„RONE!!!" Křičela Hermiona do tmy. Jen slabě jej viděla, jak odchází do ztracena. „RONE!" křičela znovu a slzy jí stékaly po tváři. „Rone, slíbil jsi mi to! Říkal jsi, že mě nikdy neopustíš!" už jej neviděla. Byl moc daleko. Potom uslyšela jenom hlasité prásknutí a věděla, že je pryč.
Otočila se a šla zpátky do stanu. „Je p-p-pryč." Plakala. „Přemístil se!" Plácla sebou do prázdného křesla, přitáhla si kolena k hrudi a začala vzlykat.
Jak jenom mohl? Ron slíbil, že ji nikdy neopustí. Teď tady byla sama. Samozřejmě, Harry tady byl taky, ale on jí neposkytoval ten nádherný pocit bezpečí jako Ron. Další věc, kterou Hermiona věděla byla, že Harry přes ni jen přehodil deku a šel si sednout ven před stan na první noční hlídku.
Potom co si Hermiona odfrkla, tak si přitáhla deku blíže k tělu. Potom to ucítila. Ta vůně, která ji vždy přiměla cítit se v bezpečí. Ron.
Harry vzal deku z jeho postele a dal ji kolem ní. Mohla zaznamenat Ronovu známou vůni a přitáhla si pokrývku ještě pevněji k tělu. Všechno co chtěla, bylo, aby se deka změnila v Rona a on ji objal svýma rukama. Tohle bylo poprvé od Brumbálova pohřbu, co plakala a on tady nebyl, aby ji utěšil.
Ron jí přece slíbil, že ji neopustí, tak proč to udělal? Jak ji jenom tak mohl opustit uprostřed lesů, kde byla tak lehce k nalezení? Možná se vrátí. Možná si uvědomí, že udělal chybu, omluví se a znovu ji přivine k sobě. Tohle bylo v tuhle chvíli všechno, co chtěla. Cítit kolem sebe Ronovy paže ve sladkém objetí. Ale on ji opustil. Porušil svůj slib. Zradil její důvěru.
Hermiona si uvědomila, že přestala plakat, usoudila, že už v ní pravděpodobně nezbyly žádné slzy. Pak si uvědomila, jak je unavená. Odplazila se z křesla s Ronovou dekou stále těsně přimknutou kolem sebe. Šla se svému lůžku, lehla si a pokusila se usnout, ale jenom sebou házela a otáčela se. Prostě se nemohla cítit pohodlně.
Pak se otočila na druhou stranu a spatřila Ronovo lůžko naproti tomu jejímu. Hermiona se zvedla a zamířila tam. Lehla si na jeho postel a položila hlavu na jeho polštář. Jak tam tak ležela, nechala se plně pohltit Ronovou vůní. Zavřela oči a přála si, aby to nebyla poslední noc, poslední noc, kdy naposledy viděla Ronalda Weasleyho.
ČTEŠ
Romione- Becoming Ron and Hermione
FanfictionTato povídky je na pár Romione. Ron Weasly a Hermiona Grangerová. Snad se vám tato povídka bude líbit. Upozorňuji, že tato povídka je z blogu.