Bölüm 9 - Yeni Bela

50 8 0
                                    

Arda' nın okulunun da ' Show yourself ' e katıldığını bilmiyordum. Şimdi 4 ay boyunca Arda ile beraber olacaktım. Her ne kadar ayrı takılacak olsak da bu çocuk sinirimi fazla zorluyordu. Buradan Antalya' ya geçecek orada 1 hafta kalacaktık. Kimin hangi bölümde yarışacağı Antalya' da belli olacaktı.

Asya' nın tatile benimle çıktığı için bu kadar heyecanlı olması bana karşı bir şeyler hissettiğini gösteriyor mu? Bilmiyorum. Fakat benim ona kesinlikle bir şeyler hissettiğim apaçık ortada. Sadece bunu söyleyecek cesareti kendimde bulamıyorum. Böyle giderse ilk adımı Asya atmak zorunda kalacak.

Klüp git gide dolmaya başlamıştı. Öğrencilere içki servisi yasak olduğu için sadece kokteyl ve enerji içeceği içebiliyorduk.

Alev ve Zafer yanlarına Burak' ı da alarak bize karşı bir taraf oluşturmuşlardı besbelli. Burak denen çocuğun Zafer' e yamanmasına şaşmamalı.

Projenin kurucuları da geldiklerinde okul müdürleri bizi bir araya topladı ve bir kadın hepimizle göz teması kurarak konuşmaya başladı.

" Merhaba arkadaşlar. Ben Tümay Karataş. Proje dahilinde sizlerin gözetmeni olacağım. 22 okulun her birinden seçilen 8 ' er öğrenci yani 176 öğrenci , dört ay boyunca benim kontrolum altında olacak. Her şeyinizi benimle paylaşabilirsiniz. "

Asya bile söylenirken ne olduğunu anlamayan bir tek bendim sanırım.

" Şimdi dakika başı yanımızda mı olacak bunlar ? " diyip yüzünü komik ifadeler yaparak
Tümay Hanım' a bakan Asya' ya bakıp gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

Asya bu projede yer aldığı için fazla heyecan doluydu. Ama bir o kadar da tatil yapmak ve kafasını dağıtmak istiyordu.

Bir haftaya tüm işler hallolacak ve Antalya' ya gidecektik. Oradan da Miami. Hayali bile güzelken şimdi gerçek olması...

Tümay Hanım detayları Antalya' da yapılacak olan toplantıda anlatacağını söyledi. Şimdi herkes kafa dağıtıyordu. Birçok kişi dans etmek için pistte yerini aldı. Asya da onların arasına karışınca ilgimi çekmese de oraya doğru yöneldim. Herkes kendince dans ederken Dj ' in değiştirdiği müzikle kızın biri Asya' ya meydan okudu. Bu galiba özel okullardan gelen bir öğrenciydi.

Asya başta şaşırsa da daha sonra kendisini müziğe bıraktı. İkisi de çok iyi dans ediyordu. Herkes pisti yavaş yavaş boşaltıp Asya ve adını bilmediğim fakat bir o kadar da güzel olan o kızın etrafında çember oluşturdular. Ben de aralarına karıştım.

Kızın adını , kendi okulu ona tezahürat yaptığında öğrendim. Dilan...

Dilan ortaya gelip hip - hop dansını yaptığında herkes coşmuştu. Kız iyi dans ediyordu. Özellikle ellerinden destek almadan ters atıp yere ustaca düşmesi ve selam vermesi çok etkileyiciydi. Asya pistin ortasına geldiğinde müzik değişti. Twerk...

Asya eğilerek ellerini dizlerine koydu ve müziğin ritmine kendini bırakarak beliyle kalçasını hareket ettirmeye başladı. Fazla seksi dans ediyordu. Asya' nın twerk denilen bu dansta bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum. O hareket ettikçe çemberdeki tüm erkekler çığlık çığlığa bağırıyorlardı. Dilan' a baktığımda bozulmuş bir suratla Asya ' yı izlediğini gördüm. Aniden ortaya doğru yürüyüp kalcasını sallamaya başladı. Seksi bir dansçıdan çok koşmaya çalışan bir penguene benziyordu.

Herkes Dilan' ı yuhladığında Dilan koşarak klüpten çıktı. Birkaç kişi onun arkasından koşarken Burak' ın da dışarı doğru yöneldiğini fark ettim. O sırada Tümay hanım dahil herkes Asya' yı alkışlıyordu. Yanıma nefes nefese geldiğinde zoraki konuştu.

VELETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin