Regenerálódás

255 20 5
                                    

Késő este volt. Második napja, hogy a MediCabint elindították és az a dolgát végezte halk zúgás kíséretében. Az orvosi részleget csak a Cabinból áradó gyenge fény világította be. A sötét folyosóról egy árny sétált be az orvosi részlegre. Egyenest a nanofalhoz, majd azon keresztül a Cabinhoz. A szerkezet kijelzőjét vizsgálta, majd a vezérlő konzolon beütött pár parancssort. Ezután ahogy jött az alak, úgy távozott is.

X

Csend és sötétség ölelte körül az épülő űrállomást, csak a csillagok halovány fényének pulzálása volt mely mindezt megtörte. A majdnem befejezett búgócsiga formájú állomás külső lakógyűrűjének csupán egy kis része hiányzott, hogy teljes pompájában tündökölhessen. De két hete semmi mozgás.

- Ezek a meghibásodások nem véletlenek! - fakadt ki Monthy aki ekkor már két napja nem aludt.

- Nem bizony. Viszont valahányszor úgy tűnik megtalálom a gócpontot, az mindig megszűnik. Vagy tovább vándorol - mondta Harper.

- Maradtam volna inkább a Földön - morogta Echo.

- Oké, a morgással semmire nem megyünk, legalább mindenki biztonságban van - érvelt a fiú.

- Meddig Monthy? Amíg hirtelen el nem fogy mindenhonnan a levegő? - kérdezte ingerülten a földi lány.

- Kidolgoztam egy algoritmust, ha sikerül elindítanom talán..

- Bejövő hívás - szakította félbe Harper a fiút.

- Tessék? - kérdezte egyszerre Monty és Echo.

- Jól hallottátok - mondta a szőke lány.

- Honnan? Mindegy, kapcsold - utasította a fiú.

- Halló fiatalok mizu odafenn?? - szólalt meg egy boldog ismerős hang a rádióból.

- RAVEN?!?! - éledt fel a sokkból Monthy.

- Miért mást vártatok? - kérdezte csalódottan a hang.

- Fogalmad sincs, mennyire örülünk neked! Minden rendben odalent? Hetek óta nem tudunk rólatok semmit. Láttuk a nagy robbanást az érzékelőkön, és azóta csend - hadarta Monthy.

- Hát ez egy hosszú történet, szóval dőljetek hátra. Aztán elvárom, hogy utána ti is meséljetek - mondta Raven.

A technikus igyekezett a lehető legrövidebben összefoglalni az elmúlt két és fél hét eseményeit. A Halo projectről egyelőre nem tett említést. Lexa még nem tért magához, és nem szerette volna hamis álomba ringatni sem magát, sem mást. Miután befejezte, Monthy hasonlóképp felvázolta az elmúlt időszak eseményeit.

- Hmmmm, ez érdekes. Harper azt mondod, hogy nem tudod behatárolni a forrást, mert az vándorol? - kérdezte Raven.

- Így van. Ahogy azt hiszem meg van, egyszerűen eltűnik, és máshol bukkan fel - válaszolta.

- Átküldenéd az elemzések eredményeit? - kérdezte Raven.

- Persze. Küldés folyamatban. De ha ránk csatlakoznál, úgy könnyebben hozzáférhetnél az adatbázishoz - válaszolta Monthy.

- Ez való igaz, de nem tudjuk mi ez, és lehet akkor ezt a rendszert is érintené. Valamint ha akarnék, se tudnék csatlakozni. Polaxisnak teljesen különálló rendszere van, mely nem kompatibilis semmivel. Vagy ha mégis akkor azt is kizárja. Emellett többszörösen védett is. Gondolom így akarták, vagy akarta Becca elérni azt, hogy semmilyen külső támadással ne lehessen hozzáférni a hálózathoz. Emellett gyanítom, hogy Alie2 a központi rendszer agya, de még csak a felszínt kapargatom - magyarázta a technikus.

Your future holds nothing but painDonde viven las historias. Descúbrelo ahora