Yeni bir Gün

459 20 0
                                    

                                                                                    DENİZ

Sabah kalktığımda odamın kapısında bi not buldum. Cici annem ve babam a ait ti. Kahvaltıya gitmişler, bizim uykumuzu bölmek istemediklerinden (!) uyandırmamışlar. Tanrım. Bari daha inandırıcı bişeyler bulsaydınız. Aşşağı indiğimde Sercan bişeyler le uğraşıyordu. '' Napıyosun ? '' '' Sana da günaydın. '' Zoraki bi gülümsemeyle yanına geldim. Sandeviçlerden biri alıp açtım.  Dışarıdaki köpeğin havlamasıyla Sercan elindeki sandeviçi düşürdü. Gülmeme engel olamıyordum. '' Gördün mü ? Alıştırdın onu buraya ! '' Alayla karışık bi edayla parmağımı kaldırıp yan evdeki köpekler için konan mama kabını işaret ettim '' Ben mi alıştırmışım küçük hanım ? '' İç çekerek sevgili kedisini kucağına alıp kanepeye oturdu.

                        

                                                                                  SERCAN

Kapıyı açmasıyla irkildim. '' Ne yapıyorsun sen ? ! '' Gülümseyerek bana baktı. '' Belliki acıkmış. Sen nasıl kedi besliyorsan ben de köpek besliyicem. Adıda Fındık olsun, uyumlu olur. '' Dehşetle gözlerimi açtım. Onu içeri mi alıyodu ? Fıstık ı zor zaptedip odaya kapattıktan sonra onu içeriye aldı ve kapıyı kapattı. Hızlı adımlarla yanına gittim. '' Onu dışarda besler misin ! '' '' Hadi ama . Bu mu senin hayvanseverliğin ? '' '' Ben  hayvansever değilim ! SAdece Fıstık a bakmak zorundayım ! '' Aslında hayvanları severdim ama bu köpek cidden büyük ve korkunçtu.

                                                                            DENİZ

Onunla uğraşmak hoşuam gidiyordu. Tek çocuktum ve uğraşacak hiçbişeyim yoktu.  '' Hadi Sercan, öldürmez korkma. '' Kaşlarını çatıp bana baktı.  Sakin ama kararlı adımlarla yanıma geldi. Ne yapıyordu ? Gözlerini kapatıp alt dudağını dişledi.  Hafifte olsa titreyen elini köpeğe uzattı. Tek eliyle kapı kolundan destek alıp öbür eliylede köpeği okşuyordu. Gözleri hala kapalıydı. Ellerini ürkekçe köpeğin başında dolaştırırken kalp atışlarını hissedebiliyordum. İstemsiz bi şekilde dudağımın tek tarafı yukarı kıvrıldı. Ne kadar dengesiz bi kızdı. Gözlerini açmadan Bi kaç adım geriye attı ve içinde tuttuğu nefesini dışarı verdi. Hayatımda daha önce hiç görmediğim bi yüz ifadesiyle bana baktı. '' Mutlu musun ? Artık onu dışarı çıkarabilirsin. ''  Onu kırmış mıydım ? 

                                                                              SERCAN

Bu yaptığıma ben bile inanamıyordum cidden. Ne biçim b dengesizlikti bu ? Cevap vermeden köpeği dışarı çıkardı ve konuşmadan bana baktı.  Cebimden kulaklığımı çıkarıp müzük dinleme başladım. Set müzikler beni tatmin edeiyordu.  bring to my life dinlerken kulaklarımın patlamasına davetiye çıkarıyor gibiydim. Yüzlerindeki boyalar, siyah giymeleri değildi beni onlara yakın hissettiren. Dünyanın aşktan ibaret olmadığında hem fikir olmamızdandı sanırım bu yakınlık. Bi kaç şarkıdan sonra telaşla yerimden fırladım. Fıstık ! Tabi ya. Odada unuttum onu. 

                                                                                       DENİZ

Küçük bi '' Ayy '' Sesiyle yerinden fırlayınca irkildim. Gine ne olmuştu ? Hızlıca yan odaya koşunca anladım. Sevgili pisisini orda unutmuştu. Onu kucağına alıp döndü. Aşırı yüksek sesle müzik dinliyordu. Sağır olmaması bi mucize.  O sırada kapı çaldı. Gelen .. Koray mıydı ? Bunca yıldan sonra... '' Ooo Deniz, dönmüşsün. '' '' Döndüm tabi. 2 hafta burdayım. yani burdayız. '' Sercan müzik dinlediğinden bizi duymuyordu. Saçlarını kulağının arkasına koyduğundan yüzü ortadaydı. '' Güzel kızmış Deniz, kim bu ? '' Koray ın gülümsemesi hoşuma gitmesede cevap verdim. '' Cici annemin kızı. '' '' Vaay,  cici kardeşin. Abisi olarak tanıştırırsın artık bizi. Gelsenize dışarı. '' Yüzümü buruşturdum. O sırada Sercan kulaklığını çıkarıp yanımıza geldi. Koray ın 32 diş gülümsemesiyle gülümseme gereksinimi duydu sanırım . '' Selam, Koray ben. '' Sercan kendine uzanan eli sıktı ve karşılık verdi. '' Sercan ben de. '' Koray yüzündeki gülümsemeye engel olamadan devam etti. '' Dışarı gelsenize, bizimkilerle tanışırsın. '' Sercan la birbirimize baktık. Son noktayı o koydu . '' Peki , gir içeri sen . Ben hazırlanıyım. '' Koray bu teklifi seve seve kabul etti. 

                                                                               SERCAN

Genelde insanlar beni garipserdi. Neyse bunu takacak zamanım yoktu. Hava sıcak sayılırdı. Siyah şortumu ve buz mavisi uzun - Nerdeyse şortumu kapatan - tişörtümü giydim ve aşşağı indim. Sade bi kızdım. Genel takım olan yüzüğümün yanında bide deri bi bileklik takmıştım.  Koray sıcak bi gülümsemeyle yanıma geldi. '' Bizimkiler çok sıcak kanlıdır. Senin gibi güzel bi kıza kaba davranacaklarını da hiç sanmam '' Güzel mi , ben mi ? Bu çocuk iyi miydi. Şaşkınlıkla ona baktıktan sonra böyle çok aptal göründüğümü fark edip yüzümü döndüm. 

                                                                               DENİZ

Güzel mi ? Sercan hemde. Evet kendine has bi albenisi olsada Koray a göre alt sınıf bi kızdı. koray kızların çoğuna göre yakışıklı sayılırdı ve Sercanın onun, onunda Sercan ın tipi olduğu söylenemezdi. Gerçi bana göre Sercan kimsenin tipi değildide .. Neyse. Sercan a güzel denilince böyle hissetmem beni bile şaşırtsada üstünde durmadan Koray ı takip etmeye devam ettim. Bakalım şu arkadaş gurubu kim. Pek merak etmesemde Sercan la benim hakkımda ne düşünecekleri tahmin etmekte cidden zorlanıyordum. Gerçi kızların bana olan ilgisi bellidide Sercan ne yapacaktı...

Seriz ( Üvey kardeş )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin