capitolul 3 Ne dati sau intram cu forta

18 0 0
                                    

Rodick:Alin, imi poti da drumu acum?
EU:GURA SAU TE OMOR!
Si scosesem pistolu si il i dreptam spre Rodick!
Eu:L ATI OMORAT PE VICTOR,A DEVENIT CEL MAI PERICULOS OM,I ATI STRICAT MINTEA CU PROCARIILE VOASTRE!
Si ma pregateam sa trag si auzisem zgomote afara!
M am dus afara si venise un tip,cu o casca.Si si a dat jos casca si avea parul lung si prins in coada!
Omega:Buna sunt Omega,Seful Arghes.Sunt aici pentru fiul meu Rodick.Il aduceti aici  sau o sa venim si o sa va omoram pe toti.Am aici un tip ostatic!
Si ii daduse jos masca!
Andrei:O nuu Tom!
Omega:Aveti 30 de min sa il aduceti pe fiul meu sau Tom moare
Andrei:Alin ce facem ,il au pe Tom!
Eu:FI TI ATENTI CUM FACEM,VI L DAM PE RODICK,VOI NE DATI PE TOM SI IL TRIMITETK PE TAIETOR AICI. VREAU SA VORBESC SI CU TAIETORUL DUPA!
Omega:S A FACUT,SI INCA CEVA NU MAI VENITI LA FERMA ACEEA E PE PAMANTUL NOSTRU. VOM STABILI SI NISTE ACTE DINASTEA VREAU SA NU MAI FIE CALCAT PAMANTUL MEU!
Eu:OK S A FACUT!
Si ii dadusem drumul lui Rodick si el i a dat drumu lui Tom
Andrei:Tom ai supravietuit razbului cu Jared!
Tom:Da pai sa iti explic cum.Deci eu eram acolo si eram ranit de la impuscaturi si veneau si umblatori,tancul fusese distrus.Si o gasisem si pe Alessia care fusese impuscata mortal.Am incercat sa o salvez,dupa s a reanimat si am scutit o de mizerie.Dupa care o vreme am ratacit prin Brasov.Si imi facusem un arc nou.Am vanat animale o perioada si dupa m au gasit astia am incercat sa fug de ei dar unu ma impusca se si totul se facuse negru.Am dost tratat si am fost tinut prizioner!
Gheorghe:Important acum este ca esti in viata!
Eram in biroul meu si venise Andreea.
Andreea:Iubi,sa nu iti faci griji in legatura cu Victor.Vom vorbi cu el si ii aducem aminte cine este!
Eu:Va fi cam greu,si cred ca o sa se infurie rau si o sa sufere cand va afla ca el si a omorat iubita!
Andreea:Apropo cu ferma treb sa o luam noi.Ai putea sa ii dai la Omega 3 teritorii din Sibiu.Si sl sa iti dea ferma!
Eu:Nu pot el vrea semnam actul acela!
Perspectiva Sebi
Eram cu Daniel si Gerald!
Eu:Baieti avem activitate in padure,sunt umblatori!
Daniel:La naiba,hai s ne ocupam de ei!
Gerald:O nu,ajutor!
Si Gerald se panicase si continua sa traga si veneau umblatori spre el,trageam si eu ,si dupa am vazut ca Gerald a fost musct de mana!
Gerald:O nuu!
Daniel scosese maceta si se pregatea sa ii taie mana lui Gerald
Gerald:Nuuu stai,nu face asta.Voi muri.Trebuie sa ne intoarcem la Sibiu ca sa primesc si medicamentu de la Andreea!
Eu:Nu avem ce sa iti facem ,ori o facem acum,ori vei murii si te vei teansforma!
Si dupa Daniel i a taiat mana lui Gerald!
Gerald:Aaaaauuuu
Si dupa lesinase ca  a pierdut sange!
Daniel:Repede hai inapoi
Si ne am grabit repede si cand am ajuns Andreea il luase!
Andreea:Nu pot sa il salvez,a pierdut foarte mult sange!
Si dupa luase un cutit si i a infipt in cap si Gerald murise!
Dupa am inceput sa plang,credeam ca il puteam salva!
Sfarsit de capitol
Death:Gerald

THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum