infinite ~ 10

212 15 9
                                    

Sevgili sevdiğim bey,

Bugün hava biraz daha güneşli..

Bahar geliyor,en sevmediğim mevsim..

Bilirsin, alerjim var oğlum! Ne yapayım ben baharı!

Ben kış insanıyım. Yorgana sarıl suşi misali sonrada insan rulosu modelinde 6 sezon dizi izle yani. Bende carpe diem kavramı bu.

Sendeki kavramda göt gezdirmek. Anca gez!

Götünde kurt olduğundan şüphelenmiyor değilim zaten, birgün bakalım biz duruma..

Eee daha daha nasılsın?

Siktir et nasıl olduğunu. Çok özledim oğlum.

Bilgisayar oyunundaki rekorunu da geçemiyorum zaten ona da ayrı sinirliyim.

Geçen gün annem yanıma geldi ve buram buram depresyon kokan odamı süzdü uzun uzun..

Ve şöyle dedi,

'Aşıksın değil mi? Jungkooka aşıksın..'

Hıçkıra hıçkıra ağladım Kook.. Annemin önünde ağlamayı en son 7 yaşımda bıraktığımdan beri ilk defa bağıra bağıra ağladım..

Sarıldı,sardı beni.. Senin kadar huzurlu olmasada sıcak kolları arasında epey zaman geçirdim.. Anlattım herşeyi bir bir. Seni,aşkımı,yaşanmışlıkları,mektupları,
sözlerini,gözlerini herşeyi,herşeyini.

Sadece şunu söyledi

'Kaybetme. Benim oğlum cesurdur, pes etmez, kocaman kalbi vardır benim oğlumun kaybetmez, inat eder bırakmaz.. Bırakma meleğim,sevginden,kalbindekinden vazgeçme.. annen hep arkanda,ben hep seninleyim bebeğim..'

İşte böyle..

Sonra bende baş başa kaldığım yalnızlığımla düşündüm bir süre..

İçimden tek geçen savaşmam gerektiğiydi ama o kadar da cesur değildim. Ayrıca gücümde yoktu..

Hem ne kadar savaşırsam savaşayım hiçbir zaman birbirlerini seven iki kişiyi ayıracak kadar bencil olamazdım.. Jungkook.. Benim için Lisayı bırakmazsın zaten değil mi?

Üzgünüm böyle şeyler düşünmemeliydim..

Neyse.. Lütfen kendine dikkat et Jungkook..

Bu havalar aldatıcı olur dikkatli giyin,bilirim ince giyinirsin tarzan gibi bünyende zayıf hemencecik hasta oluverirsin.. Kıyamam..

Seni seviyorum...

İmza; TaeTae..

İnfinite ·TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin