Part 10.

143 18 8
  • Dedicated to Za sve vas koji niste izgubili vjeru u mene i moju priču. :)
                                    

 

* * *

''Stani tu, brzo će doći.''- Kovđavi dečko je rekao, naslanjajući se na istrošeni zid ispisan grafitima i paleći cigaretu. Čekaj, on puši?! Namrštivši se, okrenula sam glavu od njega, bježeći od dima, i udahnula nešto svježeg zraka. 

''Kakvo je ovo mjesto?''- upitala sam, više sebe, nego dečka koji me nije niti slušao dok se igrao sa dimom cigarete, praveći neke, samo njemu vidljive oblike. Kao što sam i očekivala, odgovor nisam dobila. Uzdahnula sam kao da će mi to pomoći, no nije, umalo da se utušim zbog sivila koje je izlazilo iz Harryevih usana i nosa. Kako ljudi mogu pušiti to sranje?!  Nakon nekoliko namrštenih pogleda i uzdaha namjenjenih Stylesu, konačno sam ugledala malo svjetlo koje se približava nama. No to mi nije donjelo olakšanje, nego samo još veću brigu i strah kada sam vidjela da dečko koji nam se približavao dolazi na motoru, obučen u crnu kožnu jaknu, crne hlače, i crnu kapu kojom je ukrotio ne tako dugu kosu na glavi. Ugasio je motor, približavajući nam se sve bliže, i otkrivajući meni sve više i više detalja sa njegovog tijela. Tetovaže i probušeno uho, sigurno mi nisuišle ukorist, samo su mi dokazivale da je ovaj dečko neka nevolja... Spustila sam pogled, ne znajući šta da radim.

''Hej stari''- Crnokosi dečko pozdravi Harry-a, skenirajući mene. 

''Hej''- Harry mu se kiselo nasmiješi.

''Nemoj mi reći da je to ona...''- nasmija se prema meni. Heeej, jel bi to trebala biti uvreda ili šta?!

''Da, to je ona, nešto nije uredu?''- Harry mu uzvrati namiještajući ozbiljnu facu.

''Ne, nije uredu''- reće, skide svoju crnu kapu, prolazeći rukom kroz kosu jednake boje, a zatim nastavi. ''Nije uredu način na koji si mi je opisao. Stari ona je jebeno zgodna!''-ispalio je otvarajući svoje smeđe oči širom, a zatim me još jednom skenirajući. Kako li me je Harry opisao? Već mogu sa zamislim nešto kao 'glupa, ružna divljakuša'. Mrzim kada me tako nazove. E pa boli me briga šta ti misliš Harry, ovaj zgodni tip pored tebe misli da sam jeb... uglavnom, misli da sam zgodna! 

''Ja sam Zayn dušo, nemaš pojma koliko mi je drago!''- pruži mi svoj dlan, očekivajući od mene da mu dam svoj, a kada mu ga ja dadoh, on ga okrenu i  poljubi moju ruku. Tko bi rekao, uopšte ne izgleda kao neki romantičar... Nasmiješio mi se i potakao i mene na jedan mali smješak.

''Nemam vremena za tvoja sranja Zayn, nju dirati nećeš, dobro znaš za šta nam treba!''- Harry reče, bacajući svoju cigaretu na pod te stajući svojom smeđom čizmom na nju. Ja njima trebam za nešto? Vau, mislila sam da sam mu 'nepotrebni teret'. Šteta što tjera Zayna od mene, on se čini kao da je duboko u duši dobar momak...

''Wow, wow, smiri strasti Styles, ne daš mi ni da se zabavim, to je tako sebično od tebe.''-Zayn vidljivo nervira Harry-ja dok izvija zlobni smiješak.

''Jebeno začepi! Znaš da mi malo fali. Jesi li vidio sve što si htio?!''- 

''Da, ali...paa, zapravo ima još jedna stvar koju bih htio vidjeti''- Zayn je ponovno izvio svoj vragolasti osmjeh, a zatim zagrizao donju usnu, ponovno me odmjeravajući.

''Nema šanse! Već sam ti rekao. Vidio si dovoljno, sad idi traži novu igračku!''- Harry je ljutito stiskao šake derajući se na Zayna, kojega je sve ovo zabavljalo.Prije nego li je vagolasti crnokosi dečko uspio još nešto reći, već sam bila uhvaćena za ruku od ljutitog Harry-a i ubačena u njegovo luksuzno crno auto. Vau, ovaj dečko ima problema sa bjesom...

''Ne izlazi odavdje!''- izderao se na mene, a zatim se vratio pričati sa Zaynom. Nako nekoliko minuta prepucavanja, Zayn je sjeo na svoj motor i odvezao se, a Harry je bjesan uletio u auto. Minutu je sjedio u autu, ne paleći ga, držeći se za volan, a zatim je jako uzdahnuo, gundžajući 'jebeni idiot' i upalio auto, velikom brzinom nas vozeći iz ovog čudnog prljavog mjesta.

-Helouuu, evo i mene -konačno-. Znaaaam, kriva sam, stvarno dugo nisam postavljala nastavak, ali to je djelom jer sam imala malu blokadu u pisanju, a djelom zato što sam bila na moru. Nadam se da vas nisam iznevjerila i da vas nisam izgubila kao čitatelje. I da, opet, znam da je nastavak kratak, ali već sutra postavljam drugi, OBEČAVAM, nači ću vreemena, i bit će duži. Hvala svima koji čitate i koji niste odustali od mene. VOTE+KOMENTAR ako vam se sviđa...Šaljem vam puno ljubavi i pusa, vaša Mila. <3 xx

BreathlessWhere stories live. Discover now