S3 Capitolul 4 4 gloante 4focuri si 3 decesuri

39 1 0
                                    

Eu cu Mihai trebuia sa ne ducem in buncarele inchisorii pentru ca erau umblatori.
Am coborat jos si ne am intalnit cu 3 umblatori si bang i am lovit!
Mihai:Pana la urma crezi ca Paul e de vina pentru ca a murit Marcel?
Eu:Am examinat aceea racheta de semnalizare si se pare ca tragaciul era stricat!
Mihai:E ceva ciudat adica Merrick ne a pus pe noi sa curătam buncarul de umblatori iar pe Alin si Vicentiu i au pus sa verifice perimetrul de afara!
Apoi am intrat in prima camera nu erau deloc umblatori ceva era ciudat aceea camera era o biblioteca.
Apoi am auzit un tipat!
Mihai:AAAAUUUUUUUUUUUUU!
Apoi m am dus la Mihai si se pare ca era taiat pe spate!
Mihai:Ahhhuuuuu!
Eu:Gata Mihai liniștestete mergem acum la Andreea!
Dupa ne am grabit si usa de la buncar se inchise eram blocati!
Mihai:Mai este o iesire!
Apoi ne am dus spre cealalta iesire si la fel era inchis!
Iar starea lui Mihai se agravase!
Mihai:ghhh!
Te rog nu muri rezista!
Eu:Am vazut in biblioteca o cheie care ar fi buna!
Mihai:Trebuie sa o gasesti te astepy ghjj ghh grabestete !
Si dupa m am dus in biblioteca si nu mai gadeam cheia dupa care am decis sa ma uit peste tot!
Perspectiva Mihai
Ma simteam rau mai aveam putin si inchideam ochii.
Merrick:Trezirea!
Eu:Merrick adu ajutoare te rog ghhhh!
Merrick:Nicio grija Mihai au venit ajutoarele deoarece o sa fi resuscitat!
Apoi ma impuscase in burta!
Eu:Ghhh nenorocitule o sa vezi ghhhhh tuu!
Merrick:E randul surori tale Iza!
Apoi plecase.
Incercasem sa mai rezist,simteam mainiile calde a ingerului meu păzitor !
Inger:Rezista Mihai,rezista!
Eu:Sora mea e in pericol trebuie sa o salvez ghhhhh!
Apoi venise Victor!
Perslectiva Victor
Eu:Nu nu nu nu nu!
Mihai:Ghhh Merrick m a impuscat si m a si taiat pe spate ghhh sora mea e in pericol salveaz o ghhhhh
Eu:(eu cu lacrimi in ochi)Ramas bun Mihai,ai fost un prieten bun!
Mihai:Si tu ghhh ai fost ghhhhh
Dupa murise si i am infipt cutitul in cap!
Trebuie aa o salvez pe Iza
Apoi m am grabit,am reusit sa ies din buncar si dupa am intrat in inchisoare.Si iza era cu Merrick apoi cand era sa scoata pistolul am sărit pe el.
Eu:NENOROCITULE TE OMOR,O SA TE RUP FIINDCA ESTI UN TRADATOR!
Apoi de furie m am batut cu el.
Apoi isi scosese pistolul si ma impuscase in burta.
Merrick:Asa deci,eu v am primit in casa mea si tu incerci sa ma omori?
Apoi indreptase pistolul cate Mine si ma impuscase de mai multe ori ,apoi imcercam sa rezist.
Merrick:Bun deci Vicentiu,e timpul ca sa mori!
Apoi il impuscase pe Vicentiu in cap!
Merrick:Asa urmatorul!
S a dus catre Edi si l a impuscat si pe el,dar in inima l a impuscat!
Merrick:Tu vei fi cobaiul meu Edi adica o sa fi animalul meu.Asa daca mai incearca careva un singur lucru va omor pe toti.Damian,Derek si Andrei luatil pe gunoiul asta de Victor din fata mea si scoatetile la toti hainele.Imediat dupa ce le dati sedative(injecti care te adormeau)
Le au dat la toti.
Mie mi au scos glontul si dupa ma dsu in celula si m a incuiat la fel a facut si la ceilalti ne au luat hainele de pe noi si eram goi!
Apoi eu imi revenisem
Si observasem ca eram in pielea goala.Se pare ca acum eram prizioneri lui Merrick acum,deci nu mai era nmc de facut.Acum trebuia sa fim cu toti prizioneri!
Sfarsit de capitol!
Deci Victor si prietenii lui au dat o in bara acum erau prizionerii lui Merrick.
Asta insemna ca au problemr
Vim vedea in capitolul urmator ce vor face ei

THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum