capitolul 2 Adevarul

17 1 0
                                    

Perspectiva Sebi
Eu:Iza si Gage nu s au mai intors!
Soldat:Sa mergem la ferma!
Si am ajuns la ferma si am gasit 2 umblatori unu era Iza si altu Gage!
Alenn:Nuu Gageeee!
Am inceput sa plangem,si dupa i am scutit pe amandoi de mizerie!
Peter:La naiba Iza nu a murit din cauza ca fost muscata,raniile sunt de la cutit.Si a pierdut mult sange!
Florin:Cineva ne spioneaza!
Si acel om.venise cu arma indreptata spre noi!
Soldat Arghes:Mainile sus,sau trag!
Eu si Gerald am scos m4 si am indreptat spre el
Gerald:Cine esti,si de ce i ati omorat pe prietenii nostri!
S A:Pentru ca su intrat pe pamantul nostru,ferma aceasta e a noastra.Iar Omega va rupe capul dac ava prinde aici!
Eu:Vrem sa marim Sibiul,Sa avem o ferma ca sa facem legume!
S A:Nu pe pamantul nostru,si ca sa sti taietorul i a taiat gatul prieteni tale.Acum intorcetiva inapoi sau o sa imi chem.oameni si ve ti fi impuscati!
Peter scosese pistolu si il impuscase pe acel soldat in picior.
Florin:Tu vii cu noi in Sibiu si nr vei da multr informatii!
Ne am intors in Sibiu toti erau tristi cand au vazut cadavrul lui Gage si Al Izei.Pe acel soldat l am dus in beci ca sa il interogam!
Perspectiva Alin
I am dat masca jos la soldat,Avea parul cret,si parea un pusti de 14-15 ani!
S A:Eu sunt Rodick,fiul lui Omega!
Eu:Asa deci Rodick spunene totul!
Rodick:Noi,fusesem niste pradatori,Omoram orice animal,si daca un calca pe pamantul nostru era mort.Tata devenise obsedat cu asta si incepuse sa mai omoare si din oameni noatri mai ales copiii mici!
Eu:Si ce teritorii aveti?
Rodick:Rovinari,Dorna,Salanic,Berca,Berceni,Buftea,Paulis si Calugareni!
Eu:Am inteles ,si ce ne poti spune de taietorul?
Rodick:Tu esti Alin,nu?
Eu:Da!
Rodick:Taietorul este Victor,prietenul tau!
Eu:Cumm?
Rodick:Niste oameni l au impuscat si il. Gasiem intr o balta de sange fusese impuscst in cap,si el.deabea mai.respira.
Trecusera lunin pana cand s a vindecat,incepuse sa ii creasca barba.Cand s a trezit.Doctorii.l au tuns chel ca sa fie de nerecunoscut adica sa nu il recunoasteti.Si a devenit un soldat de a lui tata.Se numeste taietorul pentru ca el intai le taie gatu la oameni si ii lasa sa se reanimeze!
Andreea:Ooo nu ce a devenit Victor!
Rodick:Si tot el a omorat o pe Iza!
Eu:Ooo nuuu,Victot ce ti au facut oamenii aia!
Sfarsitul capitolului!

THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum