Bölüm 7 - Beklenmedik Kişi

119 24 11
                                    

Asya' dan

Aras' ı binbir zorlukla ekip eve doğru yürürken içimde anlam veremediğim bir sıkıntı vardı. Burak' ın bana attığı o mesaj ne anlama geliyordu ki. Kapıya gittiğimde karşımda öfkeden deliye dönmüş bir Burak görmem korkmam gerektiğinin sinyallerini veriyordu bana.

" Ne oluyor Burak ? " korkumu belli etmemeye çalışarak ona doğru yürümeye başladım. Kolumu tuttu ve sıkmaya başladı.

" Sen nasıl o çocukla sevgili olabilirsin lan ? "

" Sanane bundan. Bırak kolumu, canımı acıtıyorsun. "

" O çocuktan ayrılacaksın Asya. Onu sevmediğini ve benim canımı yakmak için onunla birlikte olduğunun farkındayım ben. " Söyledikleri iyice sinirime dokunurken gelen deli cesareti ile Burak' a boşta kalan elimle bir tokat attım.

" Ben Aras' ı seviyorum. Sen bittin gözümde Burak. Benim için toz tanesi kadar değeri olmayan bir insanı neden kıskandırmaya çalışayım ki ? " o kadar çok bağırmıştım ki sokaktan gelip geçen herkes bize bakıyordu.

" Sev ya da sevme ayrılacaksın o çocuktan. Lan lakabı velet o çocuğun. Zafer geçen sene ki hallerini anlattı. Nasıl miden kaldırıyor o çocukla beraber olmayı ? " Yüzünü buruşturarak söylediği o cümle öfke patlaması yaşamama neden olurken sakince cevap verdim.

" Beni kuzenimle aldattıktan sonra karşıma yüzsüzce gelen adam mide bulantısından mı bahsediyor ? " Alayla gülümsedikten sonra kollarımı önümde bağladım ve dimdik durdum. Cevap verememişti.

" Aras' ın kalbinde bir yerim olduğu için çok şanslıyım ben. Şimdi daha fazla midemi bulandırmadan bas git buradan. Okulda da karşıma çıkma. "

Burak tek kelime laf etmeyip sadece son söylediğim cümleyle bana nefret dolu bakışlarını gönderirken uzaklaşmaya başladı. Eve girip hemen odama çıktım ve tişörtümü çıkarıp aynanın karşısına geçtim.

" Hayvan herif. " diye tıslarken kolumun mosmor olduğunu Aras' a nasıl belli etmem diye düşünmeye başladım. Tabi ya Aras. Onu en son orada bırakıp eve gelmiştim. Telefonumu elime aldığımda 12 cevapsız arama 7 mesaj olduğunu görünce hepsine teker teker göz gezdirdim. Hepsi de Aras' tandı.

Kimden : Aras

" Asya ne oluyor ? "

" İki saat oldu hala bir açıklama bekliyorum. "

" Neden cevap yazmıyorsun. "

" Aklımı kaçırmamı istiyorsan başardın. "

" Asya arıyorum açmıyorsun, mesaj da atmıyorsun ne oluyor ? "

" Meraktan ölmek üzereyim. "

" Oraya geliyorum. "

VELETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin