S2 capitolul 7 Sfarsitul razboiului

28 2 0
                                    

Daniel:La naiba nu mai am gloante!
Marcus:Nici eu dar s ar putea sa folosesc cutitele!
Apoi Marcus si a scos un cutit l a injunghiat pe unu dupa i a luat cutitul si dupa care i a injunghiat pe alti.Apoi unu ii taiase spatele cu un cutit in flacari.
Marcus:AUUUUUUUUU!
Cade jos si moare,apoi m am dus la el si se reanimase.
Marcus:Gwarrrrrr
Dupa care i am infipt cutitul in cap si a murit
Eu:Imi pare rau Marcus,dormi in pace acum vei fi langa Ianis,Sorin si Ovidiu!
Andreea:David fuge trebuie sa te duci dupa el!
Eu:Bine!
Mihai:Vin si eu imediat dupa ce termin aici!
Daniel:Asta e ma duc peste ei!
Edi:Nu te duce!
Daniel:Imi pare rau dar trebuie sa o fac inca mai am grenazi!
Alina:Este sinucidere curata,vei mur....
Si cineva o impuscase pe Alina in cap
Sebi:Nuuuuuuuuuu!
Fabian:Se pare ca iubita ta e moarta,o si ghici ce eu sunt partener cu David doar v am ajutat ca sa va arat ca nu trebuia sa declarati razboi,v au murit o gramada de prieteni hmm Flavius,Reggie,Marcus si Alina.
Deci ati pierdut acest razboi,acum o sa va omo.....
Si Sebi ii taiase matele.
Sebi:Nenorocitule mi ai omorat iubita!
Si dupa il impuscase in cap.
Vladimir:Imi pare rau frate dar...
Sebi:Nu mai am pe nimeni,intai familia mea acum Alina.Adio
Si isi scosese pistolul si David sarise pe el si ii luase pistolu si i a dat cu pistolul in cap si a lesinat.
Daniel:Nu te las sa faci asta!
Raul:La naiba unde sunt Ben si Alexia?
Se pare ca ei 2 au disparut,ori au fost omorati ori ne au tradat.
Am urcat in elicopter si am tras in masina lui David,si dupa cineva a tras cu Rpg ul!
Pilot 2:La naiba ne prabusim,o sa murim asta e o sa... ahghhhhhhhh!
Si cazuse.
Pilot:Domnul fie cu tine!
Si ne am prabusit!
Dupa 30 de min
Ma trezisem si se pare ca pilotul se reanimase si venea spre mine,eu nu aveam nici cutit ,nici pistol.
Apoi i am declansat grenada si explodese dar tot mai rezista,picioarele i a explodat.
Mi am dat jos centura mi am luat cutitul si dupa i am infipt in cap si murise.
Apoi mi am luat pistolul si m am dus dupa David.Eram in padurea Voronetu si dupa cineva ma impuscase in spate.
David:Se pare ca e game over!
Apoi m am ridicat si m am batut cu el,
Eu:Nenorocitule e timpul sa mori!
Dupa ce m am batut cu el isi scosese toporul si incerca sa ma taie,apoi cineva il impuscase in spate.Si a cazut
David:Eu voiam sa va dau o sansa atunci dar daca ai fost prost uite unde s a ajuns!
Eu:David eu nu te stiam asa la scoala,dar ai devenit periculos rau.Eu nu am nimic cu tine sar mi ai omorat prietenii pe Flavius si Reggie.
Puteai sa te alaturi noua tu si oameni tai ,dar ai preferat sa fii rau si sa imi faci probleme cum imi faceai si la scoala.Adevarul este ca de cand e apocalipsa te ai schimbat,si se pare ca apocalipsa schimba oamenii.
David:Dar tu i ai omorat pe Greg si Gary ,cei care m au salvat atunci cand eram in pericol,cei care au preferat sa imi fie alaturi.
Eu:Imi pare rau David ,dar trebuie sa imi razbun prietenii!
Apoi ii luasem toporul.
David:Te rog nu face asta!
Eu:Si eu am plans cand a murit Flavius,primesti ce meriti gunoiule!
Apoi i am taiat capul,m am dus la elicopter sa il pornesc ,elicele mai mergeau.
Eu:Ramas bun David
Si el se reanimase ,dupa i am aruncat capul in elicele care erau pornite si creierul lui se imprastiase.
Dupa venise aceea fata care lucra pentru David.
Mara:L ai omorat!
Si isi scosese pistolul.
Eu:Stai te rog nu face asta,daca vrei poti sa ni te alaturi noua.
Mara:E mort din cauza voastra!
Si avea lacrimi in ochi.
Eu:Stiu ca e greu,dar el ne a omorat prietenii si nu trebuia sa faca asta.
El era adevaratul rau nu noi,te rog nu ma impusca vino cu noi si o sa iti oferim siguranta!
Si lasase pistolul jos.
Dupa ne am dus la Oameni mei.
Eu:Unde este Fabian,Alexia si Ben?
Mihai:Fabian ne a tradat,a omorat o pe Alina,iar Alexia ei Ben au disparut!
Eu:Deci nu mai suntem in siguranta aici,va trebui sa mergem in alt oras mai sigur.
Si venise o gramada de umblatori
Totul era distrus ,Au murit si Marcus si Alina,i am razbunat pe Reggie si Flavius,Fabian ne a tradat ,iar Alexia si Ben au disparut,asa ca am castigat razboiul,dar am pierdut si increderea in oameni.
Sfarsit de capitol
Acesta a fost sfarsitul sezonului 2,deci grupula pierdut aproape tot iar acum o sa se duca spre inchisoarea din Bacau,si o perioada nu voi mai posta.
Adios


THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum