S3 Capitolul 9 Final

31 0 0
                                    

Eu:Deci.Vom pune o echipa ca sa se duca ca momeala.Apoi cand vor musca momeala vom veni si noi repede!
Vlad:E un plan bun dar sa nu ne pierdem din oameni!
Eduard:Hai sa ii dam drumul lui Paul.O sa ne ajute!
Eu:Bine,si dai si un pistol!
Dupa care acel echipaj s a pregatit!
Perzpectiva Paul
Aveam la mn un pistol glock,eu eram din echipa aceea care era momeala.Am ajuns la acel loc unde erau multi oameni din gangul the silencer.
Necunoscut:Mainiile sus,si lasati armele!
Dupa care am lasat armele jos,apoi cand a venit la mine mi am scos cutitul ai l am indreptat la gatul acestuia!
Eu:Daca incearca unu sa traga ii tai gatul!
Dupa care se auzisera impuscaturi tot acel echipaj the silencer a murit.Apoi i am taiat gatul la acel tip!
Victor:Bun,acum sa mergem la Bucuresti ca sa il omotam pe Uberto!
Perspectiva Victor
Am intrat in Bucuresti si dupa am intrat la Baneasa sa curatam si acel magazin!
Am omorât vreo 250 din the Silencer!
Ne am ocupat si de unu care ne a zis unde anume e comunitate lor.Dupa care ne am indreptat spre favrica de fier unde era Uberto!
Odata ce am ajuns acolo am inceput sa tragem in ei,4 soldati de ai nostri murisera!
Elias:La naiba nu mai am gloan.....!
Si unu din ei il impuscasera pe Elias in cap!
Vlad:NUUU ELIASSS!
Si unu sarise pe mine,inceeca sa ma omoare apoi Paul il impuscasera!
Paul:Esti bine?
Eu:Da sunt bine!
Apoi cineva il impuscase pe Paul in in piept!
Paul:O nuuu...!
Si cazuze!
Eu:Paul nuuuuuu!
Paul:E in regula fh fh,iartama ca am incercat sa te omorr dhhh dhhh ,Merrick e de vina,Merrick gggggggghghhhhh!
Dupa care murise!
Apoi l am impuscat in cap ca sa nu reanimeze!
Raul:Victor,Da mi repede Scar ul lui Paul!
Si dupa care i l am dat!
Si tragea in acei tipi,lupta inca continua mai trebuia sa mai vina si echipa se rezistenta.Dupa care inca continuasem!
Perspectiva Iza
Eram la aceea fabrica si inca se auzeau focuri.Ma uitam cu scopul de la sniper apoi i am impuscat pe acei oameni care voiau sa ii omoare pr oameni nostri!
Daniel:Hai sa intram si noi!
Andreea:Nu mai vad niciun semn de la Victor sunt inauntru!
Dante:Eu cu Damian si Adrian o luam prin spate.Tu,Iza si Alin o luati prin fata!
Andreea:Bine!
Apoi am intrat si i am luat din surprindere pe the silencer si i am ciuruit.Inca mai erau vreo 35!
Perspectiva Victor!
Eu:Perfect a venit si cealalta echipa.
Asta inseamna ca suntem salvati mai trebuie sa ii omoram si pe cei 35 si dupa care o sa fie usor sa il omoram pe Uberto!
Alin:La naiba Andreea nuuuu!
Si Andreea fusese impuscata in picior!
Apoi Alin o carase pe Andreea catre Safe zone!
Perspectiva Alin
Eu:O sa fii bine!
Apoi incercase sa ii scoata glontul!
Andreea:AUUUIUUUUUUUUU!
Eu:Gata mai am putin!
Dupa ii scosese glont si ii curatase piciorul cu dezinfectat!
Eu:Mai poti lupta?
Andreea:Da!
Eu:Bun, atunci hai sa mergem!
Si ne am intors inapoi la lupta!
Perspectiva Victor
Murisera multi oameni si de ai nostri si de ai lor,mai erau vreo 23 de Silencer si noi mai eram 44!
Dana:La naiba,imi mai trebuie gloan....
Si o impuscase pe Dana in inima si murise!
Apoi eu am tras in tipul lor!
Darius:Vlad.E o problem mare!
Si dupa Vlad vazuse ca fusese impuscat in abdomen!
Vlad:Nuuu.Rezista!
Darius:Uitel pe omul de incredere a lui Uberto.Ma ocup eu de el!
Cu cat se ducea Darius catre Anton(mana dreapta a lui Uberto) fusese de multe ori impuscat!
Darius:Ghghhhhhhh e timpul sa mori!
Apoi ii infipse daduse o lovitura cu ciocanul in cap si dupa care mai multi trageau in el!
Apoi dl il luase pe Anton si se pregatea sa ii taie gatul!
Darius:Ve veni cu mine in iad!
Apoi ii taiase gatul lui Anton si dupa fusese impuscat in cap!
Vlad:Nuuuu,Dariusssssss!
Eu:Imi pare rau pentru el,dar trebuie sa continuam!
Colton ii omorase pe 5 din silencer apoi fusese impuscat in cap!
Dupa venise Uberto si sarise pe mine.Voia sa ma injunghie apoi Raul venise si ma ajutase.Se batuse cu Uberto apoi l a injunghiat pe Raul in burta si dupa Vlad se batuse cu el!
Raul:Ghhhh!
Eu:NUUU RAULLLL!
Raul:Victor,gasestel pe Ben,Ai grija de el ghhh ghhh Te rog ghhh ghhh orice ar fi gaseste l si ai grija de el.Pentru mine vhhhhhhhh!
Si murise dupa care l am inpuscat in cap!
Eu:GUNOIULE TE OMORRR!
Apoi m am dus catre Uberto si m am batut cu el!
Uberto:Prietenul tau e mort tu urmezi acum!
Eu:Nu prea cred dupa care mi am luat bata de baseball si ii dadusem o lovitura in cap!
Dupa care cazuse si i am dat de mai multe ori.Si i am spart capul!
Eu:Asa mori javra ordinara!
Daniel:Nu pot sa cred ca Raul a murit!
Eu:Inainte sa moara m a rugat sa il gasesc pe Ben!
Vlad:O sa va ajutam si noi sa il gasim!
Lucian:Asta i seamna ca eu sunt liderul Silencer acum.Plus ca am multe Outposturi in Romania deci il vom gazi peste tot in tara!
Alin:Bine!
Damian:Nu pot sa cred Dana a murit!
Vlad:Haideti sa ne intoarcem acasa si sa ii inmormantam!
Am ajuns inapoi la inchisoare si i am inmormantat oe cei care i am pierdut!
Pe Paul!
Pe Raul!
Pe Elias!
Pe Darius!
Pe Colt!
Pe Dana!
Deci acest razboi a avut multe pierderi.Dar ne am facut prieteni noi,Raul tu ai fost un prieten bun acum esti langa Mihai,Ovidiu si Marcus.O sa iti gasesc fratele si imi pare rau ca nu te am salvat sper sa fi fericit sus in rai!
Sfarsitbde capitol
Razboiul s a terminat,multe pierderi a avut loc.Dar sa stiti ca o sa fac o pauza o perioada cand intru in vacanta o sa ma reapuc sa fac sez 4 deoarece am multa treaba acum.Fiindca vreau sa incehi semestrul asta cu note bune
Deci ne mai revedem
Adios!

THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum