A nyugtalanságot és az aggodalmat szinte érezni lehetett az űrállomás levegőjében. Monthy és Harper éjt nappallá téve próbálták felvenni a kapcsolatot a Földön levőkkel.
- Napok óta nem tudjuk elérni sem Ravent, sem a bunkert - mérgelődött Monthy.
- Nyugodj meg, biztos tönkrement az egyik rádiótorony. Tudod, hogy Ravennek nem sok segítsége van lenn. Egyedül lassabban halad - nyugtatta Harper.
- Remélem semmi bajuk nem esett, az a robbanás elég nagy volt. Pont Arkadia és a bunker között - idegeskedett tovább a fiú.
- Apropó volna itt val.....
- EZÉRT VALAKI AZ ÉLETÉVEL FIZET!!! - robogott be tomboló viharként egy eléggé zilált állapotban lévő Echo a vezérlőbe.
- Echo, mégis mi tört.. - Harper torkán akadt a szó, ahogy a dühös földi lány dúvadként rávetette magát és a pulthoz nyomta.
- HOGY MI?!?! Csak annyi, hogy majdnem MEGHALTAM!!! - tombolt tovább.
- De mi történt?? - kérdezte Monthy.
- Az a fém ajtó, amit zsilipnek vagy minek neveztek, majdnem megölt!!! - a lányon látszott nem viccel.
- Echo, egy légzsilip nem nyílik csak úgy ki - érvelt Monthy mikor rájött mire is gondolhat a dühös lány.
- Azt akarod mondani, hogy hazudok?!? – a barna szemei veszélyesen megvillantak.
- Nem! Dehogyis csak..
- Igaza lehet - szólalt meg Echo mellett Harper, aki ekkorra már úgy, ahogy megnyugodott.
Monthy kérdőn nézett a lányra. Nem tudta, hogy most csak megnyugtatni szeretné a feldúlt földit, vagy tényleg meghibásodott egy zsilip.
- Echo lakrésze a második szinten van, az ötös légkamrától nem messze. Már akartam szólni róla, de nem Ő az egyetlen, aki panaszkodik arról a zsilipről. Plusz vannak még érdekes, úgymond jelenségek az állomáson. Bizarr dolgok, amikre a munkások hívták fel a figyelmemet.
- Milyen jelenségek?? Jézusom Harper, ha az állomás nem biztonságos, akkor azonnali kiürítést kell elrendelnem - hüledezett a fiú.
Ekkor szólaltak meg a vészszirénák.
- Figyelem, oxigén szint csökkenése a következő szinteken. Kettes. Hármas. Négyes. Szekciók lezárása folyamatban. Leválasztásig öt perc - tájékoztatott mindenkit a gépiesített női hang.
- Harper mi a fene folyik itt?!?! - kiáltott Monthy.
- Erről beszéltem!
- Fenébe! Echo segíts, ehhez két ember kell! Be kell írjuk a leállítási parancsot, de egyszerre, mert ha nem, akkor ezeket a szinteket a rendszer leválasztja automatikusan. Harper te addig..
- Tudom az oxigén és a kiürítés! - fejezte be a mondatot a lány.
- Figyelem itt Monthy, kettes, hármas, négyes szinteket kiüríteni! - szólaltak meg a hangszórók.
- Echo, itt a kód - adott a fiú egy papírt a lánynak - ha szólok, kezd el beírni.
- Harper!!
- Nem haladok az oxigénpótlással, nem tudom hova lesz a levegő. Két szint kiürítve. A harmadik is.
- Rendben, hagyjuk, az oxigént. Azzal foglalkozunk később! Csak maradjanak a helyükön a szintek. Echo kész vagy?
- Igen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Your future holds nothing but pain
Ficção CientíficaLexa halott, a világvége lassan, de biztosan közeleg. Octavia megpróbál jó vezetővé válni, de az Azgeda keresztbe tesz. Clarke balesetet szenved, és elvesznek a földön töltött emlékeinek nagy része. A helyzet kilátástalanná válik egy nyílt polgárhá...