Két napja már a támadásnak. A bunker tele volt sebesültekkel. Sokan meghaltak, de még mindig nem tudni, hogy pontosan milyen fegyver is okozta a robbanást. Abby és Jackson fáradtak voltak, alig aludtak. Raven miután kijavította a járását segítő "mankó"- ját a beérkezett adatokat elemezte Bellamyval. Kane, Octaviaval és Indrával órák óta bezárkózva vitatkoztak. Miller és Gaia halottak. Murphy, Emori mellett volt a gyengélkedőben. A lány súlyosan megsérült. Clarke még nem tért magához, elég nagy ütést kapott a fejére.
Bellamy magát okolta mindazért, ami történt. Ismét semmit nem tett. A húga teljesen megváltozott, de nem jó irányba, Clarke pedig két napja eszméletlen, mert nem fedezte őt, amikor kellett volna.
- Bellamy? Hahó, figyelsz te rám? - mászott bele a látóterébe Raven.
- Igen. Nem. Ne haragudj, csak megint semmi hasznomat nem vettétek - tört le teljesen.
- Ne mond ezt, te mindig hasznos vagy. Például megnézhetnéd, hogy van Clarke és egyúttal szólhatnál Abbynek, hogy amint ráér beszélnünk kell - mosolygott a mechanikus.
- Rendben - ezzel ott hagyta a lányt.
Beérve az orvosinak kinevezett átmeneti helyiségbe azonnal észrevette, hogy itt sem jobb a helyzet, mint máshol.
- Bellamy - szólalt meg melegen Abby - Mit tehetek érted?
- Jöttem meglátogatni Clarke-ot, és Raven azt üzeni, hogy ahogy van egy kis időd, beszélnetek kellene - hadarta a fiú, közben tekintetével az eszméletlen szőke lányt kereste, de csak egy idétlenül rávigyorgó Murphyt látott. Grimaszra húzta a száját. - Ez is itt van, remek.
- Bal oldalt, leghátul a függöny mögött - szólalt meg Abby mosolyogva.
- Ohh, köszönöm - elindult az elszeparált rész felé.
Olyan volt mintha aludna, leszámítva a kötést a fején. Bellamy csak bámulta a lányt, majd leült az ágy mellett lévő üres székre és megfogta az alvó szőke kezét.
- Sajnálom - súgta maga elé - Figyelnem kellett volna rád, ez az én hibám. Soha többet nem hagyom, hogy bajod essen. Sem neked, sem O-nak, sem senki másnak - sóhajtott.
- Helyre hozok mindent, ígérem. Te csak gyógyulj meg és térj vissza - felállt, majd a lány fölé hajolt és egy puszit adott a homlokára.
X
- Mihez kezdjek ezzel? - fogta kezébe a kis kék chipet. - Adjam oda Octavianak? Nem azt semmiképp. Ezt meg kell, beszéljem Abbyvel.
Sercegést hallott maga mellől. Abby rádiója volt. Kezébe vette, már épp kikapcsolta volna, amikor egy hang szólalt meg a rádióból
- Van ott valaki?
Raven majdnem eldobta a rádiót az ismerős hang hallatán.
- Luna!! Te jó ég hogyan került hozzád egy rádió?
- Raven? Jó hallani a hangod - sejtelmes hangjától még most is futkosott Raven hátán a hideg.
- Mégis, mi a jó fenét képzelsz? Még jó, hogy külön frekvenciára állítottam Abby rádióját így...Várjunk csak? Az Clarke rádiója? Polisban vagy? Üzenem Roannak, hogy BASSZA MEG!!! - üvöltött Raven.
- Raven, erre most nincs időnk. Clarke-al kell, beszéljek - szólalt meg egy mély rekedtes hang a rádióból.
- Óhaaa, őfelsége vette a fáradtságot, hogy beszéljen velem? Milyen kedves. Sajnos Clarke nem ér rá. Épp.. lássunk csak eszméletlenül fekszik hála a bombának, ami felrobbant és megölt rengeteg embert!
KAMU SEDANG MEMBACA
Your future holds nothing but pain
Fiksi IlmiahLexa halott, a világvége lassan, de biztosan közeleg. Octavia megpróbál jó vezetővé válni, de az Azgeda keresztbe tesz. Clarke balesetet szenved, és elvesznek a földön töltött emlékeinek nagy része. A helyzet kilátástalanná válik egy nyílt polgárhá...