capitolul 5 Nimeni nu moare pana cand nu moare nimeni

22 0 0
                                    

Florin fusese salvat.Si trebuia sa scăpăm de aici.l am sunat pe Nitu de pe radio si a zis ca ne așteaptă.Sebi,Gerald si Daniel s au dus sa ia autobuzul din parcare!
Vladimir ce a venit la mine!
-Fi atent tu o sa te duci cu autobuzul ii iei pe toti si ii scoti din penitenciar.Iar eu o sa atrag umblatorii dupa mine si o sa distrug turnu unde e gaz!
-Bine.Ma bucur ca te am cunoscut!
Vladimir isi scosese rachetă de semnalizare a tras în sus și 89 de umblatorii se apropia de el.Apoi el a ajuns la conducta de gaze a aruncat racheta de semnalizare si umblatorii luaseră foc.Si se apropia de el apoi l au ars si dupa au început să se îndrepte din ei.Conducta de gaz explodase si jumatate din penitenciar explodase  și acei umblatorii au cazut la pământ.Noi am iesit din penitenciar cu lacrimi în ochi  deoarece pierdusem o groaza de oameni.
Am iesit din Bacău.Urma să mergem la Sibiu la Nitu.Am oprit si am iesit cu toti din masina la fel si cei care erau in autobuz ca sa le dau un anunt!
-Fi ti atenti cei care au fost muscati sa faca un pas in fata!ziceam eu
8 au pășit în fața.Iar Sebi s a ocupat de ei,Si a scos uzi ul,i a pus suoressor si i a împușcat pe toti.
-Ne pare rau ca a trebuit să vedeți cum va mor rudele. DAR nu ne putem risca deloc.Chiar dacă ajungeam la Sibiu tot mureau si asa a trebuit să o facem! Zicea Sebi
Apoi am ajuns la Sibiu.Si Nitu era îngrijorat cand ne a vazut.
-Am auzit ce s-a întâmplat.E adevarat?zicea Nitu
-Da este,Comunitatea noastră a fost distrusă.Au murit multi oameni!ziceam eu
-Iar Vladimir s a sacrificat,a distrus turnu de gaze ca sa atraga umblatorii,iar noi sa scăpăm!Zicea Alin
-Puteti sta aici cu noi.Avem destul loc,mai avem si cartiere pentru voi!zicea Dorin.
Comunitatea noastră a fost distrusă
Vladimir a murit
Ne am gasit un nou loc.Trecusera o lună de când am pierdut închisoarea
Dante inca era supărat pentru ca si a pierdut fratele.Incepeam sa mai scădem din grup deoarece multi au ales să se ducă peste graniță la baza militară.Iar eu imi făceam planul.Sa ii las pe toti aici si sa plec eu iza,Alin,Sebi si Andreea din România adica in Ungaria dar trebuia sa trecem peste graniță si era greu.Deoarece e drum blocat la Nadlac.Nitu se imbolnavise.Incepuse sa aibe probleme cu inima.Iar Gerald a înnebunit.Ceilalti care s au alăturat noua Andrei si grupul lor au decis să ne fie alaturi.Florin a avut o operație.Si i a adăugat o mână robotică.Valentin învatase  sa tragă cu arma.Cam aceste întâmplări s a intamplat timp de o lună!
Sfarsit de capitol
Acesta este un nou început în viata lui Victor.Imi cer scuze am amânat.Dar va promit ca o sa postez mai des

THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum