SERCAN
Bir yandan bu öldürücü ağrıyla boğuşurken diyer yandan olacakları takip ediyordum.
" Geldim Esin Teyze. " Annem merdivenlerden süzülerek inip Ece ye sarıldı
"Hoş geldin hayatım." Ece gülümseyerek geri çekildi.
"Hos buldum Esin Teyze. Sercan ın nesi var ? "
Annem çenesini sıvazlayarak ilk bana, ardından Ece ye yeniden baktı.
"Midesi çok hassas biliyorsun Ece. Yediği bir şey dokundu sanırım. " Bunun üzerine Deniz kollarını ğöğsünde kavuşturdu.
" Dondurma yiyorduk. Sonra birden böyle oldu. "
DENİZ
Cici annem kaşlarını çatmış bana bakarken bir şeyler düşünüyordu.
" Aç karna yedin değil mi ? " Sercan ın cevap vermesine kalmadan kapı çaldı. Ece kapıyı açtığında karşımda Koray ve Yeliz i görmeyi beklemiyordum açıkçası.
Yeliz tatlı bi sesle kafasını kapıdan uzattı.
" Biz Sercan ı görmeye gelmiştik. "
" Gelin içeri çocuklar. Sercan ın bu kadar iyi arkadaşları olmasına sevindim. "
Ah evet ! Ne kadar da iyi !
Vicudumun sinirle gerildiğini hissederken Koray ve Yeliz içeri girmişti. Koray Sercan ın yanına geçerken gözleriyle Ece yi soyuyordu. Yok artık... Bur elini sıvazlarmış gibi Sercan ın beline koymuştu ve onun yüzünü inceliyordu.
" O kadar mı kötüydü ? " Sercan buna tezat bi cevap verip onu geçiştirdi.
" İyiyim ben. "
" Çok korkuttun bizi Sercan cım. "
Sercan Yeliz e gülümseyerek baktı. Bu sırada elini midesinden çekmişti.
****
Akşam Ece ve ben konuşurken Sercan odasında kendi kendine oturuyordu.
" Sana bişey sorucam Ece. "
" Tabi ? "
" Annesi neden Sercan a böyle bir isim koymuş ? "
Ece bu soruma kahkahalar arasında cevap verdi.
" Hiç bir fikrim yok. "
SERCAN
Odamda tek başıma oturmak bana iyi gelmişti. Müstakbel babamla annem balayı için bavullarını hazırlarken Ece ve Deniz aşşağıda oturuyorlardı.
Bu gün olanları düşünmek istemesemde Deniz in sıcacık elini ve beni taşıyışını unutamıyordum. Ne kadar.. Garipti..
-----
Eveeet. Üst üste iki bolum yayınladııımm :D Şu anlık yeniden sınır koymayı düsünmesemde düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Sizce neler olmalı ?