infinite ~ 7

208 16 11
                                    

Sevgili Göt Jungkook,

Lisayla ikinci haftanız..

Bırak bana günaydın mesajı atmayı,yanıma bile uğramaz oldun..

Acı çekiyorum..

Gözyaşlarım tükendi ağlamaktan..

İçim yanıyor,kavruluyorum Jungkook..

Ama bunlar seni ilgilendirmiyor.. İlgilendirmemelide zaten..

Üzgünüm, önceki mektubumda abarttım galiba..

Sadece tek birşey soracağım..

Seni sevdiğimden bile haberdar değilken nasıl olurda kardeşliğimizi bir kız için bozabilirsin?

Bu kadar mı değersizdim senin için? Bu kadar mı zorla takılıyordun benimle?

13 sene oldu be Jungkook.. 13 seneydik biz.. İki hafta mıydı ömrümüz.. Olmamalıydı..

Annem,Jimin,Yoongi,Hoseok,Namjoon,Jin hepimiz çok şaşkınız çünkü sadece benimle değil hepimizle bağını kopardın..

Annemin kurabiyesinden aşırmaya gelmedin,evi basmadın,sırf canın sıkıldığı için hepimizi sokağa dökmedin, en önemlisi iki haftadır o hayat dolu koca kahkahanı bizlere sunmadın..

Sen kahkahanla yaşam verebilirsin Jungkook.. Bana,herkese hayat verebilirsin.. Ve ben öyle alışmışım ki sana,bakışlarına,gülüşüne,aptallığına,
sarılışına her zerrene yokluğun boşluğa itti beni..

Milyonlarca parçaya bölündüm..

İçlerde bir yerde sızlayan birşeyler var Jungkook.. Sen varsın orada.. Benliğimde,her sözümde her gözyaşımda bile sen varsın ben nasıl unutayım seni?

Odamın her yerinde izin var aynı hayatımın her adımında olduğu gibi.. Kıyafetlerimde izlerin var, oyuncaklarımda,telefonumda hatta bilgisayar oyunlarında bile rekor alanında büyük izlerin var.. Ben nasıl yaparım sensiz..

Bencil gibi davrandım belki arkadaşlığınla yetinmedim aşkını istedim.. Yapmaz olaydım.. Özür dilerim..

Ne olur,yalvarırım bu kadarı fazla.. En ağırı bu.. En sancılısı bu..

Sevme beni nefret et en ağırından ama uzaklaşma benden..

Seni çok seviyorum..

Bencil olmak istemiyorum.. Bu yüzden mutlu olman için herşeyi yapacağım.

Dolayısıyla pes ediyorum Jungkook..

Hayır. Sevmeyi bırakmayacağım. Asla yapamam. Sadece kıskançlığıma,duygularıma, isteklerime ve hareketlerime dikkat edeceğim..

Belki bir daha yüzüme bakmayacaksın sevgilin olduğu için,belki bu mektupları okuyunca yan komşun olarak bile istemeyeceksin ama ne yapalım Jungkook..

İnsan sevmek istediği kişiyi seçemiyor..

Ben kalbimin seçiminden hiç pişmalık duymadım.. Bil isterim.. Seni hakkıyla ve gereğinden fazla sevdim..

Bu kız sana neler yaptı bilmiyorum,ne haldesin ne yapıyorsun bilmiyorum,meraktanda deliriyorum ama birşey yapmayacağım..

Kendine iyi bak Kook..

İmza; Kim Taehyung..

Not; Lisayı sakın üzme olur mu? Kızlar fazla takıntılı olurlar, başına bela falan olur sonra..

İnfinite ·TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin