"Altıma sıçacağım şimdi Jimin! Tanrım çekil artık!" Taehyung biraz daha gülerse çatlıyacağının farkındalığı ile gülmekten kas olmuş karnını tuttu
"Öldüreceksin oğlum beni!"
"Kötüye birşey olmaz!" diyerek yüzüne sürdüğü salak boyaları silmeye başladı
Taehyungun gereksiz bir uzunluğa ulaşmış depresyonu tüm arkadaş grubunu sarmıştı.. Jiminin gözlemlerine göre Taehyung birkaç haftadır hiç gülmüyordu ve artık bu olaya parmak basmanın zamanı gelmişti. İşte şebekliklerinin sebebi buydu..
"Yoongi! Neredesin! Makyaj temizleme suyunu bulamıyorum!" bir kahkaha daha attı Taehyung Jimin tamamiyle bir ucube gibiydi
Salak falandı ama sevmemek elde değildi..
"Sence makyaj yaparmış gibi bir halim mi var! Git Hoseokun odasını karıştır!"
"Aman tamam be!" Jimin Taehyung a baktı alttan alttan "Donuk şerefsiz!"
"Yoongi bu şişko sana donuk dedi!"
"Sussana pezeveng!" üzerine çöken ağırlıkla haykırma işlemine döndü
Çookk uzun zamandır cidden çok uzun zamandır gülmek namına bir eylemde bulunmuyordu Taehyung.. Yaşayabilme yetisini kaybetmiş,nefes almayı bile unutur olmuştu..
"Yemek hazır çocuklar hadi gelin!" pembe mutfak önlüğü,elindeki mor spatulası ile bekleyen Jinin ardından mutfağa daldılar
"Hyung! Bu yemek bir başyapıt! Delireceğim,efsaneğeğee!" Jimin kafasını tabağa soktuğunda kimsenin umursamamamış olması normaldi zaten herkes bu hareketlerine aşinaydı
"Gerçekten lezzetli hyung! Mükemmelsin!"
Taehyung ne zamandır boğazından geçiremediği yemekleri şuan bütün bütün yutuyordu.. Artık gerçekten atlatıyor olmalıydı..
Mutfağı zil sesi doldurduğunda Hoseok yemeğini story atmak için fotoğraflıyor Namjoon ve Jin birbirlerinin tabaklarına çatal batırma savaşı yapıyor Jimin hunharca yemeği yiyor Yoongi ve Taehyung ise olağan bir sakinlikle yemeklerini yiyorlardı..
"Ben bakarım!" diyerek kapıya yöneldi Jimin
Eli yüzü yemeğin sosuna bulanmıştı..
"Şey.. Sanki bir eksiklik hissediyorum..." dedi Hoseok saçlarını kaşırken "Sizcede birşeyler eksik değil mi?"
"Evet! Bence de var bir eksiklik!" diyerek zıpladı Jin
"Şey.. Jungkook yok-" Taehyung boğazına kaçan ve büyük bir öksürüğe yol açan yemekle kusarcasına sesler çıkarmaya başladı
"Onu eksikliğini hissedecek kadar umursamıyorduk. Değil mi çocuklar? Bir kızın için hepimize sırtını dönen bir pezevengin umursanacak kadar değeri yok burada." Yoongi elinde çatalıyla gayet sakin şekilde söylediklerinin mutfak kapısının ardında dikilen Jungkook un kalbine saplandığından bir haberdi..
Jungkook dolu gözlerine ellerini kapattığında onun arkasında olanları görmüş olan Jimin donmuş kalmıştı..
Jimin'e gelen bu kal zaten kapıyı açtığından beriydi ya neyse..
"J-jungkook?" demeye zorladı kendini "Neden geldin?"
Taehyung onlara herşeyi anlatmıştı.. İntiharı,olanları,Jungkooku ama onlar için bu geçerli bir sebep değildi gitmek için.. Ayrıca herşeyi öğrendiklerinde Yoongiden bir yumruk kazanmış Hoseok Namjoon Jin üçlüsünden büyük bir nutuk yemiş Jimin tarafından günlerce psikoloğa götürülmeye zorlanmıştı Taehyung. Dönüp baktığında anlatmasa mıydım dediği oluyordu çünkü Jungkooka olan kızgınlığıda kine dönüştürmüştü..