1 dan poslije...
....
Zabacila sam štap za ribolov koji sam sama napravila od drveta i žice koju sam našla u vodi dok sam plivala.. Voda je bila bistra i mogla sam vidjeti mnogobrojne ribice kako kruže oko štapa i malog crvića kojeg sam stavila da posluži kao mamac...
Čupavi Britanac još uvijek nije ustao, spava kao zaklan. Kada bih barem ja mogla biti ttakva... Bez brige i pameti. Ali ipak ne mogu biti takva, iako sam zarobljena na pustom otoku, sama, neki bi rekli da je to san snova...Ma moš' mislit'...
Bila sam gladna, no niti jedna riba nije željela da se žrtvuje kako ja ne bih umrla od gladi... Sasvim logično, zar ne? Ni ja se ne bih žrtvovala nizakoga. Jer ljudi su odvratni... Životinje imaju 100x više mozga nego mi... I imaju 100x veće srce nego mi...
Izvukla sam štap za pecanje i ostavila ga u stranu. Skinula sam minijaturnu haljinicu koja je ujedno bila jedini komad odjeće na meni prošlih 9 godina od kada sam zatoćena na ovom otoku... Potpuno gola, sa nadom da se britanac neće probuditi dok ne završim svoje malo istraživanje i odmaranje, udahnuvši dubok dah, uronila sam u vodu...Ribice su se brzo poćele okupljati oko mene šaljući vibracije kroz vodu do moje naježene kože. Različitih su boja, i dodaju neku tropsku čar ovom plavom oceanu... Izronila sam iz vode da uzmem dah, a zatim ponovno uronila. Koralji na dnu su se presijavali u svim nijansama crvene boje... A pored njih je bilo poslagano nekoliko polovica velikih školjki... Nakon što sam osjetila da mi ponovno nestaje daha, zgrabila sam jednu od školjki koja je bila čitava, i u kojoj bi vjerovatno trebalo biti nešto mesa za jesti, a zatim počela brzo plivati prema površini. Kada sam konačno isplivala, počela sam halapljivo hvatati zrak....Krenula sam ka površini, ali nakon što primjetih frčkavog dečka kako stoji tamo sa mojom haljinicom u ruci i vragolastim osmjehom na licu, zastala sam, održavajući samo glavu iznad površine vode...
''Hej!''- upozorila sam ga se, a on me pogleda i napravi još veći osmjeh.
''Ovo tražiš?''-Podiže haljinicu upirući u nju kažiprstom.Kimnuh glavom, i ispružih ruke prema njoj,ispuštajući školjku i nadajući se da će mi dobaciti haljinicu.No, on se poče naglas smijati, a zatim poče trčati sa haljinicom u pravcu šume palmi. Vrag ga odnio! Zar on hoće da se igra sa mnom?! Kako da izađem iz vode ovakva, kao od majke rođena...?Pred njim? Snažno sam uzdahnula. Nemam ja vremena za njegove dječije igrice...
Doplivala sam do obale a zatim uzela štap za pecanje kojeg sam tu ostavila. Otkinula sam žicu, a zatim uronivši u vodu, izvadila sam nekoliko školjki u kojima nije bilo mesa. Povezala sam ih na žicu, stavila na svoje grudi i pričvrstila ih. Ponovno sam zaronila u potrazi za nećim što bih mogla obući kao suknjicu. Ugledala sam morsku travu koja se vijorila na morskim talasima ispod vode... Išćupala sam je dovoljno da napravim malu suknjicu od nje i od preostale žice koju sam imala. Izronila sam i počela provlačiti žicu kroz morsku travu... Nakon što sam je završila , obukla sam je i izašla iz vode... Sada....Gdje je nestao taj zelenooki bezobraznik?! Potrčala sam u smjeru u kojem je on otišao, i nakon nekoliko minuta trčanja, našla sam ga kako sjedi na zemlji naslonjen na jednu od večih palmi.
''Wooah!''-uzviknu kada me ugleda.Ponovno sam ispružila svoje ruke dajući mu naznaku da mi vrati moju haljinicu, ali on se nastavio praviti glup.
''Ovo želiš?''-ponovno podiže haljinicu pokazujući mi je. Kimnula sam glavom, a on se nasmija.
''Zašto će ti ovaj komad krpe kada već imaš tako seksi odjeću?''-reće smijući se i odmjeravajući me. Prevrnula sam očima, i krenula prema njemu, no on brzo ustade i poče trćati dalje od mene. Jurnula sam za njim i kada se on saplete o maleni kamenčić, ja sam pokušala usporiti, no uzaludno... Već sam bila zapela za njegovu bosu nogu, i nalazila sam se na njemu... Na njegovim čvrstim mišićima...
-Evo i 4. dio moje priče... Šta mislite da li će pasti poljubac.? Ili ipak ne? Ako vam se svidio nastavak, molim vas da ostavite VOTE+KOMENTAR... I jako bih vam bila zahvalna ako bi ovu priču preporučili nekim svojim prijateljima koji vole čitati kao i vi... Unaprijed hvala. -Mila.:) xx
YOU ARE READING
Breathless
Fanfiction-Suvremena priča o Tarzanu, samo što je ovoga puta,naš Tarzan jedna prelijepa djevojka, kojoj jednoga dana u 'nenadanu posjetu', na pusti otok, dolazi dečko koji će joj zauvijek promijeniti život... .............................. I dreamt of you and...