apróbb dobozok. Szállító boxok, alkatrészek, szerszámok. Az egész hely úgy nézett ki mintha hirtelen sietve távoztak volna. A csarnok végét alig lehetett látni, viszont minden oldalán három-három lift ajtó díszelgett.
- Raven, szerintem ki kellene nyitni az alattunk lévő kaput, hogy bemehessünk – szólalt meg Murphy.
- Mi a.. ? Ne már! – Raven rácsapott a monitor előtti asztal részre. – Nem hiszem el, hogy lezárta magát ez a dög és nem enged tovább!
A monitorokon a fektetett nyolcas szimbóluma jelent meg, ahogy egy kis fénygömb újra és újra rajzolta azt.
- Raven? – nézett rá Abby.
- Kizárt a rendszer. De fel tudom törni! Csak kell egy pár óra – szólalt meg a technikus bosszankodva. – Addig pihenjetek, vagy nem tudom, szólok, ha sikerült túljutnom ezen is.
X
Késő délután volt, amikor Abby és Roan kisétáltak Polis tornyának kapuján.
- Kicsit sok izgalom ez egy napra – szólalt meg Abby.
- Az. Biztos jó ötlet volt Lunát leküldeni Ravenhez? – kérdezte a férfi.
- Igen. Úgy vettem észre a jelenléte nyugtató hatással van Ravenre, és ez jó – mosolygott az orvos.
- Értem – válaszolt kurtán Roan.
- Lehet, jobb lenne ma pihenni és holnap folytatni – szólalt meg Abby, de látta Roan nem figyel rá, csak sokkoltan előre bámul. Abby is abba az irányba fordult amerre a férfi nézett. Elborzadva látta a rengeteg sebesültet akik Polis utcáit hömpölygő véres áradattá változtatták.
- Mi történt? – kérdezte döbbenten az orvos. Ekkor egy fiatal férfi lépett oda hozzájuk.
- Beszélj! – mordult rá Roan.
- Hadat üzentek az Azgedának és mindenkinek, aki szövetkezik velünk – mondta a katona.
- Kicsoda? – préselte ki a fogai közt a király.
- A Wonkru. A Vérkirálynő vezeti őket.
Itt Abby szemei is tágra nyíltak.
- Ezt nem értem, melyik törzs a Wonkru? Ki az a Vérkirálynő? – kérdezte az orvos.
- Octavia. Gondolom, ez lenne az új rendszer mely most már nevet is kapott. Az emberek, akik követik, nagyrészt a Trikru klánból valók. De akadt ott minden törzsből szakadár. Kellett egy új klán név és vezetői rang. Vérkirálynő – Roan köpött egyet – Hangzatos nem? – kérdezte az orvost.
- Várj, és az égiek? Mi van az égiekkel? – kérdezte a katonát az orvos.
- Az égieket száműzték a bunkerből, és Arkadia mindenki számára tiltott övezet lett. Nem kereskedhet, és nem tárgyalhat egy törzzsel sem. Amennyiben megpróbál bárkivel a Wonkruból egyezkedni, úgy az illetőt azonnal kivégzik. Ha pedig..
- A Jégnemzettel, vagy bárki mással az ellenségtől, úgy Arkadia is ellenséggé válik – fejezte be az orvos. A katona bólintott.
- Mégis segítettek pár embernek, akik épp Arkadia érintésével hagyták el a porrá égett otthonaikat.
YOU ARE READING
Your future holds nothing but pain
Science FictionLexa halott, a világvége lassan, de biztosan közeleg. Octavia megpróbál jó vezetővé válni, de az Azgeda keresztbe tesz. Clarke balesetet szenved, és elvesznek a földön töltött emlékeinek nagy része. A helyzet kilátástalanná válik egy nyílt polgárhá...