Ingerült volt, ami nem csoda, ha azt vesszük, hogy a tanács tagjai megpróbálták nyíltan leváltani, majd megöletni. Ennek tetejébe a legutóbbi tanácstermi zavargás közepette eltűnt a parancsnoki vállvért, amiért tanácsadója szája habzott. Sóhajtott.
- Lehet ez a hét ettől rosszabb?
Indra ránézett és szólásra nyitotta a száját, mire közbevágott.
- Csak költői kérdés volt, nem kihívás!
- Octavia, most már te vagy a parancsnok, és ezt nem hagyhatod annyiban. Meggyalázták az erőd, kérdőre vonták a hatalmad és kigúnyoltak a vállvért ellopásával. Erre reagálnod kell.
- Azért ez nem túlzás egy kicsit? - Szólt közbe Marcus. A terem üres volt, hármójukon kívül csak az üres fémfalakon játszó árnyak szegültek hozzájuk, megfigyelőnek. - Mármint a nyilvános kivégzés. A vért ellopásával például nincs is kit vádolni, hisz azt sem tudjuk ki volt a tett..
- ROAN!!!! Az a gyalázatos azgeda fatty!! - Indra üvöltve csapott az asztalra.
- Hisz itt sem volt! - Marcus tudta gyenge lábakon állt az érvelése, mint ahogy azt is, hogy Roannak köze van a napokban történtekhez, de most egy háború az azgedával a trikru és az égiek biztos vesztét jelentené.
- Át kellene gondolni ezt a helyzetet mielőtt rossz döntést hozunk.
- Senki nem támadhat a 12 klán parancsnokára következmények nélkül. A vér, vért követel!
- Azt hittem a vérparancsnok vonalának már leáldozott és új rendszer van. Vagy tévednék? - érvelt Marcus - Octavia..
- Parancsnok- vágott a szavába Indra - Octavia megszólítása mindenkinek Parancsnok.
Marcus sóhajtott, rendben, ha ezt a játékot kell játszani, akkor, legyen.
- Parancsnok, kérem, gondolja át. Egy háború most nagyon nem jönne jól senkinek. Jusson eszébe miért tartunk ott ahol.
- Mert megnyertem a konklávét. Indrának igaza van, az életemre törtek, ha nem reagálok semmit, akkor nem tartanak méltónak a vezetésre. Viszont a tanácsra szükségem van így másra gondoltam.
Marcus megkönnyebbült. - Legalább átgondolta.
- Nem a tanács tagjait végeztetem ki, hanem egy-egy közeli hozzátartozójukat. Legközelebb meggondolják kétszer is, hogy kire támadnak. Hirdesd ki az ítéletet és azt, hogy holnap reggel végrehajtásra kerül - szólt Indrához, aki bólintott és elindult az ajtó felé. Kaneben megfagyott a vér.
- Lexa sosem tett volna ilyet - szólalt meg elhaló hangon a maga elé bámuló Marcus.
Indra megtorpant az ajtóban, testtartása feszülté vált.
- Hogy van merszed? - sziszegett fogai közt fenyegetően. - Ha nem az lennél, aki, Marcus Kane az égiektől, akkor kivágnám itt helyben a nyelved!! - dühtől elvakultan vágtatott vissza és állt meg Marcus előtt. - Tiszteltem és szerettem Lexát, követtem sok csatán keresztül, de miután láttam mit tett vele a Wanheda - köpte ki a titulust, mint valami mérget - rájöttem, hogy elgyengült. Gyenge lett, mert egy égi szuka..
-ELÉG!! - üvöltött Octaviaból a düh. Önmagát is meglepte az a mélyről feltörő harag, amit most érzett. Utálta Lexát az első perctől kezdve, de ettől még követte volna bárhova. Megmentette a saját élete árán az égieket, akiket az új parancsnok megvetett, de mégiscsak a népe hisz bármennyire akart földi lenni, Octavia az égiekhez tartozik. Ha nincs Lexa és Clarke, most Ő is halott lenne ezért hálával tartozik.
YOU ARE READING
Your future holds nothing but pain
Science FictionLexa halott, a világvége lassan, de biztosan közeleg. Octavia megpróbál jó vezetővé válni, de az Azgeda keresztbe tesz. Clarke balesetet szenved, és elvesznek a földön töltött emlékeinek nagy része. A helyzet kilátástalanná válik egy nyílt polgárhá...