SERCAN
Yaklaşık üç saattir müzik dinliyor, bişeyler yazıyor ve Fıstık la ilgileniyordum. Bu sessizliği annem böldü. '' Girebilir miyim. '' Gözlerimi devirerek cevap verdim. '' Girdin zaten. '' Bu söylediğimi umursamadan yatağıma oturdu ve saçlarımı okşamaya başladı. '' Biz yokken sizinle kalması için anlaştığımız kadın gelemiyor. Onun yerine Ece gelicek. '' Ece derken ? Tanıdığım tek Ece kuzenimdi. Onunda bizim için buraya kadar geleceğini pek sanmıyordum. '' Ece derken anne ? '' '' İzmirde ki kızım. Kuzenin işte. '' Ciddi ciddi bize göz kulak olması için aklı beş karış havada olan Ece yi mı çağırmışltı ? 26 yaşında oloması hiçbişey ifade etmiyordu. Evet tarzlarımız da yakındı ama o gayet garipti..
DENİZ
Sercan ın kuzeni bize bakmaya geliyordu (!) Hadi ama 24 yaşında biri neden bize baksın ki ? Ya da neden böyle bişeyi kabul etsin ? Bu saçmaydı. Hemde fazlasıyla. Üstelik en erken bu gece gelicekti. Tabii babam ne kadar erken giderse o kadar mutlu olacaktı. Kızı da merak ediyordum ama açıkçası bu fikir aklıma yatmamıştı. Bu gece gelirse benim açımdan daha iyi olurdu. Ne kadar erken tanırsam o kadar iyiydi. Kapının çalmasıyla yerimden kalktım. Gelen Koray ve Eren di. Neden burdalardı ? '' Evet ? '' '' Dışarı geliyor musunuz ? '' Aslında bu gerçekten iyi olurdu. Ayakkabılarımı giyip kapıyı kapadım. '' Ee Sercan ? '' Şaşırmış gibiydi. '' Uyuyor. '' Yüzü bi anlık düşsede ciddi bi ifadeyle bana baktı. '' Deniz, sonuçta o senin üvey kardeşin. Yaş farkıda yok. Onun abisi değilsin, bak ben sanırım Sercan ı seviyorum. ''
SERCAN
Evde ne yapacaktım ben ? Tek başıma. Evet bidaha Koray la hiçbir yere gitmeyeceğimi söylemiştim. Ama orda sadece o yoktuki. Burda böyle sıkıntıdan ölmektense gururumu yenerdim ? Ya da yenemezdim.. Ya gitsem ne olucak ki. Sonuç olarak kumsal onlara ait değil. Hem kumsala mı gidiyolar onu bile bilmiyorum. Üstüme beyaz askılı bluzumu giyip altıma kot şortumu geçirdim. Saçlarımı yukarıdan bi at kuyruğu yapıp dışarı çıktım. Saat 5 e geliyodu. Bikini mi giymeli miydim ? Her neyse.. Kumsala ilerliyordum ki Yeliz in sesiyle irkildim. '' Sercan ! '' .zoraki bi gülümsemeyle ona bakıp yanına gittim. '' Bende bizimkilerin yanına gidiyordum. Bişeyler yiyecektik, Deniz de ordadır. Gelsene sen de. '' Kabul etmekte pek tereddüt etmedim '' Peki. '' Birlikte ilerledik. Kumsala sıfır biyerde cafemsi ^ harikayım ^ bi yer vardı. Ordalardı onlarda. '' Selaam '' Yeliz in bağırması kulaklarımı taciz ederken adımları hızlandırdım.
DENİZ
Geleceğini düşünmemiştim açıkçası. Gerçi yanında Yeliz vardı. Sercan Eren ve Yeliz in ortasına oturdu. '' Bişey yer misin Sercan ? '' Koray bunu nasıl hala sorabiliyordu ? Sercan da buna şaşırmış olucak ki tepkisiz bi şekilde kafasını hayır anlamında sallamak la yetindi. Ben çilekli iki dondurma alırken bana anlamaya çalışır gibi bakıyordu. Temel soruyu Yeliz sordu. '' Deniz ne zamandan beri 2 dondurma yiyorsun ? '' '' Biri Sercan a '' Sercan bana hafif bi gülümsemeyle baktı. '' Ben çilekli sevmem. '' Tek kaşımı kaldırarak ona baktım. '' Kızlar genelde çilekli sever, en azından benim çıktıklarım. '' Garip bi yüz ifadesiyle bana bakıp kulağıma eğildi. '' Senin çıktığın kızlara benziyor muyum ? ''