Trecusera o saptamana de cand a murit David,am fost la cabana si era distrusa, erau numai umblatori la cabana .Deci ne am gandit sa ne ducem la penitenciarul din Bacau.
Andreea:Sebi esti bine?
Sebi:Ce dracu vrei lasama in morti mati in pace ma intrebi daca sunt bine du te dracu!
Si Alin ii dadease un pumn.
Alin:Daca o mai injuri pe iubita mea jur ca te omor!
Si eu am tipat la ei de furie si le am zis sa inceteze.
Eu:TERMINATI DRACULUI ODATA NU A TRECUT NICI 2 SPATMANAI SI DEJA VA PLANGETI,DUPA CE CA AM PIERDUT TOT MAI TREB SA VA MAI ASCULT SI PE VOI CERTANDU SE!
Mihai:Are dreptate,adica Sebi inteleg ca esti suparat ca a murit Alina,dar nu mai te comporta asa te rog eu!
Sebi:Bine!
Raul:Cat mai avem?
Mara:20 de km!
Daniel:Stiti,cand eram la comunitatea de la balotesti eu si Marcus am fost in biroul lui Robert sa ne imparta in echipe de cautat provizii.
Pe mine m a pus cu Ovidiu,Sebi,Alina si inca 2 tipi care erau rusi.Iar pe Marcus la pus cu Ianis si inca 3 tipi.
Robert ne a numit echipele,eu eram echipa Alfa si Marcus era Beta.
Intr o zi ne a combinat se indrepta spre magazin o hoarda intreaga 3 tipi din echipa lui Marcus au murit iar cei 2 rusi au disparut.
Am curatat acel magazin.Iar Robert nu a fost multumit ca i au murit atunci 3 oameni apoi l au pedepsit pe Marcus fiindca nu a avut grija de echipa lui.
Si cam asta e tot adica eu treb sa mor pentru el nu el trebuia sa moara.
Edi:De ce nu ne ai zis mai de mult aceasta poveste!
Iza:Chiar trebuia sa ne zici acm am inteles cat de important era comunitatea voastra dar cu cei 2 rusi adica ei ar fi de vina deoarece in loc sa ajute au disparut,cum a disparut Alexia si Ben!
Vladimir:Am ajuns,casa dulce casa!
Cand am intrat pe poarta a aparut 2 tipi si au indreptat armele spre noi.
Necunoscut:Armele jos,daca incercati ceva va omoram!
Eu:Usor nu vrem sa va facem rau avem nevoie de o locuinta sigura ,te rog eu lasa ne si pe noi,avem mancare si arme!
Dupa ne a lasat.
Necunoscut:Eu sunt Derek,cel care pazeste perimetrul inchisorii daca vreti sa stati aici treb sa vorbiti cu sefu.Damian va va duce la el!
Dupa care am ajuns la el in birou,avea un birou mare!
Merrick:Eu sunt Merrick directorul acestui penitenciar!
Eu:Incantat de cunostinta eu sunt Victor Iar acestia sunt prieteni mei,ne treb o locuinta sigura.Suntem pe drumuri de o saptmana si nu avem unde sa stam!
Merrick:Eu va las sa locuiti aici,dar va trebui sa ne dati armele voastre.
Desigur cand iesiti din penitenciar sa va duceti dupa provizi le puteti avea dar aici nu.Bun deci suntem 10 persoane aici in penitenciar cu voi 23,deci bun venit!
Dupa care ii dadusem cu toti armele noastre si dupa ne a prezentat celulele in care dormim!
Acesta era un inceput bun pentru noi fiindca ne am gasit o noua casa
Sfarsit de capitol
Scuze ca nu prea a fost mai asa cu bataie cu zombie dar am vrut sa incep sez acesta calumea dar in capitolul urmator o sa fie cu mai multa actiune ne mai vedem
O si surpriza am inceput mai devreme sez 3.
CITEȘTI
THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANT
HorrorVictor este un baiat de 16 ani care a pierdut tot mai putin pe prietenul lui Mihai,oare cei doi vor reusi sa supravietuiasca acestei apocalipse?