infinite ~ 1

873 31 10
                                    

Ehe.. Şey.. Merhaba..

Şey başta söylemek isterim ki bir haftada tamamen sıkıntıdan oluşmuş ve tamamlanmış bir kurgudur.. Arada sıkıntılar,yanlışlar,klişeler belki saçmalıklar içerebilir önemsemeyin derim çünkü çokta mükemmel bir kurgu sayılmaz.. Hatta fazla saçma olması su götürmez bir gerçek ama bende saçmayım zaten.. O yüzden ne yapıyoruz.. Boşveriyoruz..

İyi okumalar, sizleri seviyorum..

****
Sevgili salak, yakışıklı, kaslı, aptal ama sevimli arkadaşım Jungkook...

Biliyorum, biliyorum.. Diyorsun ki, 'kaçıncı yüzyıldayız,mektup mu kaldı aptal?'

Ama sana bir cevabım var tavşancık..

Kocaman bir SİKTİR!

Mektup tabi ki de kaldı! Ben yazıyorsam,sen sorgulayamazsın. Çünkü benim yaptığım herhangi birşey tartışmaya açık değildir. Bu kadar.

Herneyse..

Ben Kim Taehyung.. Bundan yaklaşık 13 sene önce falan en yakın arkadaşın oldum hani! Tanıdın değil mi?

Hah işte konuyu oraya getireceğim, keşke diyorum.. Tanrı izin verseydide 6 yaşımdayken bana evcilik oynarken karım olur musun dediğin de bunu cidden, ciddi anlamda, yani sahiden ciddiye alıp evet deseydim ve o evcilikten sonra ölümüne bilgisayar oyunu oynadığın en iyi arkadaşın değilde gerçek karın olsaydım..

Ah Tanrım! En kısa zamanda beynimi kullanmaya ihtiyacım var!

Evettt..

Ne diyorduk..

İlk tanışmamızı hatırlıyorsun değil mi?

Tabi ki hatırlamıyorsun, sen böyle şeyleri önemsemezsin.

Tavşan dişlerinle dalga geçen çocuklar tarafından dayak yemiş ağlarken, ben sana yardım falan etmemiştim tabiki! Salak mıyım oğlum ben? Haklı sebeblerim vardı!

Neyse.. İşte sen ağladın,ağladın ve daha çok ağladın.. Ama baktın seni sikleyen kimsecikler yok,eh! Oyun arkadaşı bulmak istedin.. Yani öyleydi değil mi?

Jin hyung,Yoongi hyung ve ben oynuyorken gelip bize katılmak istediğini söyledin.. Ne yazık ki Yoongi hyung'um ve ben çok arkadaş canlısı sayılmazdık eğer Jin hyung o an yanımızda olmasaydı nah oynardın sen bizimle! Neyse sakinim..

Evcilik oynamak isteyen pembe prensim Jin hyung rol paylaşımlarını Yoongi hyunga bıraktığında ikisi çift olmayı reddettiler ve bizim olmamız gerekiyordu.. Sonuçta evcilik oynayacaktık yahu! Anne babasız evcilik mi olurdu! Kurallara aykırı!

İşte bana o zaman söylemiştin 'Karım olur musun TaeTae?' hâlâ feels geçiriyorum! Evet dememe kalmadan Jimin şişkosu- ıhım ıhım

Jimin,yanımıza uçup oyunumuzu bölmüştü bak aklıma geldikçe kızarım hâlâ! Öyle işte.. Sonra 6 kişilik arkadaş grubumuza sende dahil olmuş,hayatımın merkezine o küçücük,miniş totonu koyuvermiştin..

13 yıl oldu.. 13 yıldır,her günüm,her nefesim,her sözüm oldun..

Pişman mıydım.. Eh! Pek sayılmaz..

Ama bir sorunum vardı Jungkook..

Ben tavşan dişli ponçik arkadaşıma fena aşık olmuştum..

İmza; Görüp görebileceğin en yakışıklı yakın arkadaş.. Kim Taehyung..

Not; Sakın cevap falan vereyim deme,deli etme beni!

Bir not daha; lütfen okuduktan sonra beni utandırma.. Zaten öleceğim şimdi..

****

İnfinite ·TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin