infinite ~ 4

246 16 23
                                    

Sevgili ponçiğim Jungkook,

Lan! Sen gittin bana hediye mi aldın!

Oğlum senin ağzını yüzünü öperim lan! Yerim oğlum seni!

Tabi içinden çıkan şeyi çok umursamadım, benim için önemli olan bana hediye almış olmandı!

Sen ve ben doğum günleri,özel günler dışında sevgimizi belli etmez hediye almayız,biliyorum. Özel günlerdede nadiren hediyeleşiriz zaten ya neyse..

Ama bugün bana bu hediyeyi verirken şunları söyledin -ki burası çok önemli,bu cümleyi yıllarca düşünüp feels geçireceğim-

'Bunu gördüm ve aklıma sen geldin.. İçimden dedim ki benim aptalım buna bayılır kesin almalıyım.. Al. Hediye.'

Sonunda paketi önüme atman falan bir yana bence çok güzel cümleydi.. Bir kere o cümlede ki aptal kelimesinde -m sahiplenme ekine ölürüm ben senin!

Hem birşeyleri gördüğünde aklına geliyor olmak beni çok duygulandırdı.. Mutluyum yani..

Şimdi eminim diyorsun ki.. '13 senelik arkadaşımsın,en yakınımsın.. Objeler bana seni değilde kimi anımsatacak? Babanı mesela?'

Hayır bebeyim o iş öyle olmuyor!

Bilerek bebeyim yazdım sözelciliğin tutmasın hemen! Sus,Jungkook!

Hah ne diyordum..

Ha o iş öyle olmuyordu!

Nasıl oluyor bilmesemde öyle olmuyor işte! Ayrıca sana beni yargılama hakkını kim veriyor! Veremez anacım! Ben mükemmel,kusursuz Kim Taehyung'um! Kimse beni yargılayamaz! İstersem her hareketini aşk olarak algılar salak salak gezerim,istersem seni sapık ilan ederim sanane! Benim hayatım! Ayrıca ben hayatımı içimdeki fangirl Taehyung ile paylaşmaktan oldukça mutluyum! Kapa çeneni Jungkook!

Ha birde nereden geldiğini,bilmediğim bir cesaret örneği var üzerinde -ki tebrik etmiyor değilim- sen beni ektin geçen gün! Tekrarlıyorum.

Sen. Beni. Ektin.

Yine delirmemi istiyorsun herhalde. Anlıyorum çok seksi oluyorum ama ucu sana dokunuyor bebeyim. Sana sarıyorum sonra.. Kollarını ısırıyor,seni tekmeliyor,saçlarını çekiştirip,elimdeki kesici aletlerle üzerinde ameliyat denemeleri yapmaya çalışıyorum yahu! İnsan bana değil kendine acır!

Ay yine çok sinirlendim!

Ben niye hep mektuplarımın sonunda kendi kendime sinirlenip bırakıyorum ya!

Hep bir feels geliyor ama sen mahvediyorsun,ayrıca beni sinirlendiriyorsun!

Bi de havalara bak havalara! Ben sinirden kudurayım,beyefendi evinde götünü devirsin yatsın! Yok öyle dünya!

Şuan içinden şunu dediğini hemen hemen tahmin edebiliyorum 'Kendi kendine mutlu oldu,sonra feels geçirmeden kendi kendine sinirlendi,bana sövmeyi ihmal etmedi. Kendi çapında eğleniyor işte ne yaparsın..'

Sanane!

Senin yüzünden gidip şimdi Jimin kollarını kemirip,Yoongi hyungun göbeğiyle oynayacağım! Sonra senin yüzünden böyle olduğumu söyleyip sana sövdüreceğim!

Çünkü canım kendim!

Ve şey birde..

Jungkook..

Seni seviyorum.. Sende beni sevsen olmaz mı?

Hiç mi?

İmza; DomaTaes Kim Taehyung..

Not; kelime oyunum nasıl? Ehehehe

İnfinite ·TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin