* * *
-''Izvoli čaj.''- rekao je Harry dodajući mi malu, bijelu šalicu u ruke.Tiho sam mu se zahvalila i spustila šalicu na crni stol ispred sebe. Sve me ovdje podsjećalo na život prije otoka. Na ono što sam proživjela prije nego sam dospjela tamo gdje jedna devetogodišnjakinja ne bi trebala biti.
''Želiš li mlijek...zašto plačeš?''- pitao je kada je ugledao dnu usijanu suzu na mome obrazu. Odmahnula sam glavom i dala sve od sebe da mu se nasmiješim. Slegnuo je ramenima, a zatim mi rukom pokazao prema mlijeku. Odmahnula sam glavom. Nikad mi nije bila jasna Britanska navika da sipaju mlijeko u čaj, no Stylesu vjerujem da jest, jer si je nasuo dosta mlijeka u vrući čaj. Toliko novih predmeta. Kuhalo za vodu? Tko je to kad izmislio?! Za toster znam... Ali čekaj, kakva je to glomazna sjajna stvarčica u uglu Harryeve kuhinje? Namrštila sam se, a zatim osjetila njegov pogled.
''Šta je bilo?''- upitao je, a zatim otpio gutljaj čaja.
''Za šta služi ono?''- pokazala sam na uređaj srebrene boje. On se nasmiješi i ustade, ostavljajući svoju šalicu na stolu.
''To je za kafu. Vidiš, uspeš kafu ooovdje..''- objašnjavao je dok je otvorio neki mali spremnik, a zatim ga zatvorio. ''A vodu uspeš ovdje, a zatim pritisneš ovo malo crveno dugme, staviš šolju tu, i on ti natoči kafu.''- WOW, tehnologija je dosta uznapredovala posljednjih 10 godina.
''To je veoooma... napredno?''- Dodala sam, a on mi se nasmiješi, a zatim se brzo uozbilji i vrati se za stol.
''Khm...Pooštto ću te još neko vrijeme immati na grbači, trebao bih te odvesti da ti kupim nešto odjeće, da me ne sramotiš uokolo.''-namignuo mi je, i hladno sam se nasmijala. Koliko uobražen neko može biti? Hmmm, pa da vidimo, to ide ovako: uobražen-uobraženiji- gospodin Styles. Daa, definitivno dobar poredak. Ponovno sam spustila pogled na svoje izgrebano tijelo.
''Čije je ovo?-zkužvala sam žutu spavaćicu u svojim rukama, pokazujući mu je.
''To je od jedne osobe koju ćeš, nadam se brzo upoznati.''-namrštila sam se na njegove riječi, a zatim po prvi put otpila gutljaj ružičastog čaja, koji se več poprilično ohladio. Harry doiskapi svoju šalicu i ostavi je na stolu.
''Idem se spremiti, ti kad popiješ čaj dođi do mene da ti nađem neke stare odjeće da obučeš dok ti ne kupim novu.''-kimnula sam glavom u znak potvrde, iako je on več otišao, i ostavio me samu za stolom. Prosula sam svoj čaj u sudopjer i oprala svoju i Harryevu šalicu. Osjetila sam mučninu u stomaku, no ignorirala sam je. Laganim koracima, tražila sam umišljenog po sobama, no nisam ga mogla nači.
''Ovdje sam!''- uzviknuo mi je i okrenula sam se prema njemu. Zarumenila sam se kada sam vidjela da na sebi ima samo crne bokserice. Prešla sam pogledom preko njegovih tetovaža, ali kada se on glasno nasmija, pognula sam pogled. K vragu, dugo nisam vidjela tako dobro muško tijelo. Doobro, koga ja varam, nisam vidjela muškarca bez majice više od 10 godina, i ja imam potrebe!
''Ja sam tee vidio bez odjeće, red je da i ti mene vidiš''- rekao je, a zatim se ponovno glasno nasmijao.
''Da...mislim, ne, nema potrebe''- prodahtala sam, jedva izgovorivši jednu, jednostavnu rečenicu.
''Dobro, dosta zaje*ancije, evo ti haljinica, obuci je i da idemo''- rekao je hladno kao da prije 5 minuta nije pucao od smijeha. Baš fino, nema šta.Pogledom sam prešla preko male bijele haljinice koju je držao u rukama. Pokrije li to stidne dijelove tijela uopće?
''Namjeravaš li je uzeti, ili?'' -upita me, i kimnuh glavom,budući da nemam baš izbora.
***
''Ideš li?'' - promukli glas me upita iza tanke tkanine koja nas je odvajala. Posljenji put sam se pogledala u ogledalo u kabini, a zatim izašla iz nje i stala pred kovrđavog, zamišljenog dečka. Skenirao je moje tjelo pogledom, a zatim kimnuo glavom.
''Daa, definitivno ćemo uzeti te hlače, super ti stoje.''
''Nisu li malo preuske?''- upitala sam ga osječajući da mi zastaje krv u nogama.
''Ne, dobre su, neću da hodaš za mnom obučena kao klaun.''-Auč. Dobro, ako gospodin umišljeni tako kaže...
''Sada obuci onu malu crnu haljinicu koju sam ti dao.''- naredio je kucajući nešto na svom mobitelu.On stvarno voli naređivati. Vratila sam se u kabinu, i dok sam skidala hlače, čula sam da neko razgovara sa Stylesom.
''Misliš li? Jesi li siguran?''-rekao je dubok, ali ženstven glas. Da, taj neko je sigurno žensko.
''Da ljepotice, izgleda super na tebi. Prošetaj još malo za mene.''- rekao je hrapavi glas koji bih svugdje prepoznala. Koji vrag se dešava tamo?! Provirila sam kroz malu rupicu na platnu kabine i vidjela da neka djevojka šeta oko njega u minijaturnoj haljinici leopard uzorka, dok joj se on smiješi i gleda u njene ogromne grudi. Ok, to je odvratno. Odmahnula sam glavom i nastavila sa mukom skidati preuske hlače sa sebe, ignorirajući njihove glasove. Crna haljinica koju je Harry odabrao za mene stajala mi je prilično dobro. Isticala je moj tamni ten i moju vitku figuru. Nasmijala sam se sebi u ogledalu, i izašla iz kabine.
''Khm...''- rekla sam, a Harry se trznu, skrenu pogled sa djevojke i pogleda u mene. Je li se to meni čini ili su njegove oči postale 2 puta veče otkada me ugledao? Hmm...
''Paa, jesam li primljena?''- djevojka je namršteno upitala Harry-a, grizući svoj dugi, umjetni nokat.
''Da.Ne. Ne znam, vidjet ćemo, možeš ići sada.''- reče joj ne mičući pogled s mene, a ona ispusti glasno 'Hhh' i ode.
''Ko je to bio?- pogledala sam ponovno u djevojku koja se sve više i više udaljavala, dok na kraju nije izašla iz butika.
''Nije bitno dušo, bitno je da ti izgledaš... sssssss''- prosiktao je, i nasmiješila sam se.
''Izgledam ssss?''- oponašala sam ga, a on protrese glavom i namršti se.
''Nije bitno, idemo da kupimo tu odjeću sada.'' -kimnula sam glavom, pokupila odjeću iz kabine i krenula prema kasi. Kada je Harry platio odjeću, oglasi se njegov mobitel.
''Da?''- reče, a nakon minute pogleda u mene.
''Da tu je, išli smo u kupovinu.''- namrštila sam se kada sam shvatila da neko pita za mene. To je onaj netko za koga je Harry rekao da ću ga uskoro upoznati?
''Nije ništa posebno. Da, javim ti kad dođemo.''- rekao je i poklopio. Tko li se raspituje za mene?
''Danas ćeš upoznati nekoga divljakušo, ali ponašaj se pristojno, je li to jasno?''- Kimnula sam glavom, a zatim sjela u njegov crni auto, pitajući se tko je osoba koju ću upoznati...
-Tu je i 9. diiiooo. :3 VOTE+KOMENTAR ako vam se sviđa nastavak, trudit ću se da sljedeći bude što prije. Hvala svima koji čitaju i koji su Vote-ali i komentirali prošli nastavak. Ly. <3 -Mila. xx
YOU ARE READING
Breathless
Fanfiction-Suvremena priča o Tarzanu, samo što je ovoga puta,naš Tarzan jedna prelijepa djevojka, kojoj jednoga dana u 'nenadanu posjetu', na pusti otok, dolazi dečko koji će joj zauvijek promijeniti život... .............................. I dreamt of you and...