infinite ~ 12

208 16 9
                                    

Sevgili kalp kırıklığım yegane sebebi..

Bugün bir adım daha düştüm boşluğuna..

Mutlusun değil mi?

Acı çekmemden haz duyuyorsun değil mi?

Bir insanın gözlerin önünde yanışına şahit olmak ne tür bir haza itiyor seni anlamakta zorluk çekiyorum..

Eriyorum Jungkook..

Gün gün eriyorum gözlerinin önünde, kalbim ellerinde ve cayır cayır yanıyor Jungkook..

Küle dönüşüyor..

Tanrı adına,biraz olsun hissetmiyor mu o ellerin alevleri,bir kez olsun esmiyor mu yüzüne avuçlarına bıraktığım kalbimin külleri bu kadar mı umarsızca seviyorsun bu kızı..

Daha ne yapayım Jungkook..

Ben kendimden vazgeçiyorum senin için. Sen mutlu ol diye kendimi öldürüyorum gün gün. Ben ben değilim sanki. Hiç olmadığım kadar depresifim,hiç dökmediğim kadar gözyaşı döküyorum bir aydır.

Ben iki hafta gözlerimi açamadım ağrısından biliyor musun?

Ben dört buçuk haftadır yemek yiyemiyorum biliyor musun?

Ben haftalardır kalp sancısı çekiyorum,her akşam en az bir serum yemeden ayakta kalamıyorum biliyor musun?

Ben seni ve Lisayı kol kola gördüğüm her saniye milyonlarca parçaya bölünüyorum. Kullanılmayacak eksik parçalı puzzle gibi köşeye savruluyor bedenim. Binbir parçaya bölünüyorum ruhum kayboluyor tek tek. Biliyor musun?

Bilmiyorsun.

Bilmeyeceksin belkide.

Ya da bilmek istemiyorsun.

Ama sana şu saatten sonra diyebileceğim son birkaç söz var.

Kalbinin soğukluğundan nefret ediyorum.

Başkalarına gülüyor olmandan nefret ediyorum.

Umursamazlığından nefret ediyorum.

Beni bu kadar kolay silebildiği için hafızandan nefret ediyorum.

Beni bıraktığın,sevmediğin için senden nefret ediyorum.

Ve en önemlisi,

Sana aşık olduğu için kalbimden,seni silip atamadığı için beynimden,seni unutamayacak ya da karşına dikilemeyecek kadar çaresiz olan ruhumdan, kendimden nefret ediyorum Jungkook.

Bu kadarı fazla.

Bu kadarı ağır.

Elimden hiçbirşey gelmiyor artık.

Sahiden kendine iyi bakmalısın, artık seni koruyamayacağım..

Bu sefer cidden son mektubum.

Sağlıkla ve mutlulukla kal Jungkook..

Umarım beni bırakmayı göze alacak kadar sevdiğin kadınla mutlu olursun.

Seni sonsuza dek seveceğim.

İmza; Umursamayacağından eminim. Bu yüzden gerek duymayacağım.

İnfinite ·TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin