Alin se simtea foarte rau de la impuscatura acee, era palid.
An:I am scos glontul dar e grav ranit are febra acum, arfi sanse 55 la suta sa isi revina si ne trebuie mai multe medicamente pentru el
Eu:La naiba nu poate muri.
S:Am auzit ca e o farmacie Catena in Balotesti putem lua medicamente de acolo.
M:Si cum facem?
Eu:o sa fac o rchipa care se va duce.
S:Bine
Eu:A gata stiu,deci Eu cu Sorin mergem in Balotesti la farmacia aceea
M:Ba frate si eu ce fac stau aici si ma plictisesc
Eu:Tu Mihai te duci in Barnesti si cauti acolo ceva de legat, niste lanturi ca sa il legam in caz daca se reanimeaza.
M:Bine
Si Dupa am plecat si ne am indreptat eu cu Sorin spre Balotesti
S:Nu stiu dar Alin a fost impuscat in picior cum poate sa aiba febra?
Eu:Mi se pare si mie ciudat dar trebuie sa ii mai luam medicamente.
S:Oricum e rezistent el poate sa supravietuiasca.
Eu:Da dar starea lui s a agravat, cn stie poate sa moara oricand macar deabea mai respira dar respira cu greu.
S:Sper sa isi revina.
Si am vazut doua mortaciuni.
Eu:Stai ca ma ocup eu
Si mi am scos pistolul si am pus amortizor si l am impuscat
S:de al doilea ma ocup eu
Si cand era sa il omoare cineva a tras in acea mortaciune
Si dupa am scos armele.
Eu:Cine esti?
??:Buna,am vazut ca aveati o problema si ma m gandit sa omor eu acea mortaciune,apropo am o comunitate si vad ca prietenul vostru e volnav grav
S:Ne ai urmarit?
??:Sa zicem doar ca am cazut masina voastra si am vazut si 3 cadavre dupa care am auzit o impuscatura spre padure si am verificst la cabana si erati voi.
Eu:Cum te numesti?
??:Ma numesc Vladimir si eu sunt coliderul unei comunitati, daca vreti va pot ajuta cu prietenul vostru.
Eu:E olnav grav prietenul nostru are febra noi ne duceam spre balotesti la o farmacie sa luam medicaments
Vl:La balotesti va duceati?
S:Da,de ce?
Vl:Acolo e comunitatea mea adica tot satul e al nostru.
Eu:Serios?
Vl:Da puteti veni
Eu:Intai sa mergem la cabana sa ii luam pe Andreea si Alin, iar un alt prieten de al meu Mihai s a dus in Barnesti sa caute niste lanturi ca sa il lege pe Alin in caz daca se reanimeaza.
Vl:Nicio grija intai mergem la el il luam, dupa mergem la cabana ii luam si pe ei si dupa mergem la comunitate. Apropo avem si un spital unde sa fie tratat prietenul vostru.
Eu:Ok sa mergem.
Vl:O si inca ceva Sorin ti am reparat masina.
S:Multumesc.
Dupa ne am dus spre Barnesti
Perspectiva Mihai
Mai aveam putin si ajungeam catre Barnesti dupa o masina a oprit in fata mea si era Sorin,Victor si inca unu
V:Am gasit o comunitate sigura unde putem sta si are si un doctor pentru Alin.
Eu:Serios?
V:Da.Apropo el este Vladimir.
Vl:Buna!
Eu:Eu sunt Mihai incantat de cunostinta.
Dupa am urcat in masina lui Vladimir si am pornit spre cabana.
Perspectiva Andreea
Eu:Te rog rezista Alin o sa vina cu medicamentele.
L am verificat si ii mai scazuse febra putin.
Si dupa ma gandeam ce s ar intampla daca ar muri?
De exemplu el se transforma in Mortaciune sare pe mn daca nu fac nimic si incepe sa se infrupte din mine asta s ar putea intampla.Dar cred ca o sa isi revina el.
Si dupa Alin se trezise
Al:(tusind):ghh ghh unddee undee suntt ghhhh?
Eu:Alin nu zice nimic incearca sa nu vorbesti cu cat vorbesti mai mult cu atat respiri mai greu.
Al:ghh Mihai,Victor au au ghhhh.
Si dupa lesinase dinou
Eu:Nu, nu ,nu, nu, nu, te rog revinoti te rog nu muri fi puternic.
Si incercam sa il aduc la viata dupa isi revenise si sarise pe mn si m am speriat am crezut ca era reanimat defapt era turvat asa ca am luat o seringa cu calmant si l am injectat si adormise la loc
Eu:Imi pare rau a trebuit sa fac asta
Si dupa am auzit o masina si erau Sorin Mihai Victor si inca unu.
Eu:V ati intors.
V:Cum se simte Alin
Eu:si a revenit ai a adormit la loc
S:Tipu asta e Vladimir si are o comunitate la Balotesti am putea sa il ducem pe Alin acolo ca au si un doctor.
Eu:Bine, sa mergem.
Dupa am mers spre acea comunitate
Vladimir:Apropo trebuie sa va duceti la seful in birou.
Si ne am dus la el.
??:Buna ziua,imi pare rau de prietenul vostru, ce a patit?
V:A fost impuscat de un bandit in picior si s a imbolnavit de la rana.
??:Numele meu este Robert si sunt liderul acestei comunitati.
Eu:Eu sunt Andreea,el e Sorin fratele meu mai mare,ei sunt Mihai si Victor iar cel ranit este Alin.
R:Apropo daca veti locui aici in comunitate trebuie sa aveti si Joburi.
V:Joburi?
R:Da de exemplu poti fi constructor,Paznic,cautator de provizi,gradinar,soldat,doctor si mecanic.
V:Ati putea sa ne lasati o zisa ne decidem, va rugam?
R:Desigur uitati ca dau o lista aici cu toate joburile din aceasta comunitate puteti sa va uitati pe ea si sa decideti.
M:Bine atunci apropo unde putem sta?
R:Omul meu Gerald o sa va duca la casele voastre.
Eu:Bine.
Si dupa Gerald venise.
G:Sall eu ma ocup de voi e timpul sa va duc la casele voastre
Eu:Si cati ani ai Gerald?
G:Am 40 de ani.
Eu:Eu am 17 ani iar ei au 16 ani iar fratele meu 19 ani.
G:Multi inainte.
Eu:Multumesc.
Si dupa am ajuns la case
G:Deci Victor,si Mihai voi luati casa aceasta,iar Andreea Sorin si pretenul vostru ranit va lua Casa aceasta.
Eu aveam o casa portocalie iar Victor si Florin o casa Gri si curtea era mica.
Eu:Bine sa intram.
Perspectiva Victor
Eu:Deci cine ia etajul si cine ia parterul?
M:Iau eu etajul,muie.
Eu:Du te dracu ca il iau eu.
M:Bine hai sa facem scanderberg daca castigi tu inseamna ca etajul e al tau, daca castig eu etajul e al meu.
Si am facut skanderberg si castigasem.
Eu:Ce zici te fac la skanderberg?
M:Du te in pula mea,ia etajul ala odata si du te dracului.
Si radeam.
Eu:In fine my little friend, bafta cu parterul
Dupa m am dus la etaj si mi am pus lucrurile,in sfarsit am gasit un loc sigur chiar daca trebuia sa mergem la inchisoarea din Bacau dar si aici este sigur.
Sfarsit de capitol
Capitolul urmator va aparea Duminica sau Luni
CITEȘTI
THE WALKING DEAD IADUL PE PAMANT
TerrorVictor este un baiat de 16 ani care a pierdut tot mai putin pe prietenul lui Mihai,oare cei doi vor reusi sa supravietuiasca acestei apocalipse?