Cineva intrase la mn in celula.
Era unu din oameni lui Merrick!
Derek:E timpu sa vii!
Apoi am luat un cutit si l am injunghiat!
Derek:Auuuuuuuuu!
Eu:Unde e Merrick!
Derek:Ghhhhh e in biroul lui!
Eu:Perfect acum mori!
Si ii taiasem gatul.
Dupa ii luasem hainele m am imbracat cu ele.
Era o camasa in carouri si niste pantaloni oliverr.
Dupa i am luat pistolul care era un desert eagle si dupa m am dus in biroul lui Merrick.Cand am ajuns acolo erau 2 paznici si ma m ocupat de ei.Dupa care am intrat in biroul lui.
Merrick:Ce dracu!
Eu:E timpul sa mori javra!
Si cand era sa trag sarise pe mine.
Apoi ne am batut.
Merrick:Eu l am cunoscut pe David,dar am aflat si ca a murit si e din vina voastra nenorocitiilor!
Apoi isi scosese pistolul si cand era sa ma impuste se auzise un zgomot.
Merrick:La naiba se apropie o hoarda de umblatori,am nevoie de tine,ajuta ma sa curat locul de umblatori!
Eu:Bine!
Apoi imi dadea pistolul de pe jos si mi l incarcasem.
Am ajuns si am inceput sa tragem in umblatori,apoi eu m am gandit sa il omor si dupa l am impuscat in cap pe Merrick si pe restu de umblatori care au mai ramas!
Eu:Merrick e mort,daca careva din voi incearca sa ma omoare pe mine sau prietenii mei ve ti ajunge ca el.
Acum dati le drumu la prietenii mei.
Adrian:Cine o sa fie noul lider al comunitatii?
Eu:Voi fi eu!
Apoi le am ars cadavrele lui Merrick si Derek.
Edi era reanimat asa ca l am inpuscat l am inmormantat la fel si pe Mihai si pe Vicentiu.
Dupa care am vorbit cu Sebi!
Sebi:Paul nu a murit,Merrick a aranjat cumva ca Paul sa fuga dupa care si a taiat fata!
Eu:Trebuie sa il gasim pe Paul!
Sebi:Eu ma voi duce inapoi la Balotesti,ca sa il gasesc pe Gerald!
Eu:Vrei sa mai vina cineva cu tine?
Sebi:Nu,ma voi duce singur.Vreau doar o masina!
Si ii dadasem cheile de la bmw!
Eu:Ai grija sa nu zgarii masina!
Sebi:O sa am
Si dupa plecase.
Apoi m am dus la Daniel.
Daniel:Eu cu Raul si Adrian ne ducem sa luam provizii!
Eu:Bine
Apoi m am dus la mormantul lui Mihai acolo si Iza.
Eu:Condoleante Boss!
Iza:Ma bucur ca nenorocitu ala de Merrick e mort!
Eu:Nu pot sa cred ca e mort.Trebuia sa nu caut atunci cheia aia sa il fi lust cu mine.Dar e mort si e numai vina mea!
Iza:Asculta ru esti liderul acestei comuntati vreau sa iti revii bine?
Eu:Ai dreptate boss!
Perspectiva Sebi
Eram in satul Vulcănescu si mai aveam 13 km si ajungeam la Balotesti.
Peste 30 de min
Am ajuns la Balotesti,m am dat jos din masina si am intrat apoi am vazut 3 umblatori si i am omorat,cadavrele oamenilor si a banditilor erau inca acolo..
Eu:E CINEVA!
Apoi m am dus la mormantul lui Ovidiu si am vorbit putin cu el!
Eu:Ovidiu prietene am pierdut foarte multi oameni.Marcus,Flavius,Alina,Reggie,Mihai si Edi sunt morti!
Dupa care cineva era in spatele meu,m am intors si se pare ca era Gerald!
Gerald:Buna Sebi vad ca te ai intors!
Eu:Gery avem o comunitate sigura acum este un penitenciar ar trebui sa vii cu noi!
Gerald:Nu pot,aici am avut multe amintiri.Robert a murit aici!
Eu:Gerald,Robert era un nenorocit el e de vina pentru acel razboi cu banditii ca nu trebuia sa luam proviziile acelea!
Gerald:TACI DRACULUI DIN GURA,EL M A SALVAT.BA CHIAR CINE DRACU MI A FOST ALATURI CAND SOTIA MEA A MURIT, EL MI A FOST!
Apoi i am dat un pumn.
Eu:CU TOTI AM PIERDUT PE CINEVA,EU MI AM PIERDUT FAMILIA SI IUBITA CREZI CA NE ESTE USOR?
Apoi incepuse sa planga!
Gerald:Ma refer ca daca fac parte din comunitatea voastra o sa se intample iar o nenorocire!
Eu:S a intanplat cu liderul inchisorii care a murit!
Gerald:Si ce anume s a intamplat?
Eu:Merrick i a omorat pe Mihai,Vicentiu si Edi.Apoi el a fost omorat de Victor!
Gerald:Bine o sa vin cu voi!
Apoi ne am urcat in masina si am pornit la drum
Urmatoarea destinatie :Penitenciarul
Sfarsit de capitol
CITEȘTI
THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANT
HorrorVictor este un baiat de 16 ani care a pierdut tot mai putin pe prietenul lui Mihai,oare cei doi vor reusi sa supravietuiasca acestei apocalipse?