SERCAN
Evimizin kapısında durduğumuzda hızlıca aşşağı atladım ve Fıstık ı kafesine koyup arabaya geçtim. '' Bu kadar üzülmen çok saçma, gayette çirkin bişey bu. '' Deniz e sert bi bakış attım. Cevap verseydim konu uzayacaktı. Ve birlikte geçireceğimiz en az iki yıl vardı - Deniz in şu anda 17 sinde olduğunu var sayıp 19-20 sinde evden ayrılacağını tahmin ederek hesapladım - Eve vardığımızda arabadan indim. Daha çok bi yazlık gibiydi. Pek büyük değildi ama küçük te sayılmazdı. Fıstık ın kutusunu alıp tam kapıya gidiyordum ki arkadan buraya doğru gelen bi köpekle irkildim. Fıstık ın kafesini elimden düşürdüm ve annemin yanına gittim. '' Burda böyle köpekler olur mu ? '' Annem gülümseyerek Fıstık ın kafesini kaldırdı ve cevap verdi '' Nerden biliyim kızım. ''
DENİZ
Ne garip bi kızdı bu ? Köpeği görünce rengi attı resmen. Bi zaafını daha bulmuş oldum. İçeri geçerken iyice köşeden geçiyodu. Yanına gidip köpeği çağırdım. Tabii cici annemle babam içeriye girmişti bile. '' Ne yapıyosun sen ? Ben giriyim içeri ne yapıyosan yap sonra. '' Bunları sinirli bi şekilde söylemişti. Neden bilmiyorum ama onu sinir etmek hoşuma gitmişti sanki. Köpek biraz bize doğru yaklaşmıştı. Dış kapıyı kapadım. Şaşkınlıkla bana baktı '' İyi misin sen Deniz ? ! Kotkuyorum görmüyo musun. '' Gülümseyerek konuştum '' Buraya küçükkende gelmiştik, köpekler zararsızdır. '' Köpeği biraz daha çağırınca arkama geçti. Ben parka doğru ilerlerken duup bana şaşkınlıkla baktığını hissedebiliyordum. '' Nereye gidiyorsun ? '' '' Babamla önceden konuşmuştuk, sana buraları gezdiricem demiştim. '' Gözlerini kısıp bi kaç adım geri attı '' Yani ? '' '' Bunda anlamayacak ne var ? Yanisi benle geliyorsun.
SERCAN
Önümde bu kocaman yaratık varken mi bunu benden istiyordu. Tanışalı 3 saat kadar olmuştu ama şimdiden böyleydik. '' Gelmiyor musun ? '' Tabikide gelmiyordum. '' Gelmiyorum ! '' '' Güzel, babamlar terastadır. Yani kapıyı çalarsan duymazlar. '' Ah! işte bu harika. Burda bu kocaman köpekle... '' Tamam bekle geliyorum. '' Aslında gelemiyorum. Çünkü gözleriyle beni takip eden bi köpek var önümde. Aslında köpeklerden o kadar da korkamam ama bu gerçekten büyüktü. '' Daha fazla bekleyemem Sercan , bu hızla sabaha yanımda olursun. '' Ciddi anlamda sinirlerim bozulmuştu. Oflayarak yere oturdum. Evet korkuyordum ondan ama Deniz kadar sinir bozucu değildi. En azından kuyruğunu sallaması dostçaydı.
DENİZ
Bu kız gerçekten tuhaftı. Merdivenlerde bağdaş kurmuş, masmavi gözlerini meydan okurmuşçasına bana dikmiş öylece bakıyordu. Bu bakışlarına anlam veremiyordum ama içimi ürpertiyordu. '' Ne yapıyorsun sen ? '' Bi süre cevap vermedi. Sonra saçını kulağının arkasına sıkıştırıp konuştu '' Sen git, ben seni burda bekliyicem. '' Hani korkuyordu köpekten. '' Korkuyorsun sanıyordum. '' '' Evet, korkuyorum. '' Derdi neydi öyleyse? '' Ee, ne duruyosun gelsene o zaman. '' Tek kaşını kaldırıp suratımı inceledi. Bu hali gerçekten ürperticiydi. '' Hayır, gelmiyorum. '' İç çekerek yanına gittim. '' Benle gel. '' '' Nereye '' '' Madem dolaşmak istemiyorsun. Eve gidiyoruz o zaman. '' Bu fikir hoşuna gitmiş gibi gülümsedi. Gülümseyince gamzeleri ortaya çıkıyordu ve güzel görünüyordu. Ayağı kalktı. Birlikte arka kapıya gittik.
SERCAN
Tabi ya, buranın arka kapısı labileceği aklıma gelmeliydi... Deniz kapıyı sertçe çekti. İçerisi vanilya kokuyordu. Fıstığın kafesi köşedeydi. Arka kapıyı kilitleyip Fıstığı dışarı bıraktım '' O benim odama girmese iyi olur. '' Hiçbişey demeden Fıstık ı kucağıma alıp kanepeye oturdum. Bizimkiler görünürde yoktu.kot ceketimi çıkartıp bacaklarıma örttüm. '' Burda mı uyuyuycan.? '' '' Hayır,ev soğuk biraz. '' O sırada annem merdivenlerden indi . '' Kızım gel üstünü değiş. '' Fıstık ı orda bırakıp annemle gittim. Nasılda tanıyor beni. Saçma sapan bişey getirse giymezdim. Siyah , dizimin bi kaç parmak üstünde olan taytımsı rahat şey ve üstünde MJ olan tuniğimle aşşağı indim yeniden. '' Uyuyacak mısın ? '' Hayır ben partiye gidiyorum bunlarla demek gelsede içimden sadece başımı salladım. '' Erken değil mi ? '' '' Soğuk uykumu getiriyor. '' Bunları söyleyip odama çıktım. Sabah beni tam anlamıyla yeni bi çakma aileyle yeni bi hayat bekliyor olacaktı...