''Š-šta?''--Ponovno me upita, a ja samo kimnuh glavom. ''Daaj, gdje je skrivena kamera?''-Sarkastično upita, a zatim se nasmija, no brzo se uozbilji.Desnom rukom poče se igrati sa svojim usnicama, gledajući u pod.Šutnja je zauzela svoju poziciju, praveći se važna, no meni nije smetala, navikla sam na nju... Osjetila sam naglo smraćenje, prirodna svjetlost je sve više i više slabila...Pogledala sam prema nebu. Gusti sivi oblaci sve više su se skupljali...Ponovno kiša...Nedostajala mi je. Laganim koracima sam krenula prema svome skloništu, čisto da zapalim vatru...Nisam zvala dotičnog gospodina koji je i dalje samo stajao na istom mjestu, dirajući usne i šutajući pjesak na sve strane.Ne brinem se za njega...Da je malo više pazio, sigurno ne bi završio na ovom mjestu...Naravno, da mi je Bog poslao bilo koga osim njega i ljudi sličnih njemu, bila bih zahvalna, ali naravno, Bog uvijek ima drugačije planove sa mnom... A kako bi bilo lijepo da sam spasila neku dobroćudnu djevojku, koja bi mi postala najbolja, a ujedno i jedina prijateljica.Nakon nekoliko koraka, oglasi se jak, grub vrisak.''Dalalaa!''-Promukao glas povika. Pa u šta se sada uvalio?! ''Delilah...'-Ispravih ga okrečući se prema njemu. On me prostrijeli pogledom,koji se sve više i više pretvarao u jedan od uplašenih....''Misliš li da...o moj Bože...da je to jedini problem sada?!''-viknu i pokaza ispred sebe. Ja brzo skrenuh pogled i nekoliko metara od Britanca ugledah jednog od mojih najboljih prijatelja na ovom otoku...Lagano sam se nasmiješila, i počela prilaziti velikom jaguaru.Styles mu se definitivno nije sviđao...Glasno je zarežao, protivnički mu se približavajući...''Hej Micko, smiri se...''-Mirno sam došla do njega, a nakon što me ugleda, on se opusti, i dotrča do mene, režeći na gospodina čije su se gaće sada sigurno tresle od straha... ''Micko?!''-upita on širom otvorenih očiju i usta otvorenih 'do poda'...''Ššššš...''-promrmljala sam ogromnoj divljoj mački, a zatim ju pomilovala...Po tko zna koji put sam se divila njenom prelijepom krznu...''Hmmm...pa, vidim da te...t-tvoj ljubimac voli, paa...ako bi mu rekla da sam i ja prijatelj, bio bih ti jaako zahvalan...'' -On, prijatelj? Ma daaaj....''Ja tu ne vidim nijednog prijatelja...Vidiš li ti Micko...?''-Obratila sam se jaguaru koji je glavu trljao o moju nogu...''Pa d-daaj, mislim, sprijateljili smo se, ne...? Ja sam Harry, ti si Dalala, sad se znamo, prijatelji smo...''-DALALA?! MA NARAVNO...Namrštila sam se, a zatim nastavila milovati mekano krzno...''Moje ime je Delilah!'' ''Kako god...''-Uzvrati mi...Pa vidjet ćemo je li 'kako god' Styles...U glavi sam smišljala smicalicu...''Pa Micko, jesi li gladan? Malo svježeg mesa ne bi škodilo, zar ne...?''-Harry još više otvori svoje oči, pokazujući mi svoje smragde.Ha-ha. 1:0 za Delilah! Zločesto sam se nasmijala...''N-Nemoj, molim te...ja...'' ''Daj smirii se, neće ti ništa uraditi, dok ja ne kažem....A cilj mi nije da te ubijem, ma koliko bih s tim skratila svoje muke...''-'Fijuu'-izleti mu s usana, i svojim dugim prstima obrisa nekoliko 'grašaka' znoja s čela.Nekoliko kapljica kiše pade na moju izloženu ruku, i ja se trgoh... Moram da naložim vatru. Počeh trčati prema skloništu,nogama razbacujući pjesak...''Čekaj! Šta je sa mnom?!''-prevrnuh očima na promukli glas...''Samo me slijedi, i budi tiho, boli me glava od tebe!''-Woaah, stvarno sam se ispraksala u pričanju...Uletjeh u prostranu pećinicu koja se nalazila na najvišem uzvišenju na ovom otoku...Bila je lijepa i suha... Nabacala sam nešto suhe trave i drveća na kamaru, a zatim uzela dva kremena (to je ono kamenje što se može dobti vatra od njega, ako udaraš jednim od drugi...). Brzo su se iskrice priširile po suhoj travi, stvarajući ugodan plamen... Styles me je samo gledao, sjedivši, glave spuštene na svoja koljena...Izgledao je tako slatko...Kao psić. Zločesto se nasmijah svojim mislima, kada ga zamislih u obliku psa...Da je pas, vjerovatno bi bio neki čupavi pas...Možda pudlica? ''Kuda ćeš?''-upita me kada krenuh ka izlazu. ''Idem pronaći mir.''-hladno odgovorih. Polaho sam se popela na vrh spilje...Harry me slijedio, baš kao što pudlica, koju sam već spomenula, prati svoga vlasnika...Iza njega je išao Micko, 'manekenskim hodom', podbadajući ga njuškom, na što bi se Harry trgnuo, zadrhtavši i požurivši prema meni, gurkajući me...Sjela sam u turski sjed, pripremajući se za meditiranje... Odavde se vidio čitav otok, i pogled je jednostavno oduzimao dah...Jaguar dođe do mene, i pogleda me u oči... Gledali smo se 2 minute, i nije bilo potrebe da mu govorim na šta mislim...Slala sam ga da lovi hranu, sebi i meni...Znao je koga smije, a koga ne smije loviti...On me još jednom duboko pogleda u oči, a zatim brzinom munje otrča među drveće, duboko u šumu...Sklopih oči i nastavih sa svojom meditacijom, osječajući na sebi sve više kapljica kiše, i sve više Harry'evih pogleda...
Nastavak je tu..Kliknite na 'vote' ako vam se svidio...I naravno, vaš komentar bi mi jako značio... -Mila. :) x
CZYTASZ
Breathless
Fanfiction-Suvremena priča o Tarzanu, samo što je ovoga puta,naš Tarzan jedna prelijepa djevojka, kojoj jednoga dana u 'nenadanu posjetu', na pusti otok, dolazi dečko koji će joj zauvijek promijeniti život... .............................. I dreamt of you and...